• DIMENSION TRAVEL.



    ~~~~
    Rollentopic.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    • Assassin - James.
    • Carmenta- Athan Romanescu

    Meisjes:
    • Reyna - Willow Nastya Reyes.
    • Carmenta - Amberlynn Lee Jefferson.
    • Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    • Porcelaneous - Jack Rush.
    • Cyberlord - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    • Izusu - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 20:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Carmenta schreef:
    ( Ah okee sorry maar ik begin 8.15 en heb meteen eerste twee uur gym XD )

    [Maakt niet uit ^^]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    James - wezen

    Als ik klaarkom, wend hij tot mijn verbazing zijn hoofd niet af en loos ik mezelf in zijn mond, waardoor ik zacht nakreun. Hij slikt het door en veegt de rest af met de achterkant van zijn hand. Dat is wel even anders dan de ijdele vrouwen. Die willen dat werkelijk nooit, behalve als ik ze dwing, stelletje zeurpieten. Wat maakt het uit, ik vreet ze daarna toch op. Nu heb ik alleen niet zo de neiging om Xavier gelijk te verscheuren en een ander soort honger te stillen. Hij komt langzaam weer overeind en gaat zwaar hijgend naast mij liggen om daarna naar de donkere lucht te kijken. Ik hijg minstens even erg als hem.
    "Ik zei toch dat ik je kon vermaken." zegt hij met een uitdagende, verleidelijke stem. Zijn lid is nog stijf en hij heeft zijn hand op zijn onderbuik gelegd. Ik kijk er eventjes naar terwijl ik weer op adem probeer te kome, in ieder geval wacht ik even met antwoord tot ik zeker weet dat ik kan praten.
    "Ja, je had gelijk." geef ik schor toe. "Dan vind je het vast niet erg als ik jou nu vermaak?" vraag ik, al is het meer een mededeling dan een vraag. Mijn stem klinkt dan wel een beetje onvast en ik ben erg nerveus als ik dat zeg, toch kom ik overeind en wacht ik niet meer op zijn antwoord. Ik zou namelijk niet weten waarom hij dat erg zou vinden. Daarom ben ik nu degene die langzaam en ondeugend tussen zijn benen kruipt.
    Natuurlijk weet ik wel hoe het moet, ik heb het alleen nog nooit zelf gedaan. Voorbeelden zijn er meer dan genoeg geweest. Ik streel eerst plagerig met mijn hand om de huid er om heen, voordat ik hem vastpak en er rustig aan begin te trekken. Ik moet het voor mezelf ook niet te snel doen, dan gaat het waarschijnlijk mis. Ik beweeg mijn hand nu iets ruwer en lik voorzichtig maar speels met mijn tong over zijn eikel. Het is de eerste keer dat ik de bitterzoete smaak proef. Dan zet ik mijn mond er helemaal om heen en begin ik hem af te zuigen, iets onhandiger dan Xavier deed maar ik toe toch mijn uiterste best.


    Your make-up is terrible

    [Hehe, ik weet wel bijna zeker dat James iets verzint waarop jullie ze voor genoeg drama kunnen betrappen hoor.]


    Your make-up is terrible

    CyberLord schreef:
    [We are coming and we want to join.]


    [Haha, Damien mag zijn gang gaan, Willow slaat het maar over xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Assassin schreef:
    [Hehe, ik weet wel bijna zeker dat James iets verzint waarop jullie ze voor genoeg drama kunnen betrappen hoor.]



    [God, you make me curious!
    Wacht pretty please even op me als Athan, Amberlynn etc. bij James en Xavier komen. Ik zal om 15.20 zo snel mogelijk naar huis fietsen haha]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Hij kreunde nog zacht na, maar het ging vaag langs me heen wanneer ik naast hem neer plofte. Hij hijgt even erg als ik. Ik knijp mijn ogen even dicht en probeer mijn ademhaling te controleren, waardoor ik niet merkte dat hij er even naar keek. James is even stil na mijn opmerking, maar begint dan te praten, terwijl ik mijn ogen weer open.
    “Ja, je had gelijk.” Geeft hij schor toe, wat een triomfantelijke grijns bij mij oplevert. “Dan vind je het vast niet erg als ik jou nu vermaak?” vraagt hij, al klonk het meer als een mededeling dan een vraag. Zijn stem klinkt wel een beetje onvast, maar ik merk ook dat hij nerveus is, toch heb ik nu erg veel respect voor hem dat hij het doet. Ik keek er eerst ook oprecht verbaasd naar wanneer hij overeind komt en niet meer op mijn antwoord wacht, als ik überhaupt een antwoord kon verzinnen. Hij is nu degene die langzaam en ondeugend tussen mijn benen kruipt, wat bij mij een zwoele, tevreden blik opleverde terwijl ik naar hem keek hoe hij dit deed.
    Plagerig streelt hij eerst met zijn hand om de huid erom heen, voordat hij hem vastpakt en er rustig aan begint te trekken. Vrijwel gelijk komt er een zachte kreun uit mijn mond door dit en wanneer hij zijn hand iets ruwer begon te bewegen, wat gevolgd werd door een voorzichtig maar speels gelik met zijn tong over mijn eikel, komt er een luidere kreun, waarbij ik mijn hoofd naar achter doe en mezelf, net zoals hem eerder, in het gras laat zakken. James zet zijn mond er helemaal om heen en begint mijn lid af te zuigen, iets onhandiger dan ik deed, maar ik kon het snappen omdat dit blijkbaar allemaal nieuw voor hem was.
    Toch kan ik het niet laten en wroet met mijn vingers in de aarde om een opkomende kreun te onderdrukken, wat niet lukt. “Aaah.” Gehijg verlaat mijn mond ook en ik verbaas me over het feit dat hij hier best goed in is, goed genoeg in ieder geval om mij flink op te winden. Eigenlijk wilde ik, net zoals James eerder deed, mijn hand in zijn haar verwikkelen om het tempo te bepalen, maar omdat hij zijn best deed en vrij nieuw was, deed ik het niet. Het leek me nu gewoon geen goed iets om te doen, dus liet ik het maar zo. Door de handelingen die hij maakte, voelde ik mijn geslachtsdeel iets in zijn mond groeien, stijver worden, waarna er kriebelingen in mijn maag begonnen.


