• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    TOPIC 31

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:19 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach en sluit ook mijn ogen, beiden vallen we heel snel in slaap. Ik hoop dat ik morgenochtend eerder wakker ben dan Jake, maar dat moet wel lukken. De glimlach blijft op mijn gezicht zitten. Ik heb een dromeloze slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    De doolhofingaan sluit zich achter me en ik ren en ren, niet kijkend waarheen, gewoon weg willend van de plaats waar ik vandaan kwam. Ik ren en kom op een binnenplaats uit. Ik zie 2 lichamen liggen die door een sterrenshot doorboord zijn. Bevend schuif ik naar hen toe en draai hen om om hun gezicht te zien. Ik draai de eerste om. Haar hoogblond haar valt over haar gezicht en ik veeg het weg. Vol afschuw en woede kijk ik naar het gezicht van Kate en kijk dan bang naar het tweede lichaam. Mam. Ik schreeuw. Ik ben iedereen kwijt. Iedereen die wat voor me betekende. Leslie, Kate & mam.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lig lekker te slapen als ik geschreeuw hoor, ik schrik wakker. Was dat in mijn droom? Maar dan kijk ik naast me en zie dat Jake het is. Ik weet niet wat ik precies moet doen. 'Jake, het is goed, het is maar een nachtmerrie,' zeg ik snel tegen hem.'Het is allemaal goed, alleen maar een nachtmerrie.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik schrik wakker en kijk schuldig naar Les 'Heb ik je wakker gemaakt? Het was niet mijn bedoeling.' zeg ik en probeer niet opnieuw te huilen. Mijn stem trilt alweer maar daar kan ik niets aan doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Het geeft niets Jake, ik ben blij dat ik wakker ben geworden,' zeg ik tegen Jake. Ik kijk naar hem en zie weer dat hij het moeilijk heeft. 'Ik vind het zo klote dat je rot droomt, dat verdien je niet.' Ik trek hem weer in een omhelsing.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach zwakjes 'Ga maar weer slapen Les, je hebt je rust nodig.' zeg ik zwakjes en streel haar rug. Ik wacht tot ze slaapt en sta voorzichtig op. Ik loop naar het balkon en doe de balkondeuren dicht achter me. Ik zit op de boord en kijk naar de hemel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Aangezien ik zelf moe ben val ik ook snel in slaap weer. Ik hoop maar gewoon dat het goed gaat met Jake. Deze nacht ben ik gewoon droomloos. En dat is eigenlijk wel fijn. Zo heb ik geen kans op nachtmerrie's.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik kan de lijkbleke gezichten van Kate & mam niet uit mijn hoofd zetten. Alles goed bij jullie? stuur ik naar Kate en krijg direct antwoord. Ja ben op een feestje. Gaat alles goed met je?Je klink slecht. Ik zucht en stuur haar de hele droom door. Jake hat was een nachtmerrie het betekend hoogstwaarschijnlijk niets het zijn je hersenen die je tonen wat je dwarszit of waar je je zorgen overmaakt Ik zucht en ga weer naar binnen. :P


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik vind dat die smiley aan het eind het perfect afmaakt :'D]

    Leslie Day
    Ik draai me om in mijn slaap en mompel een beetje dingen die ik zelf niet eens weet, ik slaap namelijk. Hoogstwaarschijnlijk zijn ze niet eens verstaanbaar, misschien niet eens woorden die daadwerklijk bestaan. Maar dat maakt niet uit, ik slaap dus ik vind het best.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik ga in de zetel liggen die in de kamer staat en leg een deken over me. Ik wil Les niet wakker maken. Ik val dit keer in een droomloze slaap(typing)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [mn gsm blokt ie schrijft overal smileys o.O]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    /

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 15:06 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik hoor wat geluiden maar ik word er niet wakker van. Een glimlach is op mijn gezicht. En ik heb geen idee waarom maar die zit er gewoon. Misschien dat er wel wat goeds in het verschiet ligt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [volgende dag in frankrijk? Amerika kan de vorige dag blijven :P]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Is goed ^^ maar ik moet gaan. Visite is gekomen -.-' ik kan pas vanavond weer komen. Baaybbaayyy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.