• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    TOPIC 31

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:19 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [bye ](doeg)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik word de volgende ochtend wakker met slaperige ogen, maar een uitgerust gevoel. Ik zie Jake slapen in de stoel, hij ziet er in iedergeval nu niet verdrietig uit. Ik glimlach en sta zacht op en begin dan aan mijn plan. Ik trek een witte short aan met een blauw topje. Dan begin ik de briefjes rond te plakken in het huis. De weg die Jake moet lopen en op elke memo iets liefs over Jake of een leuke herinnering. Ik eindig in de keuken en pak daar de spullen die ik nodig heb en begin met het bakken van de pannenkoeken. Ik zet ondertussen ook borden klaar.

    [Ik kan miss af en toe posten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik word wakker door de zonnestralen die op mijn gezicht vallen. Ik kijk slaperig naar het bed waar Les ligt... of toch niet? Waar is ze naartoe. Ik spring recht en zie een hartje hangen. bij de deur. Ik trek het eraf en lees glimlachend het briefje dat in Leslie's geschrift geschreven is. Ik loop de gang op en kijk of ik nog meer briefjes zie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik hoor geluid, volgens mij is Jake wakker. Ik glimlach. Hij is precies op tijd. Ik heb een hele stapel pannenkoeken gebakken en leg nu net de laatste op de stapel. Ik was mijn handen en doe een nieuwe plakker op mijn vinger. Ik heb vannacht in mijn vinger geknipt. Ik trek mijn shirtje recht en wacht dan glimlachend af. De tafel is gedekt en wel en ik heb jus d'orange.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Met een heleboel papiertjes loop ik de eetkamer in waar de geur van verse pannekoeken hangt. Ik glimlach naar Leslie en loop naar haar toe om haar te kussen. 'Hmm ontbijt.' glimlach ik 'Dit is echt lief.' zeg ik gemeend doelend op zowel de pannekoeken als de briefjes. 'Fototijd.' glimlach ik. Ik wil hier foto's van die ik samen met de briefjes in een album kan steken. Ik pak mijn fototoestel van een plank en trek dan een foto van de tafel en dan één van ons beiden terwijl ik een kus op haar wang druk.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake komt de kamer in en loopt naar me toe en kust me. Ik glimlach naar de camera maar die word groter omdat Jake een kus op mijn wang drukt. 'Tadaaaaa,' zeg ik zangerig. En vervolg op normale toon, 'speciaal voor jou.' ik glimlach met de glimlach die hij het leukst vindt. Ik neem het fototoestel van hem over en trek een foto van Jake alleen. Hij is knap. 'Wil je eten?' vraag ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ja ik rammel.' grinnik ik en ga zitten. Ik pak een pannenkoek en wat suiker. En begin te eten. 'Heerlijk.' zeg ik en glimlach breed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach trots als hij zegt dat hij het heerlijk vind. 'Dat is mooi om te horen,' zeg ik glimlachend. En zelf neem ik ook een pannenkoek. Zelf vind ik ze ook lekker. 'Ik kwam gisteravond op het idee toen jij sliep. En ik heb alleen maar een klein knipje in me vinger aan overgehouden.' eb ik lach onschuldig als ik de vinger met de plakker laat zien.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 16:16 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik ga toveren.' lach ik en pak haar vinger vast. Ik doe de plakker af en druk een kusje op haar vinger. 'Voila een toverkusje.' lach ik en eet weer verder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen. 'Dankjewel tovenaar Jake,' zeg ik met een lachje. Ik eet zelf ook weer verder en drink dan wat van de jus d'orange. 'Wat wil je doen vandaag?' vraag ik glimlachend aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Surfen.' grijns ik naar haar. Zo lang geleden, eigenlijk veel te lang geleden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Een glinstering verschijnt in mijn ogen. 'Surfen!' zeg ik enthousiast. 'Dat is zoiets wat ik altijd al heb willen doen!' ik heb dat namelijk nog nooit gedaan. En ik wil het graag leren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake sadler
    'Ok dus het word surfen.' lach ik en eet verder. 'Dit zijn echt de beste pannenkoeken die ik ooit gegeten heb? Doe je er iets speciaals mee of zo?' vraag ik haar serieus.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Zou je me kunnen leren surfen?' vraag ik glimlachend. En ik moet blozen dan. 'Ik eh... Stop er liefde in?' zeg ik met een verlegen glimlach. 'Nee oké, ik doe er niets speciaals mee eigenlijk.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ja ik kan je leren surfen' zeg ik en luister dan naar wat ze daarna zegt. 'Het zal die liefde zijn' glimlach ik'Heb je goed geslapen na dat ike wakker geschreeuwt had?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'