• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ TheMarauders
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ TheMarauders
    Neville Longbottom ~
    Dean Thomas~ TheMarauders

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt


    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:25 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    (mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    (mijn topics)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [mijn topics]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:03 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik grinnikte even.
    ''Ongelooflijk..'' mompelde ik nog nadat ik mijn tweede broodje op had, en toen wel genoeg had gegeten.

    Sam
    Ik grinnikte even. ''Of ik ga zo naar The Three Broomsticks..'' zei ik schouderophalend. Dat is lang geleden, bedacht ik me net.

    Hermione
    ''Als je strafwerk wilt, prima,'' zei ik, en keek Ron met een lichte frons aan. ''Want ik help je niet meer, en ik denk niet dat Harry daar ook op zit te wachten.''

    [brb, tandarts. --']


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rider zei op 29 aug 2012 - 12:59:

    Averna Mortes

    Ik trek even mijn wenkbrauwen op als Weasel en haar vriendje beginnen te ruziën. Harry Potter heeft een boek gepakt en tweeling nummer één en Riddle zijn druk aan het eten. Althans, tweeling nummer één vooral.
    Een zucht ontsnapt mijn lippen en ik moet de neiging onderdrukken om mijn boek weer te pakken. Aan de tafel van Slytherin kon het niet zoveel kwaad. Hier zullen ze echter een boek over duistere magie niet echt waarderen.
    'Sorry dat ik je stoor, maar doen ze altijd zo?' fluister ik in Harry's richting bij gebrek aan iets anders om te doen.


    Happy Birthday my Potter!

    Moonly schreef:
    Ginny

    'Oke, sorry.' mompel ik. 'Beterschap met je vader Simon.' zeg ik tegen hem. Ik kijk weer naar Dean en druk een kusje op zijn lippen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Whaaaa, mijn nieuwe latijn boek bevat alleen nog maar grammatica en verder heb ik een boek met hele teksten in het latijn 0.0 En dat moet ik allemaal gaan leren voor mijn examens? I'm so dead )


    Happy Birthday my Potter!

    Daan

    Ik glimlach en druk Ginny dan stevig tegen me aan, zonder het erg te vinden dat iedereen ons kan zien, ook George en andere Wemels, als die er zouden zijn.

    Harry

    'O volgens mij niet.' zeg ik en kijk dan even op naar Ginny en Daan. Gelijk wend ik mijn blik weer af. Waarom moest dit? Ik verberg mijn gezicht weer snel in het boek en probeer niet kwaad te worden, hoewel ik wel wit wegtrek. Ik kon Daan wel uit het raam gooien...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rider schreef:
    (Whaaaa, mijn nieuwe latijn boek bevat alleen nog maar grammatica en verder heb ik een boek met hele teksten in het latijn 0.0 En dat moet ik allemaal gaan leren voor mijn examens? I'm so dead )


    o_________________O Laat mijn latijn boek daar AUB niet op lijken :o *heeft dikke medelijden*


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    TheMarauders schreef:
    (...)

    o_________________O Laat mijn latijn boek daar AUB niet op lijken :o *heeft dikke medelijden*


    (Ik weet niet naar welk jaar je gaat? Ik ga nu naar de vijfde en de hel breekt nu pas los, maar waarschijnlijk is het makkelijker dan het lijkt. Mijn leraar maakt Latijn echt heel makkelijk en leuk. Bovendien heb ik er ook een heel dik woordenboek bij gekregen dus op zich moet het vertalen wel lukken en ik zie nu dat het vooral rijtjes onregelmatige werkwoorden en die shit zijn)


    Happy Birthday my Potter!

    (ik ga eten)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (...)

    (Ik weet niet naar welk jaar je gaat? Ik ga nu naar de vijfde en de hel breekt nu pas los, maar waarschijnlijk is het makkelijker dan het lijkt. Mijn leraar maakt Latijn echt heel makkelijk en leuk. Bovendien heb ik er ook een heel dik woordenboek bij gekregen dus op zich moet het vertalen wel lukken en ik zie nu dat het vooral rijtjes onregelmatige werkwoorden en die shit zijn)


    [Stampen dus :P Naja, ik ga naar 3e, dus het zal nog wel meevallen. Heb jij Vivat Roma? Dat vage ding met verhalen? :P Nouja veel succes en hoop dat je woordenboek lief voor je is (:]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Averna Mortes

    Ik zie bliksemschicht -het is toch de leukste bijnaam tot nu toe- wit wegtrekken en kijk even naar Weasel en haar vriendje. Ze zoenen. Verbaasd draai ik mij weer om naar bliksemschicht.
    'Je moet je emoties beter leren verbergen. Dit valt wel heel erg op,' fluister ik grinnikend. 'Het is maar een tip hoor,' zeg ik er nog onschuldig achteraan. Ik heb geen zin in een boze of gealarmeerde bliksemschicht.

    (Haha, nee ik heb fortuna )


    Happy Birthday my Potter!


    Damon
    'Of je kan gewoon gaan slapen' Zeg ik grijnzend, ''Dat helpt ook wel eens als je moe bent'

    Ron
    'Awh kom op Hermione!' Smeekte ik waarna ik zuchtend een blik wierp op de boeken die ik op tafel had gegooit.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:45 ]


    Don't be like the rest of them, darling