• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele week weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een week lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Zorg voor afwisseling. Verschillende soorten mensen kunnen extra botsen qua karakter.
    - Ik herhaal, dus niet alleen maar nêrds of mooiboys, of Plastics en emo's. Wees creatief.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.



    Invullijst
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Groepje: (dus b.v. cheerleader, nerd, mooiboy...)
    Leeftijd: (minimaal 17)
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)
    Innerlijk:
    Extra:

    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever



    Reservelijst: (deze mensen als eerste mailen bij vrijkomen rol)
    Klaine4Ever (jongensrol)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:21 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Demi1309 schreef:
    [ik doe mijne anders wel in een ander groepje. Dan kan je haar erbij zetten. Mag mijne in het football team?]


    Ik had juist aan Ellie gevraagt of ze het leuk vind om captain van football team te zijn, dus ik ga eerst haar reactie afwachten maar als ze graag mooiboy wil doen mag die van jou wel naar het football team


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    Jaimy, wat heb jij met de naam Leslie? Maar er zit al iemand in de toneelclub schat, dus misschien dat je iets anders in de creative sector kan doen?


    Damn, dan moet ik wat anders bedenken.... hmm..

    Aangezien ik niet zag daarboven dat iemand met toneel zat deed ik het ^^

    ehm, let me think.

    En ik vind Leslie gewoon een hele leuke naam :') vandaar :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Damn, dan moet ik wat anders bedenken.... hmm..

    Aangezien ik niet zag daarboven dat iemand met toneel zat deed ik het ^^

    ehm, let me think.

    En ik vind Leslie gewoon een hele leuke naam :') vandaar :Y)


    [Dan moet je je personage zelf ook een beetje aanpassen hea, want in je personages omschrijving staat ook dat ze aan toneel doet en dingen over het podium.

    uhm, misschien kan ze iets doen als de schoolcommissie (dus de mensen die feesten organiseren, voor nieuwe schoolspullen als nieuwe banken zorgen, uitjes organiseren enz)?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jaaaa, schoolcommisie ^^ die vind ik leuk :3 en ik weet dat ik de omschrijving dan ook moet aanpassen c:

    Hm... maar dan moet ik haar wel helemaal anapassen.

    Kan Leslie hoofdredacteur zijn van de schoolkrant? Dan kan ik haar namelijk nog een beetje verlegen laten zijn ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [haha, Jaims, hoofdredacteuren kunnen echt niet heel erg verlegen zijn hoor schat. Weet je hoe veel die wel niet moeten vragen aan mensen en hoeveel leiding ze hebben over de anderen van de krant? Maar ja, dat mag wel hoor]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dan is ze gewoon niet meer verlegen :Y)

    Damn, aanpassingstijd ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Invullijst
    Volledige naam: Leslie Fields
    Geslacht: Meisje
    Groepje: (dus b.v. cheerleader, nerd, mooiboy...) Schrijversmensen, hoofdredacteur van de schoolkrant.
    Leeftijd: (minimaal 17) 18 jaar jong
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)


    Leslie heeft lange lichtbruine haren wat steeds lichter wordt naar de onderkant toe. Ze heeft of haar haar los, of het in een vlecht over haar schouder. Ze heeft onopvallende bruine ogen, maar wat soms wel een beetje opvalt zijn de sproetjes in haar gezicht. Ze is 1.78 lang. Ze vindt zichzelf een onopvallende verschijning. Ze heeft hier en daar ook een moedervlekje. En ze draagt lenzen, maar voor tegen de avond/nacht heeft ze een bril. Ze heeft een brillenhoofd, en niet zo'n hele jampotglazenachtigebril. -niet dat daar wat mis mee is, daar niet van, maar die heeft ze gewoon niet-
    Innerlijk: Leslie is een ijverig typje. Ze zet zich altijd goed voor dingen in, en verwacht dat anderen dat ook doen. Leslie houdt van schrijven en tekenen. Ze zal niet zo snel over haar gevoelens spreken, die heeft ze op slot zitten. Die gevoelens komen eruit wanneer ze dingen schrijft, niet voor de schoolkrant, maar voor haarzelf. Dagboek, gedichten, verhalen, maakt niet uit. Leslie is tevreden met zichzelf, tuurlijk heeft ze ook haar mankementen, maar daar heeft ze gewoon mee geleerd te leven. Leslie kan wel voor zichzelf op komen. En soms ietwat bot zijn als ze écht geirriteerd is.
    Extra: Ze is linkshandig. De reden dat haar gevoelens op slot zitten is omdat ze thuis altijd op haar tenen loopt omdat ze haar ouders niet kwaad wil maken. Die hebben namelijk al vaak genoeg ruzie met elkaar. Les stort zich daarom op allerlei andere dingen. Schrijven, schoolactiviteiten etc..

