• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele week weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een week lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Zorg voor afwisseling. Verschillende soorten mensen kunnen extra botsen qua karakter.
    - Ik herhaal, dus niet alleen maar nêrds of mooiboys, of Plastics en emo's. Wees creatief.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.



    Invullijst
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Groepje: (dus b.v. cheerleader, nerd, mooiboy...)
    Leeftijd: (minimaal 17)
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)
    Innerlijk:
    Extra:

    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever



    Reservelijst: (deze mensen als eerste mailen bij vrijkomen rol)
    Klaine4Ever (jongensrol)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:21 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Kan ik een jongen invullen?^^]

    Er worden ook nog geen koppels gemaakt.

    Ellie en ik maakten alleen maar een grapje.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TheMarauders schreef:
    Niet nu al koppels maken please 0______0

    Als dat gebeurt is het zielig voor mensen die nog moeten aanmaken.
    En mijn Alan zal vast alleen zijn 0__0
    Nouja oke,
    ik ben iig terug van de film (:

    ps ik weet wel dat het niet echt koppels maken was xd -wat ik zei was ook ''grapje''-


    Ik denk dat mijn karakter eerder alleen zou overblijven dan die van jou :')


    26 - 02 - '16

    jaimyhoi schreef:
    Er worden ook nog geen koppels gemaakt.

    Ellie en ik maakten alleen maar een grapje.


    Lees mijn ps, *omber kuchje* :P


    @feline een emo wordt eerder uitgekozen dan een verstrooide muzikant, denk ik -..-

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 19:11 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    quin98 schreef:
    [Kan ik een jongen invullen?^^]


    Normaal gesproken zou ik ja zeggen, er zijn nog rollen beschikbaar namelijk. Maar eerst wil ik je graag zeggen dat je minimaal zes regels moet typen en meer dan één keer per week je had me namelijk verteld dat je meestal twee/drie regels schrijft. Denk je dat je dat lukt?


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheMarauders schreef:
    (...)

    Lees mijn ps, *omber kuchje* :P


    @feline een emo wordt eerder uitgekozen dan een verstrooide muzikant, denk ik -..-


    I think verstrooide muzikanten -like Alan- are cute


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volledige naam: Mercedes June Williams
    Geslacht: Vrouwelijk
    Groepje: Pestkop. Ze is een stoer meisje en gaat met de "stoere" mensen van de school om.
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Mercedes is niet het allerdaagse meisje. Niet met haar karakter, maar ook niet met haar uiterlijk. Ze heeft haar haren geverfd van boven op haar hoofd rood, naar oranje, naar de onderkant van haar haren blond. De kleuren lopen mooi over en vindt haar haren nog altijd helemaal geweldig. Haar, haar hangt met een kleine slag over haar schouders heen. Ze heeft een normaal gezicht die meestal best arrogant staat. Ze heeft blauwe ogen, die ze meestal zwart opmaakt met mascara, oogpotlood en eyeliner. Ze vindt dat haar blauwe ogen er zo veel meer uitspringen. Ze heeft rechte tanden, met dank aan de beugel die ze vroeger had. Ze maakt haar lippen altijd heel donker op. Het is meestal donkerrode lippenstift of een paars achtige, donkere lippenstift. Maar ondanks haar niet allerdaagse uiterlijk, is ze toch best knap. Ze is een lang meisje van 1.76 meter. Mercedes is heel zelfverzekerd over haar uiterlijk, en geeft er niks om wat andere van haar denken. Als ze een rottige opmerking krijgt, dist ze ze toch wel terug. Ze draagt vooral kleren die er stoer uitzien en die echt laten zien dat je niet met haar moet sollen. Ze houdt van risico nemen, wat soms voor best aparte looks zorgt.
    Innerlijk: Mercedes heeft vroeger een hele strenge opvoeding gehad. En bij Mercedes is dat alleen maar averechts gaan werken. Ze is zich steeds meer gaan afzetten tegen haar ouders, maar ook tegen regels. Daardoor is ze met de verkeerde mensen opgetrokken. Daardoor heeft Mercedes zich nog meer ontwikkeld en is echt een meisje geworden die helemaal niks om regels geeft, want ze breekt ze toch wel. Ze weet dat verschillende mensen bang voor haar zijn, en daar geniet ze van. Alles en iedereen wat haar niet aanstaart scheld ze uit. Omdat ze vroeger niet echt aandacht van haar ouders heeft gehad, is dit haar manier van aandacht zoeken, mensen pesten. Daarbij komt ook nog dat Merecedes vroeger zelf ook gepest is geweest toen ze zich nog netjes en degelijk moest kleden van haar ouders. Dat wilde ze nooit meer, en toen is ze zich gaan afzetten tegen haar ouders. Ze geeft haar ouders ook de schuld van haar ongelukkige jeugd. Mercedes kan precies op mensen in spelen, en weet het altijd naar haar hand te draaien. Ze is goed in de spelletjes meespelen en verzint dan halverwege haar eigen spelregels, zodat ze altijd wint. Ze heeft het niet zo met de normen en waarden van andere, de enige die tellen zijn de mensen uit haar eigen groepje. Gevoelens van andere maken haar niet veel uit, ze moeten er maar mee dealen vindt ze. Daar wordt je hard van, denkt ze dan altijd. Mercedes is een heel gesloten persoon en eigenlijk niemand weet iets over haar jeugd.
    Extra: Mercedes rookt en rijdt op een motor. Ze is single en zou er niet aan moeten denken om met iemand te gaan die niet in haar groepje zit.


