• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

TOPIC 31

[ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:19 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake Sadler
    Ik word wakker door Les haar zachtjes stem. Tranen staan in mijn ogen en ik veeg ze vlug weg. 'Niets.' zeg ik met een trillende stem. Ik omhels haar stevig. Ze is er nog... ze is nog bij me.

Leslie Day
    Ik zie de tranen in zijn ogen en ik hoor zijn trillende stem. Hij omhelst me stevig en ik sla mijn armen ook om hem heen en knuffel hem. 'Hee,' zeg ik zacht. 'Het is goed Jake, het is goed.' ik weet niet waar hij over gedroomd heeft, maar zo te zien aan zijn reactie was hij mij kwijt. En ik weet niet waaraan.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake Sadler
    Ik bijt op mijn lip. 'Ik stel me aan.' zeg ik mijn stem trilt nog altijd maar een klein glimlachje ligt nu op mijn lippen. Ze is er nog altijd en ik zal vechten om haar bij me te houden. Ik zal niet toekijken hoe Nick of wie dan ook haar van me afneemt.

LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik glimlach. 'Je betekent alles voor me.' zeg ik zachtjes tegen haar lippen aan.
    Ik druk nog een teder kusje op haar lippen.

Alexi
    Ik grinnik 'Nee ik heb net geslapen, maar als jij wil slapen mag je hoor. Ik ehm- moet nog wat opzoeken.' zeg ik en spring uit zijn armen. Ik kijk hem afwachtend aan. 'Dus ben je moe?'

Braxlin 'Rose'
    Ik voel mijn lippen in een gelukzalige glimlach krullen.
    "Ik hou van je." glimlachte ik en ik beantwoorde zijn kus al even teder.

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd en blijf mijn armen om hem heen houden. 'Nee, je stelt je niet aan,' zeg ik dan. 'kom op, als je er zelfs tranen van in je ogen krijgt weet ik dat het klote moet zijn geweest.' en ik druk zacht en kort mijn lippen op die van Jake waarna ik hem weer aankijk met een lieve glimlach.

Joshua
    Ik glimlach 'Ik hou ook van jou.' en ik sta op. 'Maar eerst ga ik mijn kleren aandoen, als je het niet erg vind.' grinnik ik zachtjes.

Jake Sadler
    'In het begin was het mooi, Les je was beroemt en zong voor een hele zaal, alleen het einde was inderdaad klote.' zucht ik en glimlach dan door haar glimlach. 'Ik ben dol op die glimlach.' zeg ik.

Leslie Day
    Ik glimlach, en word verlegen van zijn opmerking. 'Laat me raden, aan het eind zong ik ineens heel vals omdat ik te zenuwachtig werd en de mensen me met rot fruit gingen bekogelen?' zeg ik met een lachje.

Jake Sadler
    Ik schud mijn hoofd lachend maar ben dan weer serieus. 'Nee, op het einde stel je de jongen waar je een lange tijd al op verliefd bent en met wie je gaat trouwen voor. Ik geef je een hint, ik stond daar maar te kijken en het was alsof mijn wereld instortte.'

Leslie Day
    Ik luister naar Jake en ik bijt op mijn lip. 'Ik zou niemand kunnen bedenken als ik op mijn gevoel af ga op wie ik verliefd ben. En dat is op jou Jake,' zeg ik dan. Ik kijk hem aan. Mijn glimlach is verdwenen. 'Maar ik heb een idee over wie je van streek zou kunnen maken.. Het was Nick hè?' er loopt een traan over mijn wang. Die klootzak verpest echt heel mijn leven. Al heel mijn leven is hij de oorzaak van de slechte dingen. Verpest de mooie dingen voor me.

[Ik moet heel even wat doen, ben terug in 5-10 minuutjes ofzo]

Jake Sadler
    Ik veeg de traan in stilte weg. Ze weet dat het hem was dus het maakt niets uit als ik knik. Ik zucht. 'Het was een nachtmerrie, geen herinnering en geen visioen. Gewoon een nachtmerrie over de laatste dagen.' zeg ik 'Ik wil niet dat die nachtmerrie onze tijd hier samen verpest. Dit is ons weekend.' en ik glimlach lief naar haar. Het trillen van mijn stem is gestopt.

Leslie Day
    Ik glimlach om zijn woorden, het was de enige traan die kwam. Ik moet niet huilen ofzoiets. 'Ja, dit is ons weekend,' bevestig ik. 'Niets of niemand kan dat verpesten.' en ik glimlach nog steeds en druk nog een klein kusje op zijn lippen. 'Ik kon niet in slaap komen zojuist, ik heb naar je gekeken terwijl je sliep. Je ziet er dan zo rustig uit.' oke, niet helemaal waar. Ik was er niet eens, maar toen ik ervoor keek voordat ik wegging zag hij er vredig uit. 'Dus nu ben ik wel moe.'

[Weet je wat erg is, als Jake zijn nachtmerrie gewoon verder gaat. XD arme Jake, ik vond die nachtmerrie echt zielig voor hem :c]

[dat hij verder droomt bedoel je? of als die nactmerrie uitkomt?]

[Dat hij verder droomt C:

dat heb ik zo vaak met nachtmerrie's. Ik moet mezelf altijd eerst 20 minuten wakker houden, en dan pas kan ik verder slapen zonder in de nachtmerrie door te gaan ^^]

[ja heb dat ok soms, zal hem laten verder dromen xd]

Jake Sadler
    'Slaap maar.' glimlach ik laat me weer achterover vallen met haar in mijn armen en trek haar wat tegen me aan. 'Slaapwel.' fluister ik zachtjes en sluit mijn ogen, na een paar minuten ben ik weeral weg. Overal om me heen klinkt gejuich en ik zit nog steeds snikkend op mijn knieen. Nick komt het podium opgelopen. Plots staat Ashley voor me en ze staart me tevreden aan en lacht akelig. 'Ik zei het toch dat je op je knieen voor me zal smeken.' zegt ze en probeert me te zoenen. Ik duw haar weg en ren de zaal uit, plots zit ik in een doolhof. 'Welkom op het huwelijk van Leslie & Nick' staat er op een spandoek voor me. Ik hap naar adem en strompel het doolhof in.