• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 22:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik moet lachen, ook al zag ik het niet, ik kon het wel horen. 'Sorry,' zegi k met een lachje. Ik loop een stapje voorzichtig naar voren en voel dan dat ik voor Jake sta. 'Sorry,' zeg ik nog een keer. En ik ga op mijn tenen staan en druk een kusje op zijn gezicht. Het kusje belandt gelukkig op zijn lippen.

    [Geeft niets ^^]


    Jake
    Ik kus haar terug en houd haar vast. 'Er zitten hier muren' zeg ik droog over het feit dat ik mijn elleboog gestoot had.

    Joshua
    'Ik hou ook van jou.' prevel ik tegen haar lippen aan en kus haar terug. Ik vlecht mijn vingers in haar haren om haar zachtjes naar me toe te trekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon
    Lily klede zich om en ging vervolgens op het bed zitten, zelf zocht ik in de koffer die ik meehad in iedergeval één zwembroek. Die ik gelukkig vond en trok daarboven een wit T-shirt en mijn gewoonlijke zwarte jasje aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin 'Rose'
    "Joshua." fluisterde ik zacht en ik legde al mijn liefde in het woord.
    Ik keek hem recht in zijn ogen en had het gevoel alsof hij alles in mijn ogen kon lezen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik grinnik, 'O echt? Zitten hier muren?' vraag ik met een lachje. En ik kus hem weer verder, ik voel nu aan waar zijn lippen zijn. Dus dan gaat het al makkelijker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Mijn schreeuw was zo onmenselijk luid dat mijn keel het al snel opgaf. Er kwam enkel nog een schor geluid uit mijn keel, terwijl ik neerviel in de kolen van het vuur. Ik keek naar mijn armen en zag mijn huid gewoon verbranden. Mijn ogen werden groot van de schrik. Wilden ze me dood hebben of zo?
    Plots viel ik neer in de as. Ik kon me helemaal niet meer bewegen, terwijl de pijn nog steeds in grote golven over me heen sloeg.
    Waarom werd ik niet bewusteloos? Waarom ging ik niet dood?
    NEE! De gedachte was hard en plots en ik schrok ervan. Nee, ik moest het overleven. Alexi wachtte op me...
    De vlammen leken mijn ogen uit te drogen en ik sloot ze snel. Alles werd muisstil, terwijl ik verder vocht tegen de pijn en het duister dat me nu leek te willen opslokken.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 17:25 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    (kan ff niet reageren... :( )


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Is niet erg ;p}
    Axton
    Na een tijd van -voor mijn gevoel- uren, hield de pijn eindelijk op. Ik werd me weer bewust van alles om me heen. Van een satijnachtige warmte die mijn lichaam bedekte, mijn rustige ademhaling, een gespannen sfeer om me heen.
    Ik wou mijn ogen openen, maar iets viel erin en deed ze meteen pikken. Ik ging rechtop zitten, terwijl ik mijn ogen uitwreef. Stof viel van me af en wervelde om me heen. Ik opende mijn ogen en zag dat het as was.
    Een plotseling applaus deed me opschrikken.
    "Hij heeft het overleefd! De eerste in 15 jaar! Hij heeft het ritueel doorstaan!" hoorde ik 1 van de priesters schreeuwen. Nu moesten ze plots niet meer zwijgen of zo?
    Een stevige hand verscheen voor mijn ogen en ik greep hem beet. Ik werd omhoog getrokken en zag dat het mijn vader was die voor me stond.
    "Wat is er gebeurd?" vroeg ik verrast.
    "Je bent uit de as herboren. Het vuur en de pijn hebben je onmetelijke krachten geschonken." zei hij met een trotse ondertoon in zijn stem en een glimlach om zijn lippen. Een glimlach!
    Ik keek hem verwonderd aan en voelde een kinderlijke blijdschap in me opwellen.
    "Kom, zoon, ga je wassen. Hier verderop is een rivier." zei hij en hij wees me de juiste richting.
    Zoon? Ik was weer zijn zoon! Hij was trots op me!
    Een glimlach speelde om mijn lippen, terwijl ik nog steeds een beetje in de war naar de rivier liep.


    “To live will be an awfully big adventure.”


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    Ik bereikte de rivier. Het water stroomde zo zacht dat het water bijna stilstond. Mijn ogen dwaalden over mijn spiegeling in het water en ik zette geschrokken een stap terug.
    Was ik dat? Hij leek wel op mij, maar...
    De jongen die mij in het water aankeek straalde macht uit. Ondanks de as op zijn naakte lichaam zag je de prachtig gebruinde huid. De perfect gevormde spieren. Niet te veel, maar zeker niet te weinig. Er zat een vastberaden trek rond zijn mond en uit zijn ogen straalde naast verwarring, zelfvertrouwen.
    Mijn ogen, verbeterde ik mezelf. Ik was die jongen daar.
    Ik zag er zo uit! God, ik was precies hetzelfde, maar toch was ik zo anders. De kleine onvolledige details van vroeger, waren hersteld. En een mantel van zelfvertrouwen en macht was om me heen geslagen. Niets kon me nog raken nu.
    Ik besloot dat even te testen. Van alle dingen was water het moeilijkste te besturen, omdat demonen zo dicht bij vuur stonden, zijn tegenpool.
    Ik keek naar de rivier en concentreerde me. Ik hief mijn hand op en alsof het niets was kwam er een straal water omhoog. Het volgde perfect mijn bevelen op, alsof ik een soort god was, waar hij niets anders kon dan luisteren. Ik warmde het water een beetje op en liet het dan over mijn lichaam stromen. Nu was ik gewassen, maar ik stond daar nog steeds naakt.
    Ik keek even twijfelend naar mezelf maar besloot toen maar eens te proberen hoe ver mijn krachten gingen.
    Ik moest me niet eens zo heel hard concentreren om gewoon wat kleren voor me te laten verschijnen. Ik trok ze aan en keerde grijnzend terug naar de open plek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ben er weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ja Les er zitten hier muren.' zeg ik serieus 'Wist je dat niet?'

    Joshua
    Ik glimlach en blijf haar gewoon aankijken. 'Je bent prachtig.' zeg ik en glimlach lief naar haar.

    [nu moet ik echt weg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Okaayy, baaybaaayy ^^]

    Leslie Day
    Jake is ineens serieus, en ik weet niet of hij een grapje maakt of niet... 'Tuurlijk weet ik dat er muren zijn,' mompel ik dan. En ik duw Jake nog iets verder achteruit zodat hij helemaal tegen de muur staat, die ongetwijfeld koud is. 'Jij staat nu tegen een muur,' zeg ik met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Damon
    Lily klede zich om en ging vervolgens op het bed zitten, zelf zocht ik in de koffer die ik meehad in iedergeval één zwembroek. Die ik gelukkig vond en trok daarboven een wit T-shirt en mijn gewoonlijke zwarte jasje aan.

    Lily
    ''Let's go,'' zuchtte ik, en glimlachte even. Ik stond op, pakte mijn tas en zonder te wachten liep ik mijn kamer uit, richting de motoren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    Ik keek nog een keer de kamer door om vervolgens met haar mee te lopen naar buiten waar ik de motorhelm opdeed en vervolgens de moter starte.


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin 'Rose'
    Ik bloos en mijn hart slaat over door zijn lieve glimlach.
    Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en druk wat kleine kusjes op zijn sleutelbeen.


    “To live will be an awfully big adventure.”