• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 22:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    Ik glimlachte, pakte een willekeurige tas die ik wel mooi vond en moest er uiteindelijk €750,- voor neerleggen.
    Na een tijdje stonden we weer buiten. ''Weet je.. ik heb je wel genoeg gemarteld, denk ik,'' zei ik toen.
    ''Voor vandaag..'' voegde ik er nog veelbetekenend aan toe.
    ''Nu mag jij kiezen wat we gaan doen,'' glimlachte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik slaak een klein kreetje als ik zijn armen om me middel voel. 'Je liet me schrikken,' zeg ik met een lachje. Hij kust me zachtjes op mijn oor. En ik moet zachtjes lachen. Ik draai me om in zijn armen en sla mijn armen rond zijn nek. 'Ik zie barweinig tot eigenlijk helemaal niets,' geef ik toe. Nog een nadeel van menszijn. Maar ik kan er wel om lachen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon
    'Hoezo voor vandaag?' Vroeg ik verontwaardigt waarna ik probeer wat te bedenken, 'Wat dacht je van klifduiken ofzo?' Vroeg ik haar, ik had gewoon zin in iets extreems of iets dergelijks en ik betwijfelde of je hier iets beters kon doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Ik zal je leiden.Waar wil je naartoe?' vraag ik haar en zoen haar zachtjes voor ik haar weer omdraai en mijn handen op haar heupen plaats zodat ik haar kan voortduwem.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn handen liggen op mijn heupen, ik zie echt heel weinig. 'Waar ik naartoe wil, het maakt me niet zoveel uit.' zeg ik dan. 'Misschien dat ik even nog een douche neem, even vlug.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Naar de badkamer dus zeg ik en duw haar zachtjes vooruit. ik zorg dat ze nergens tegenloopt. 'Dus hoe wil je je douchen?' vraag ik lachend. 'Met of zonder licht.' verduidelijk ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily
    ''Sure,'' mompelde ik schouderophalend.
    We liepen naar onze motoren om aanstalten te maken om richting school te rijden.
    Ik stapte op, deed mijn helm op en startte de motor die luid bromde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    Ik glimlach, hij leidt me de goede kant op. Dat denk ik tenminste, maar ik vertrouw Jake. 'Zonder licht,' zeg ik glimlachend. 'Zijn we er al?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon
    Zelf stapte ik ook op om vervolgens mijn helm op te doen en weg te rijden zonder op haar te wachten, meer om haar in te halen dan om haar achter te laten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik reed met volle vaart achter hem aan.
    Het leuke aan een Harley Davidson was het geluid van de motor, ik hield ervan.
    Na een tijdje gereden te hebben kwam de school weer in zicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    Ik minderde een beetje vaard om naast haar te kunnen reiden en vervolgens haar tempo aan te nemen toen school in zicht kwam. Daar aangekomen bleef ik staan op de plaats voor motoren en deed de helm af om vervolgens een hand door mijn haar te halen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    'Ja we zijn er en wat nu?' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen.
    Zonder licht? Ze gaat overal tegenlopen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'En nu ga ik me uitkleden om te douchen, douche je mee?' vraag ik dan aan hem. Ik pak zijn handen van mijn heupen en geef er een klein kneepje in en laat ze dan los. Ik maak mijn jurkje los, die heel gemakkelijk uitgaat, en sta dan alleen nog in ondergoed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    Ik volgde zijn voorbeeld en fixeerde mijn haar ook een beetje, en terwijl Damon de tassen nog sjouwde liep ik samen met hem richting onze kamer.

    [Waar zijn Leslie en Jake? Toch niet in Leslie/Lily/Damon hun kamer, hè? x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jake Sadler
    'Ik douch wel mee.' zeg ik en kleed me ook uit. ''Wie zorgt er anders voor dat je niet valt?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'