    I knew you were trouble.

    Dat lukt wel, en wanneer had ik dat gezegd?:8

    quin98 schreef:
    Dat lukt wel, en wanneer had ik dat gezegd?:8


    [In Hollywood academy en je had het niet alleen gezegt, ik zág ook dat jouw stukken veel kleiner waren dan de onze. Zou je mij de link kunnen geven van een RPG waar je lange stukken schrijft, zodat we kunnen ordelen?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheMarauders schreef:
    (...)

    Lees mijn ps, *omber kuchje* :P


    @feline een emo wordt eerder uitgekozen dan een verstrooide muzikant, denk ik -..-


    Meh. Ik vind jouw muzikant best cool hoor (:


    26 - 02 - '16

    Ik wil anders ook nog wel een jongen aanmaken *Verbaast zich erover hoe mensen het klaarkrijgen om zo'n grote beschrijving te typen*

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 19:30 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Feline schreef:
    (...)

    Meh. Ik vind jouw muzikant best cool hoor (:


    Homooo's (:
    NEEHOOR, it was just a joke :P
    Sorry dat moest even.
    het is John Taylor(H)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 19:31 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    WillNotLearn schreef:
    Ik wil anders ook nog wel een jongen aanmaken *Verbaast zich erover hoe mensen het klaarkrijgen om zo'n grote beschrijving te typen*



    Haha ;p Mijn langste personage is iets van 1200 woorden ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    TheMarauders schreef:
    (...)

    Homooo's (:
    NEEHOOR, it was just a joke :P
    Sorry dat moest even.
    het is John Taylor(H)


    Hahaha :')
    Oke :3


    26 - 02 - '16

    WillNotLearn schreef:
    Ik wil anders ook nog wel een jongen aanmaken Verbaast zich erover hoe mensen het klaarkrijgen om zo'n grote beschrijving te typen


    [Nee! Dat is véélste gevaarlijk, met twee Daniëls (undercover onder andere namen) hebben de andere personages helemaal geen kans meer!

    No, I'm joking, maar ik heb liever dat iedereen het bij één rol houd. Als we niet vol komen, mag jij een tweede rol aanmaken, oké?


    Keep your head up, keep your heart strong