• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [echt niemand voor Marlyne in de aanbieding?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Damon
    Mijn mondhoeken krulden omhoog bij de woorden die zij zei, 'Deed mijn glimlach echt niets?' Vraag ik haar vervolgens, 159 jaar geleden werkte het nog.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik heb een heel personage voor haar aangemaakt, even snel in het topic tussendoor, maar toen reageerde je niet meer... en ik weet niet waar ze precies staat. Ze heet Jade Holm, engel, en dit is haar.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    ''Misschien een klein beetje, maar je bereikt er niks mee,'' zei ik toen, en mijn zachtaardige gedrag van enkele seconden was omgeslagen naar de persoon die ik altijd al ben geweest; onverschillig, sadistisch en sarcastisch.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ O.o dankje! Wil je met haar naar Marlyne toekomen? Ze loopt ergens rond in de gang of zo.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik glimlach dankbaar. 'Bedankt John..' mompel ik dan zachtjes en bijt op mijn lip.
    Waarom moest mij dit nu overkomen? 'Waar heb je hem gebracht..?' vraag ik aarzelend.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jade Holm
    Ik loop een beetje zuchtend door de gang. Het is saai hier. Ik weet nu al niet hoe ik hier mijn tijd moet gaan doorbrengen. Ik ben nog niet zo heel lang engel. Pas 50 jaar, en dat is niet zo heel lang. Ik kijk om me heen, er is hier amper leven. Dan zie ik een meisje. Ik kijk naar haar, en ik herken gelijk wat ze is. Ook een engel. Ik loop naar haar toe, 'Hoi,' zeg ik met een ietwat vrolijke glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon
    'Waar is de lieve Lily van zonet gebleven?' Vroeg ik haar toen haar gezichtsuitdrukking weer verharde en ik vervolgens de laatste slok van de wodka nam.


    Don't be like the rest of them, darling

    Marlyne Londen Hunting
    'Gelukkig, nu geen demon.' zeg ik vriendelijk. 'Ik had net een gesprek met een demoon. Nou ja, gelukkig is dat nu over.' Even is het stil.
    'Ik ben Mary, jij?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jonathan Fields
    'Nothing specials,' zeg ik met een vriendelijke glimlach. 'Geen idee waar ik hem heen heb gebracht. Ik heb hem of naar het volgende stadje gebracht. Wat zo'n 50 kilometer verderop is. Of hij loopt hier ergens rond op school.' ik kijk naar haar. 'Gaat het wel goed met je?' vraag ik aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jade Holm
    Ik luister naar haar woorden, 'Jade, aangenaam,' zeg ik dan. Ze zegt dat ze met een demon gepraat heeft. 'Het enige wat ik ooit gedaan heb met een demon is vechten,' zeg ik dan. Ondanks dat ik nog niet zo lang een engel ben, heb ik al wel met redelijk wat demonen gevochten. 'Was hij de vriendelijke demon ofzo?' grinnik ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    ''Weg,'' zei ik simpel, dronk mijn cocktail leeg en bestelde een nieuwe.
    Ik keek Damon weer aan en zuchtte onhoorbaar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik probeer mijn schouders zo nonchalant mogelijk op te halen, maar het lukt voor een groot deel. 'Uhuh.' mompel ik en ga op een tafel zitten waar ik even voor me uitkijk en een paar beelden zie van Ryan.
    Ik schud ze zo snel mogelijk weer uti mijn hoofd terwijl ik even glimlach naar Johnathan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mary Hunting
    'Was hij de vriendelijke demon of zo?' grinnikt ze. Ik lach. 'Nou hij was nogal kortaf, ik weet niet of hij aardig was.' Ik strijk een haarlok uit mijn gezicht. 'Ik ga me hier zeer zeker weten totaal vervelen. Er is hier volgens mij níks te beleven...' zeg ik dromerig en met een zucht.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik moet eten, baaybaayy.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.