• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:57 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik lach en ga weer verder met haar nek zoenen. 'Waarom niet boeiend?' prevel ik tegen haar huid weer aan.

    [sorry moest even weg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik ga douchen en dan eten dus ik ben waarschijnlijk over een tijdje weer terug :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    {ok, dus hoe beginnen we met Axton en Alexi en met Braxlin en Joshua?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [hmm moeilijk xd bij Braxlin en Joshua kan je gewoon doen alsof er een kietelgevecht plaats vind en bij Alexi en Axton... ehm... weer die eetdiscussie? xd ik denk dat die nog lang ga meegaan samen met Alexi's koppigheid xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    -nvm

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 17:58 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {wil jij beginnen?(flower)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jonathan Fields
    Ik neem ook weer plaats aan de tafel en zie haar in gedachten. 'Normaal gesproken zou ik als engel waarschijnlijk mijn hulp aan iemand moeten aanbieden, wat ik zowat nooit doe. Normaal gesproken zou ik die hulp niet aan een demon horen te geven, wat ik wel doe.' ik glimlach naar haar. 'Als je hulp nodig hebt, je kan me dan wel vinden.' en ik ga gewoon doodnormaal verder met eten.

    Jade Holm
    Ik grinnik. 'Dat idee had ik ook zojuist, van het vervelen,' zeg ik glimlachend. 'Totdat ik me bedacht dat ik het gewoon zèlf leuk moet maken.' met wat precies weet ik nog niet, dan merk ik dat ik honger heb. 'Ik ga wat eten, als je wilt mag je mee.' en ik begin richting de plaat waar volgens mij de kantine is.

    Leslie Day
    Hij zoent me weer in mijn nek waardoor ik dit keer degene ben die kippenvel krijgt. 'Het is gewoon niet zo interessant wat ik haat,' zeg ik fluisterend. Jake weet niet wat hij met me doet door de hele tijd kusjes in mijn nek te drukken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ok]
    Jake Sadler
    'Ik vind van wel, anders kan ik stomme dingen doen.' zeg ik en ga weer verder. Ik hou ervan om haar een beetje te plagen.

    Joshua Devine
    Ik zit boven Brax en geef haar de kieteldood. 'Mijn wraak.' lach ik en laat mijn handen over haar zijen gaan.

    Alexi
    Ik leun een beetje achterover en laat de rest van mijn bord weer staan. Ik kijk even naar de etende Axton en kijk dan naar buiten. Het is buiten prachtig. Geen wolkje aan de lucht dus vanavond zal je de sterren kunnen zien.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kreun zacht gefrustreerd. Ik praat met opeen geklemde kaken, tegen het kreunen, stug door, 'Zolang je jezelf niet verkleed als half clown half insect die door middel van een naald me een lift in dwingt, is er niet echt iets.' behalve Nick en Ashley, drugs, messen. Mij zowat verkrachten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin 'Rose'
    "Ah, nee!" stootte ik uit en ik snakte naar adem. Ik lachte zo luid dat ik wel een klein kind leek.
    "Alsjeblieft." smeekte ik lachend en probeerde zijn handen te grijpen.

    Axton
    Ik keek naar Alexi en zuchtte.
    "Alexi, schat... Ik wil je niet weer verplichten, maar je moet toch iets meer eten! Ik haat het om zo bazig te moeten doen, maar denk ook aan ons kind. Het heeft voedsel nodig net als jouw lichaam. Wil je de zwangerschap overleven, dan moet je eten. En ik wil jou niet verliezen." speelde ik helemaal open kaart met haar.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    Ik voel dat ze aan de erge dingen van de laatste dagen aan het denken was en stop met kusjes geven. Ik laat me naast haar vallen en zeg een tijdje niets meer. Ik probeer alles perfect te laten verlopen maar zelfs dit alles kan haar de laatste dagen niet doen vergeten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua Devine
    'Alsjeblieft wie?' grijns ik en stop even met kietelen. Ik zit nog steeds over haar heen en kijk haar geamuseerd aan.

    Alexi Parker
    'Axton, schat, als ik nu nog wat eet blijft het niet lang in mijn lichaam als je snapt wat ik bedoel.' zeg ik terug. 'Mijn lichaam stoot het eten af. Normaal niet maar nu wel.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake stopt ineens en laat zich zuchtend naast me vallen. Ik kijk naast me naar hem met een opgetrokken wenkbrauw. 'Buiten adem?' zeg ik met een plagend lachje. De relatie tussen Jake en mij bestaat denk ik uit heel veel liefde en iets plagerig. De slechte dingen die ons overkomen laat ik achterwege. Ik draai me op mijn zij en kijk glimlachend naar hem. 'Wat is er Jake?' vraag ik dan aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin 'Rose'
    "Alsjeblieft allerliefste Joshua de knapste gast van de wereld?" zei ik met een lichte blos op mijn wangen en een zenuwachtig lachje er achterna.

    Axton
    Ik keek haar bezorgd aan.
    "Maar... je moet toch voedingsstoffen binnen krijgen? Hoe kan je anders sterk blijven? Hoe-" ik staarde nadenkend voor me uit.
    Misschien... Plots viel me iets te binnen.
    "Shit, hoe laat is het?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake Sadler
    'Niets hoor.' glimlach ik 'Ik gun je gewoon wat rust voor je je bedenkt van die weddenschap.' en ik steek plagend mijn tong naar haar uit.

    Joshua Devine
    Ik druk zachtjes mijn lippen op de hare. 'Perfect.' lach ik dan en ga van haar af.

    Alexi
    'Ehm... iets van 19 uur waarom?' vraag ik hem en kijk hem vragend aan. Iets verbaast over hoe snel hij het eetonderwerp laat vallen maar eigenlijk vind ik het maar best. Geen vragen meer over mijn rare afwijking van de laatste dagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'