• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    TOPIC 31

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:19 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik adem opgelucht uit. 'Kom we gaan terug.' zeg ik zachtjes, til haar op en draag haar terug naar de slaapkamer. Ik steek haar in bed en leg de dekens over haar heen voor ik naast haar kruip. 'Wil je praten of slapen?' vraag ik zachtjes.

    Drew Hamelton
    Ik lach 'Oke... te veel gedronken dus. Blame it on the alcohol.' en ik grinnik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [GLEE XD blame it on the alcohol :3]

    Leslie Day
    Hij tilt me op en draagt me terug naar de slaapkamer waarvoor ik hem dankbaar ben. Ten eerste omdat ik de weg niet kan vinden anders en ten tweede omdat ik me in Jake's armen veilig voel. Hij steekt me in bed en legt de dekens over me heen en komt er zelf ook bij liggen. Ik nestel me tegen hem aan en zeg, 'Hm, praten, slapen, het maakt me niets uit. Ik wil in iedergeval zeggen... ik heb de weddenschap gewonnen.' ik lach zachtjes. Het is een redelijke prestatie geweest eigenlijk.

    Jonathan Fields
    'We hadden nog niet eens zoveel gedronken,' zeg ik met een onschuldige glimlach. 'Ik heb gewoon nog auto kunnen rijden. Maar ach, we hebben vanochtend even getest of het gisteravond goed is geweest.' ik lach even. Ik ben niet echt een player, maar af en toe zoenen, waarom ook niet. Ik ben niet echt van de seks ook hebben met elk meisje. Maar zoenen, daar ben ik gemakkelijker in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach 'En je hebt je beloning al gehad.' glimlach ik en zoen haar even zachtjes. 'Maar ik wil je wel nog een massage geven nu?' Ik grijns.

    Drew Hamelton
    'Laat me raden, het was leuk.' zeg ik en rol met mijn ogen. Oh ik voel me nu wel een loner op dat vlak. Ik ga niet zo vaak uit, misschien moet ik dat nu wat meer doen, ik moet niet meer babysitten of heb geen klagende moeder als ik te laat thuis ben nu.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach en grinnik, 'Jaaaa! Nog een massage,' zeg ik vrolijk. Echt, zijn handen zijn altijd zo lekker. Ik rol een stukje van Jake af zodat ik mijn slaapkleedje uit kan doen. Ik heb al geen bh meer aan, doe ik nooit met het slapen. Dus dan rol ik me terug en ga op mijn buik liggen.

    Jonathan Fields
    Ik lach even als ik hem met zijn ogen zie rollen. 'Ja hoor, het was wel leuk,' zeg ik met een lichte grijns. 'Maar het is niet zo dat ik elke dag een ander meisje zoen. Maar ja, als ik iets teveel gedronken heb, en iedereen zo verleidelijk als haar zou doen... thsjaa.' en ik haal mijn schouders op. 'Misschien moet je het ook eens proberen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach en ga weer op haar kontje zitten zodat ik weer aan haar rug kan en begin haar zachtjes te masseren. Ik druk af en toe een kus op haar schouderblad.

    Drew
    'Misschien wel, ik ga niet zo vaak uit. Moest meestal babysitten.' zucht ik en kijk wat naar mijn flesje. Dat joch heeft een paar jaar van mijn leven verspilt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Okay, het is echt fucking warm hier ):]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [oeie? ramen openzetten?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt weer op me zitten en begint dan met masseren en ik sluit genietend mijn ogen. Af en toe voel ik zijn lippen op mijn schouderblad en ik glimlach. 'Ik zou zo in slaap kunnen vallen,' zeg ik met een lachje. Niet dat het gebeurt, maar als ik zou willen.

    Jonathan Fields
    Ik glimlach naar hem. 'Dan neem ik je de eerstvolgende keer dat ik uit ga mee, oké?' zeg ik tegen hem. Ik eet dan verder van mijn eten aangezien ik honger heb. Ik drink ook nog wat en kijk dan weer naar Drew. 'Heb jij al een kamergenoot?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Die staat al open ^^ maar het is alweer iets koeler ^^ ik had gewoon... een opvlieger? :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Niet in slaap vallen he?' lach ik en blijf haar schouders kneden en haar rug masseren. Mijn lippen druk ik in haar hals.

    Drew
    'Niet dat ik weet, ik lig helemaal alleen volgens mij. Het suckt best.' zeg ik en drink nog wat. Ik eet de rest van mijn bord op en leun wat achterover.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Als ik zijn lippen in mijn hals ineens voelt trekt er een aangename rilling door me heen. 'Met jouw lippen in mijn nek zal dat me niet eens lukken,' mompel ik dan. Zoals gewoonlijk rilde ik toen zijn lippen net mijn nek raakte, en het zal me niets verbazen als hij zo zachtjes lacht.

    Jonathan Fields
    Ik grinnik. 'Ja, dat suckt inderdaad. Maar er zullen er heus nog wel wat zijn die alleen liggen,' zeg ik dan. 'Die moet je alleen nog zien te vinden dan.' ik haal mijn schouders op en gooi mijn drinken achterover.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake sadler
    Ik plaats een paar kusjes in haar nek en als ze rilt, lach ik zachtjes zoals ik vaak moet doen. Ik concentreer me weer volledig op haar.

    Drew
    Ik lach 'Ja je hebt vast gelijk. ' zeg ik en kijk wat naar het plafond.
    'Zijn ze hier streng? Op overtredingen?' lach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij plaatst nog een paar kusjes in mijn nek, en ik glimlach. Het liefst draai ik me nu om zodat ik hem naar me toe kan trekken en kan zoenen, maar ik blijf gewoon zo liggen om te genieten van de massage die ook heel lekker is. 'Wat doe je me aan?' mompel ik zacht.

    Jonthan Fields
    Ik lach, 'regel nummer 1, ik heb altijd gelijk,' zeg ik met een grijns. 'En ze zijn wel streng.. heb ik gehoord tenminste. En alleen als je gepakt wordt, dus je moet gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Hetzelfde wat jij soms doet.' lach ik tegen haar huid aan. Ik streel zachtjes haar huid en masseer dan weer verder. Ik ga ook soms over haar ruggegraat.

    Drew
    'Handige tip.' zeg ik 'Dus dan moet je hier vast wel makkelijk vandaan geraken. Zijn er geen camera's of zo? Blijkbaar niet dus...'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [ga slapen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'