• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 22:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Mitshy? :C}


    Don't be like the rest of them, darling

    [NAAAWH POOR DAMON WITH THAT DAMNED WOLFBITE ugh]
    Lily
    Ik scheurde de straat uit. Ik wist wel een leuke en mooie plek..
    Na een heel tijdje rijden arriveerden we.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ikr! But he's going to be fine.. Stefan won't but who cares}


    Don't be like the rest of them, darling

    {And after that stefan knows that Elena likes Damon and Elena knows she likes Damon.. Drama :3}

    Damon
    'Mooie plek' Zei ik rondkijkend toen ik mijn helm had afgedaan en zette de motor neer om verder te kunnen rondkijken.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 20:03 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    ''Hm-hm,'' zei ik instemmend, en deed mijn helm ook af.
    Het was bloedheet, ondanks het koele, lichte briesje wat er stond. Ik trok mijn jurkje uit waardoor ik nu in mijn bikini stond, schopte mijn hakken uit en ging aan de rand van de klif staan, genietend van de koelte dat van de zee afkomstig was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    Terwijl zij aan de kant van de klif stond trok ik mijn jasje en T-shirt uit om vervolgens een aanloop de maken en een van de klif te duiken, het water was lekker koel aangezien het bloedheet was.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Damon sprong het water al in, en ik grijnsde onwillekeurig.
    Met een sierlijke duik sprong ik van de klif af, en na een tijdje belandde ik ook in het water.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    Ik fluite op mijn vingers toen zij met een sierlijke duik het water in sprong en zwom toen een eindje verder naar een platte steen die net boven het water uistak en klom daarop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik grinnikte bij het horen van zijn gefluit en dook even onder water, om daarna weer naar boven te komen.
    Ik genoot van de koelte die het water achterliet op mijn huid, en keek even naar het prachtige uitzicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    Ik bleef met mijn voeten in het water zitten terwijl ik eerst om me heen keek en vervolgens weer naar haar, aangezien het zonlicht op het water scheen en het water nog van haar lichaam drupte zag ze er nogsteeds mooi uit. Waarschijnlijk zelfs mooier.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik voelde zijn blik in mijn rug branden en glimlachte even terwijl ik me omdraaide. ''Waar denk je aan?'' vroeg ik hem, terwijl ik naar hem toe zwom en wat natte plukjes haar uit mijn gezicht veegde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    'Dingen, zonet waarschijnlijk aan de eerste keer dat ik je ontmoete' Andwoord ik schouderophalend waarna ik haar nogsteeds aankijk, ik had de jurk die ze aan had gehad erg mooi gevonden. Geen idee wat er met die jurk gebeurt is.


    Don't be like the rest of them, darling

    JokerBaby schreef:
    Braxlin 'Rose'
    Ik bloos en mijn hart slaat over door zijn lieve glimlach.
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en druk wat kleine kusjes op zijn sleutelbeen.

    Jaimyhoi schreef:
    Leslie Day

    Jake is ineens serieus, en ik weet niet of hij een grapje maakt of niet... 'Tuurlijk weet ik dat er muren zijn,' mompel ik dan. En ik duw Jake nog iets verder achteruit zodat hij helemaal tegen de muur staat, die ongetwijfeld koud is. 'Jij staat nu tegen een muur,' zeg ik met een lachje.


    Joshua
    'Waarom plaag je me?' zucht ik en til haar hoofd een beetje op zodat ik haar lippen weer kan zoenen.

    Jake
    Ik ril als ik tegen de koude muur aangeduwd word. 'Meen je het?' zeg ik quasi-verbaast. 'Je kan toch niet zien? Misschien staat er hier wel een kast of een spiegel.'

    Alexi
    Uren zit ik nu al samen met opa in stilte naar haar vuur te staren. Wanneer komt hij terug? Wat is hij gaan doen? Komt hij eigenlijk nog terug? Al die tijd spoken er zulke vragen door me heen en geen ééntje kan ik beantwoorden. Mijn oogleden worden zwaarder en na een tijdje vallen ze dicht en val ik in slaap. Ik droom weer dezelfde droom. Die droom met mijn dochtertje en Virgo die met een blond meisje zoent voor mijn neus maar dit keer lijkt het meisje op Ashley.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Lol, Damon en zijn jurken. :"D]
    Lily
    Ik zwom voor hem en leunde op zijn benen.
    ''Hm- ja,'' mompelde ik, en verzonk zelf ook in gedachten.
    Mijn handen liet ik over de bloedrode, dure stof van mijn jurk glijden. Ik kon amper ademen door het korset, maat dat was ik gewend.
    ''Madame Molyneux, mag ik u voorstellen aan Heer Salvatore,'' sprak de goede vriend van mijn vader. Ik keek om waardoor mijn lange, gekrulde haren achter me aan zwiepten.
    Twee diepblauwe ogen keken me aan een een glimlach sierde mijn lippen.
    ''Het is me een genoegen,'' zei ik, en de jongeman maakte een korte, charmante buiging. ''Insgelijks,'' sprak hij, en kuste de rug van mijn hand zachtjes.
    Mensen dansten, de klassieke muziek was op het achtergrond te horen en er was een warme, gezellige maar toch rustige en strenge sfeer door het kaarslicht. Alles leek een beetje te vervagen terwijl ik de jongen aankeek.

    Ik schudde mezelf wakker en zuchtte even. Die tijden waren.. beter.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik moet lachen om hem, de warme stralen lopen nog steeds over ons heen. 'Je zei zelf dat het muren waren Jakey,' zeg ik met een lachje. En ik voel aan weerszijde van hem. 'En ik voel het. Maar inderdaad, ik zie niets.' Jake zou dus alles bij me kunnen uithalen wat hij wil, ik zou het niet doorhebben tot ik het zou voelen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.