    †

    Reyna schreef:
    (...)


    [God, you make me curious!
    Wacht pretty please even op me als Athan, Amberlynn etc. bij James en Xavier komen. Ik zal om 15.20 zo snel mogelijk naar huis fietsen haha]

    (Hm, op wie, en vooral wanneer, moeten we dan eigenlijk wachten?)


    †

    Reyna schreef:
    (...)

    [Haha, Damien mag zijn gang gaan, Willow slaat het maar over xd]

    [Als hij de kans krijgt laat ik hem losgaan.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahaha omg. Rofl.


    †

    Cocon schreef:
    (...)
    (Hm, op wie, en vooral wanneer, moeten we dan eigenlijk wachten?)


    Op mij xd. Dus Willow ;p want ik zou het nogal irritant vinden als ik thuis kom van school en dat dan Amber Damien enzo James en Xavier al betrapt hebben en ik dan niet meer kan reageren...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    Op mij xd. Dus Willow ;p want ik zou het nogal irritant vinden als ik thuis kom van school en dat dan Amber Damien enzo James en Xavier al betrapt hebben en ik dan niet meer kan reageren...

    (Oké, got it. 8D Alleen even voor de zekerheid vragen, you know.)


    †

    James - wezen

    Hij kijkt me echt verbaasd aan als ik overeind kom zonder op zijn antwoord te wachten. Als ik tussen zijn benen kruip, krijg ik een zwoele, tevreden blik van hem. Ergens voel ik me goed, dat ik dat bij hem gedaan krijg. Als ik zijn lid vast pak, komt er rijwel gelijk een zachte kreun uit zijn mond. Daarna volgt er een luidere kreun, waarbij hij zijn hoofd naar achter doet en zichzelf in het gras laat zakken. Zijn handen bevinden zich naast zijn lichaam, in de aarde.
    "Aaah." kreunt hij. Gehijg verlaat zijn mond ook en ik voel zijn geslachtsdeel iets in mijn mond groeien, stijver worden. Er gaat een triomfantelijk gevoel door mij heen en ik voer het tempo nog iets op. Doordat hij zo kreunt en groeit in mijn mond, krijg ik het gevoel dat ik het kan, word ik zelfverzekerder en ga ik ruwer en harder door. Met mijn vrije hand streel ik rond zijn geslacht terwijl mijn andere hand in hetzelfde tempo meebeweegt als ik zuig, wat steeds iets sneller gaat, tot ik niet meer sneller kan. Met mijn tong draai ik af en toe rondjes om zijn eikel heen, als dat me lukt. Na een tijdje krijg ik daar ook een handigheidje in. Ik hoop maar dat ik hem net zo ver krijg als hij mij heeft gekregen.


    Your make-up is terrible

    Omg hij is zo kort. D:


    Your make-up is terrible

    [Ik zal wachten Reyna.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    (Ik maak het wel iets langer, haha.)

    Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    James voert het tempo hierna nog wat op, wat mijn lichaam weer warmer maakt. Ik bedenk me nu pas dat ik het koude niet had gevoeld nadat ik uit het water was gestapt, waarschijnlijk bleef de warmte door de lust in mijn lichaam zitten. Mijn gedachten verzet ik gelijk weer als ik voel hoe de handelingen van James zekerder worden, waardoor hij ruwer en harder doorgaat. Met zijn andere vrije hand, streelt hij rond mijn geslachtsdeel terwijl zijn andere hand in hetzelfde tempo meebeweegt als hij zuigt.
    De aanraking van zijn lippen om mijn lid voelt goed en terwijl mijn ene hand in de aarde blijft wroeten, gaat mijn andere langzaam omhoog om in mijn haar te grijpen. Dit had ik eigenlijk eerst bij James willen doen, maar nog steeds leek het me geen goed idee. Zijn bewegingen gaan steeds sneller, totdat hij niet meer sneller kan, wat meerdere luide, soms gesmoorde, kreunen bij mij uitlokt. Mijn ogen dichtgeknepen voor het genot, terwijl ik merk hoe ik steeds dichterbij mijn hoogtepunt kom.
    Zijn tong draait af en toe rondjes om mijn eikel heen en na een tijdje moet ik er toch aan geloven, het is op komst. En hoewel ik het in had willen houden, kom ik toch met een luide kreun schokkerig klaar. Mijn ademhaling was hevig, ongecontroleerd en probeerde ik voor deze ene keer niet meer te controleren. Hij mocht weten dat hij het goed had gedaan door dit, dus keek ik hem hierna tevreden grijnzend aan, terwijl ik automatisch over mijn lippen likte. “Dat voelde goed, je mag het wel vaker doen.” Grijnsde ik groots en uitdagend, nog steeds een goedkeurende, tevreden blik in mijn ogen.


    †