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 16:23 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Haay Leslie -wbw-


    Don't be like the rest of them, darling

    Als er een van de reservaties vrij zouden komen bij de meisjes zou je die dan meteen voor mij willen reserveren?? :Y)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 15:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    Zijn alle meisjes al vol? :Y)


    [Op dit moment is alles vol. Wel kan het dat er weer een rol vrijkomt als iemand zich niet aan de regels houdt of er een reservering niet binnen 24 uur wordt ingevuld]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Haayyy Bradley :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    Als er een van de reservaties vrij zouden komen bij de meisjes zou je die dan meteen voor mij willen reserveren?? :Y)


    Als er een vrij komt, laat me wat horen! :Y)


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lahey schreef:
    Volledige naam: Delilah "Dee" Evelyn Whittemore
    Geslacht: Vrouwelijk
    Groepje: Toneelclub
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Dee is niet zo lang, namelijk maar 1.66m, toch zal je haar niet heel vaak op hakken zien lopen met de simpele reden dat ze platte schoenen gewoon makkelijker vind. Hakken draagt ze eigenlijk alleen maar naar feesten. In haar donkerbruine lokken zit een lichte slag en vallen net tot over haar borsten. Meestal heeft ze haar haar gewoon loshangen maar tijdens het sporten maakt ze er een vlecht of staart in. Haar ogen hebben een diepblauwe kleur en er is vaak een (vrolijke) fonkeling in te vinden. Ze maakt haar ogen eigenlijk alleen maar op met mascara en af en toe ook oogpotlood. Voor de rest gebruikt ze niet veel make-up. Haar volle lippen hebben een zalmroze tint. Qua kleding draagt ze niet hele uitbundige of bijzondere dingen, maar gewoon wat in de mode is en wat ze zelf ook mooi vindt. Doordat ze bijna elke ochtend voor school een uur hardloopt heeft ze een mooi, slank figuur gekregen. Op haar linkeronderarm heeft ze een litteken, die heeft ze gekregen door een hondenbeet toen ze klein was.
    Innerlijk: Dee is absoluut geen verlegen meisjes. Ze geeft altijd haar mening en denkt niet na voordat ze iets zegt waardoor er soms nogal snel kwetsende woorden uit haar mond komen. Als ze door heeft dat haar woorden niet goed vallen biedt ze meestal wel haar excuus aan, alleen als ze de gekwetste persoon echt niet kan uitstaan, dan heeft ze iets van laat maar. Dee is vaak wel nogal aanwezig, mede doordat ze veel praat, en dan bedoel ik ook echt veel, maar ook doordat ze soms nogal de neiging heeft wat overdreven te reageren, zelfs om klein dingetjes. Sommige mensen vinden dat irritant, maar anderen vinden dat juist grappig. Daardoor komt we vaak niet erg intelligent over wat ze eigenlijk wel is, ook al laat ze dat niet vaak zien. Dat ze af en toe nogal domme opmerkingen maakt helpt ook niet echt. Ze is ook iemand die dingen vaak zelf wil uitvinden en hulp van anderen daarbij niet accepteert. Pas als ze echt zeker weet dat ze iets niet in haar eentje kan zal ze hulp vragen en dat gaat alsnog gepaard met tegenzin. Ze is perfectionistisch en kan er niet tegen als iets niet lukt. Als iets niet lukt of fout gaat kan ze ook behoorlijk gestrest raken. Dat is dan ook meestal aan haar gezicht te zien maar als ze niet wil dat iemand zit hoe zich voelt kan ze zo een muur optrekken.
    Extra:-Haar stopwoordje is: "Oh mijn god".
    -Dee is vegetarisch.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naomia schreef:
    Als er een van de reservaties vrij zouden komen bij de meisjes zou je die dan meteen voor mij willen reserveren?? :Y)


    [Dat zal ik doen]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jaims, Ellie, de verschillende mensen in dit RPG hebben aan het begin een hekel aan elkaar hea, dus ook Bradley en Leslie. (lees vooral regels 5 even) tevens is het ook niet de bedoeling om nu al -like always- af te spreken dat ze iets met zijn tweeën krijgen. Sorry schatties, but that's the rules.


    Keep your head up, keep your heart strong