• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 22:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [TROLLOLLOL XD

    Jake en Leslie zijn vertrokkken van school, het ging even slecht met beiden... om het zo te noemen. Ikweet niet of je weet wat er allemaal heeft afgespeeld de laatste 2-3 dagen?

    Anyway, ze zitten in frankrijk :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [._. oh, wow, okè :"DDD hahahaha.
    Nee ik heb het amper gevolgd omdat het zo snel ging lol ;w]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 16:06 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik moet lachen. Dan klik ik mijn bh los en schuif mijn slipje naar beneden en stap eruit. Ik draai me om, en voel even voor me zodat ik zeker weet dat Jake er is. Ik raak zijn borstkas aan. Het is wel apart dat ik nu moet voelen, en niet kan zien. 'Leidt me maar naar de douche,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ghhehe, als je weet wat er allemaal gebeurd is XD

    Ehm, om het globaal te zeggen, eerst Ashley, toen menszijn, drugs, aanranding en at the end, Nick.


    En nu benoem ik het maar even globaal :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon
    In de kamer aangekomen gooide ik al haar tassen op haar bed neer waarna ik zelf op mijn eigen bed neerviel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik leid haar stapje voor stapje naar de douche. 'Klein opstapje.' zeg ik als we voor de douche staan. Een beetje later staan we er veilig. Ik draai de kraan open en trekhaar zachtjes met mij eronder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    We staan in de douche en Jake trekt me met zich zachtjes onder de douche. Hij is lekker warm, de douche dan. Hoewel, Jake ook. Ik ga met mijn handen over Jake's bovenlijf. Voelen, onderzoekend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Les wat ben je aan het doen?' vraag ik haar lachend als ik haar handen over mijn borstkast voel gaan. 'Als je van plan bent me te kietelen zeg ik dit. Dan glij ik uit val op d grond en trek jouw mee.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen, 'Nu klinkt het wel verleidelijk om je te kietelen, maar ik voelde eigenlijk gewoon. Ik zie het wel vaak, maar het is anders nu ik het niet kan zien,' leg ik uit. En ik merk hóe vaag dat klinkt. 'Ja oke, vergeet die woorden maar.' en ik ga heel even vlug plagerig langs zijn zij een beetje kietelend. De warme stralen lopen nog steeds over ons heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik spring achteruit en stoot de shampoo om. 'Oeps.' mompel ik weer en 'Auwtch' als ik met mijn elleboog tegen de muur zit.

    [zit op mn gsm daarom korte reacties]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen, ook al zag ik het niet, ik kon het wel horen. 'Sorry,' zegi k met een lachje. Ik loop een stapje voorzichtig naar voren en voel dan dat ik voor Jake sta. 'Sorry,' zeg ik nog een keer. En ik ga op mijn tenen staan en druk een kusje op zijn gezicht. Het kusje belandt gelukkig op zijn lippen.

    [Geeft niets ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Damon
    In de kamer aangekomen gooide ik al haar tassen op haar bed neer waarna ik zelf op mijn eigen bed neerviel.


    {Mitsshyy?..}


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik voel de spanning in me opbouwen maar wacht even tot zij gekomen is en ga dan uit haar voor ik kom. Geen condoom, gelukkig herinnerde ik me dat op tijd. Ik zoen haar zachtjes en fluister 'Je bent fantastisch.' in haar oor.

    Braxlin 'Rose'
    Ik schudde zacht mijn hoofd, terwijl ik nog licht na hijgde.
    "Nee, hoor. Dat ben jij." antwoordde ik en draaide me op mijn zij zodat ik hem kon aankijken.
    "Ik hou van je." fluisterde ik zacht, waarna ik mijn lippen liefdevol op de zijne drukte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    Het vuur brandde en ik kan mijn schreeuw maar net inhouden.
    Waarom deed het pijn? Vuur kon me normaal toch niets doen? Welke duivelse magie was dit?!
    Ik balde mijn vuisten en beet op mijn tanden. Mijn lichaam trilde van de pijn die ik probeerde te negeren of op zen minst probeerde te verbergen. Mijn ogen waren nog steeds op oneindig gericht. Ik moest dit doorstaan.
    Ik zag de schimmen van de priesters rond het vuur bewegen, maar kon me niet op hen concentreren. De pijn was overal!
    Ik hoorde een luide schreeuw van buiten het vuur en de pijn verdubbelde, vertienvoudigde,... werd gewoon ondraaglijk. Ik zakte neer op mijn knieën, terwijl ik het uitschreeuwde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lily
    Ik snuffelde in mijn koffers en viste er toen een bikini uit.
    Schaamteloos kleedde ik me om en trok er een simpel jurkje over aan, om vervolgens de tassen van mijn bed te schuiven en op mijn bed te ploffen, wachtende op Damon.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''