• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen, zorgeloos. 'Hmmm,' zeg ik dan mompelend. 'Ik denk niet dat dat je zo snel zou kunnen lukken nog. Aangezien het me zelfs gelukt is toen ik helemaal naakt was en jij in alleen je boxer terwijl je met je handen over mijn lichaam heen ging.' ik glimlach heel onschuldig naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxton 'Rose'
    Hij ging van me af, maar dat was buiten mij gerekend. Ik greep zijn arm vast en trok hem weer boven me. Mijn lippen drukte ik vurig op de zijne.
    Mijn wraak...

    Axton
    Shit! Het ritueel is al over een uur!
    "Omdat ik je oma belooft heb dat we nu zouden langskomen." zei ik en sprong overeind. "Kom, vlug, naar de auto." en ik begon al te lopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik lach 'Ik denk dat je nog gelijk hebt ook.' glimlach ik en trek haar zachtjes tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua Devine
    Ik kus haar passievol terug en trek haar dichter tegen me aan. Na een tijdje haal ik mijn lippen van de hare 'Ik zou je vaker de kieteldood moeten geven.' merk ik grinnikend op.

    Alexi
    Ik kijk hem verbaast na en ren hem dan achterna. Sinds wanneer geeft hij zo'n goede band met mijn oma dat hij afspreekt zonder mij iets te zeggen? Ik lach zachtjes. 'Ehm Ax, Je gaat toch niet te snel rijden he?' vraag ik voor de zekerheid.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach en zeg, 'Ik heb altijd gelijk.' en ik druk sen kus op zijn lippen. 'Ik vind het echt heel lief, dat je dit allemaal voor me doet.' en ik kijk naar Jake. 'Het betekent veel voor me. En het is perfect.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik voel me weer gelukkig aangezien ze dat zegt. Ik glimlach weer oprecht en ga dan op haar zitten. 'Nou little one, het is weer tijd voor te kietelen.' grijns ik en begin haar weer te kietelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aragog schreef:
    Lily
    ''Weg,'' zei ik simpel, dronk mijn cocktail leeg en bestelde een nieuwe.
    Ik keek Damon weer aan en zuchtte onhoorbaar.


    Damon
    'Hmm.. En waar was je hierna vanplan naartoe te gaan? Aangezien ik zo'n idee heb dat deze marteling nog niet over is' Vraag ik terwijl ik nog een wodka bestelde en daar vervolgens een paar slokken uit nam.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ineens gaat Jake op me zitten en zegt dat het tijd is voor kietelen. En hij begint me dan te kietelen. Even probeer ik mijn lach in te houden maar dat houd ik niet lang vol. Ik lach en spartel en probeer Jake zijn handen weg te houden bij mijn zij.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ij zit op de bus te wachten -.- Ij moet nog 3 minuten wachten. En dan als die er is moet ik 26 haltes!

    Uk ga naar mijn zus en blijf daar slapen ^^ yay]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach en kijk haar bedenkelijk aan. 'Ok ik houd op.' lach ik en ga weer naast haar zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua Devine
    Ik kus haar passievol terug en trek haar dichter tegen me aan. Na een tijdje haal ik mijn lippen van de hare 'Ik zou je vaker de kieteldood moeten geven.' merk ik grinnikend op.

    Alexi
    Ik kijk hem verbaast na en ren hem dan achterna. Sinds wanneer geeft hij zo'n goede band met mijn oma dat hij afspreekt zonder mij iets te zeggen? Ik lach zachtjes. 'Ehm Ax, Je gaat toch niet te snel rijden he?' vraag ik voor de zekerheid.


    Braxlin 'Rose'
    Ik schudde zacht mijn hoofd.
    "Daar heb ik die marteling niet voor nodig." zei ik droog en drukte mijn lippen weer op de zijne. Mijn vingers verdwenen in zijn haren en ik sloot genietend mijn ogen.

    Axton
    "Sorry, Alexi, maar we zijn al te laat... Ik moet snel zijn... Je zult wel zien." ik kuchte opgelaten. "Alles komt goed."
    Toen keek ik eens op mijn gsm. 19u 07, shit. Ik mocht echt niet te laat komen!
    "We moeten vliegen!" mompelde ik. Ik nam haar hand vast en trok haar mee het gebouw uit, in de richting van het bos.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk verbaasd naast me, 'Niet eens zeggen dat ik jou de liefste vind, of toch nog doorkietelen?' vraag ik met een lachje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ben ff weg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua Devine
    'Ah leuk om te weten.' zeg ik voor ze haar lippen op de mijne drukt.

    Alexi
    Ik kijk hem verbaast aan. Hij houd iets voor me achter, oma zou het begrijpen als we te laat zijn dus iets zegt me dat hij zich niet haast voor oma. 'Ax, wat is er aan de hand?' vraag ik hem zachtjes.

    Jake
    'Nee want jij bent de liefste.' glimlach ik en druk mijn lippen weer op de hare. Teder.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    Ik glimlach tegen zijn lippen en leg mijn hand op zijn borstkas terwijl ik hem terug kus.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.