• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele week weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een week lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Zorg voor afwisseling. Verschillende soorten mensen kunnen extra botsen qua karakter.
    - Ik herhaal, dus niet alleen maar nêrds of mooiboys, of Plastics en emo's. Wees creatief.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.



    Invullijst
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Groepje: (dus b.v. cheerleader, nerd, mooiboy...)
    Leeftijd: (minimaal 17)
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)
    Innerlijk:
    Extra:

    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever



    Reservelijst: (deze mensen als eerste mailen bij vrijkomen rol)
    Klaine4Ever (jongensrol)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:21 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Reserveringen vervallen inderdaad na 24 uur ik wou dat het minder was, want ik wil gewoon beginnen en als ze niet invult vraag ik één van ons of iemand een extra rol wilt, maar verder is er niks gebeurd.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volgens mij komt ze niet online :P ja ik snap het wel, soms zo moeilijk om je eigen regels te accepteren -en dat meen ik serieus-...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Inderdaad.
    Maar ik heb er een nog grotere hekel aan als mensen zich niet aan de regels houden, dus moet ik dat ook doen en ze niet ineens gaan veranderen. Dus nog 3 uur en dan mag iemand anders de rol hebben. Wil jij dan misschien nog een meisje? Als je dat wilt kun je die nu alvast maken, dan kunnen we over drie uur beginnen als haar rol nog niet is ingevult.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Naoom komt altijd wel online eigenlijk ^.^ maar ze zit nu geloof ik nog op school. Dus vandar dat ze nog niet gereageerd heeft neem ik aan ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ze zit waarschijnlijk nog op school. Vandaar dat ze niet reageert


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Er staat bij haar rol: ik maak het straks af, straks was gister avond. But I think -I hope- your right.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Dat kan, maar heeft ze dat niet gezegd dan dat ze hem later ging invullen?

    Anders dan wil ik er nog wel een aanmaken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Volledige naam: Milou Ranel Addams
    Geslacht: Vrouw
    Groepje: Natuurfanaat
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Ze heeft opvallend, roodoranje haar. Bij anderen zou dit niet staan, maar bij haar is alleen deze kleur goed. Ze heeft het van zichzelf, ze heeft het nooit geverfd. Ze is 1.69, een lengte waar ze niet echt blij mee is. Ze heeft een erg blanke huid, felbauwe, dromerige ogen en nooit make-up op, haar wimpers zijn van zichzelf vol. Ze draagt meestal te grote kleren of lange truien. Jurken of rokken draagt ze nooit. Haar stijl is totaal niet tuttig, ze snapt niet dat mensen zichzelf opmaken of waarom ze dat zelf zou doen. Haar schoenen zijn nooit hakken of slippers, ook geen sandalen, altijd gympen. Het liefst warme sneeuwlaarzen, maar in de zomer gaat dat natuurlijk niet. Haar lichaam is erg mooi, maar niet iedereen ziet dat door haar kleding. De kleding staat haar heel goed, dat wel. Eenmaal heeft ze een jurk aangehad (met grote tegenzin) en na ompraten ook zwarte hakken, daar had ze een hekel aan. Dat was op een schoolfeest en een paar meiden hadden haar gedwongen het aan te doen, haar moeder had daar aan meegeholpen. Ze had het niet gewild, maar uiteindelijk toegeven, simpelweg omdat ze gek werd van het gezeur. Ongeveer al haar klasgenoten (op de meisjes die haar dwongen na) wist niet wie ze was. Ook leraren herkenden haar niet. Ze was ongeveer anderhalf uur op het feest, toen kon ze het niet meer aan en heeft zich snel omgekleed en is terug gefietst. In de zomer kleed ze zich meestal onopvallend, maar ze valt door haar haar al aardig op. Ze houd niet van shoppen, koopt eigenlijk alleen maar kleren voor winter en als ze iets aanmoet met korte mouwen dan leent ze wat van haar moeder, of knipt te kleine spullen zo dat het er nog goed uit ziet. Daardoor is haar kledingkast heel apart en zal je in heel Amerika deze inhoud niet terugvinden.
    Op haar linkerarm zit een litteken van haar elleboog tot over haar vinger, waar ze niet graag over praat maar als je haar goed kent en je vraagt er naar, ze je er wel over wil vertellen. Ook heeft ze een litteken op haar kaak, haar rechter. Die is kleiner en kwam doordat ze een jonge vos die vast zat tussen te struiken los ging maken en daarbij allemaal krassen opliep. Die is nooit weggegaan.

    Innerlijk: Lief, dat is een van de eerste dingen die je over haar hoort. Ze is heel belangstellend en wil iedereen graag helpen. De meeste mensen mogen haar, ookal heeft ze rood oranje haar, niemand kijkt haar met een rare blik aan. Ze straalt iets uit waardoor niemand het waagt haar te pesten of te minachten. Maar zelf doet ze het ook nooit. Zelf kan ze gewoonweg niet verzinnen waarom iemand dat zou doen. Iedereen is voor haar goed, niemand kan iets aan zijn of haar uiterlijk doen vind ze, dus moet je daar ook niet over klagen. Maar ook zij mag mensen niet. Natuurlijk kan ook zij ruzie maken, boos worden en haten. Dat gaat heel goed als ze ook maar iets aan die gene niet kan uitstaan. Ze is heel wantrouwig en achterdochitg bij mensen die ze nog niet goed kent. Ook durft ze zich niet vaak helemaal bloot te geven over hoe ze is, dan moet je haar goed leren kennen. Eenmaal heeft ze een vriendje gehad, die ze een paar weken ook niet alles heeft verteld. Uiteindelijk vertelde ze meer over zichzelf. Het ging na anderhalf jaar uit, ze zijn nog wel steeds vrienden. Verder heeft ze eigenlijk geen flauw benul waarom iemand op haar verliefd zou kunnen worden, maar er zijn wel veel redenen toe omdat ze toch, ondanks (misschien wel door) haar vreemde verschijning ze erg aantrekkelijk is. Doordat ze dat niet weet is ze niet arrogant of verwaand en zal liever sterven dan iemand anders, ookal is diegene onbekend of onbemind, zien doodgaan. Als een vriend/vriendin ergens mee zit, helpt ze hem of haar om een oplossing te vinden.
    Ze is een heel erge winter, regen en onweer freak. Ze houdt er echt van en daarom kleed ze zich meestal ook zo. Het liefst is ze buiten, op zoek naar nieuwe verlaten plekken. Soms blijft ze in weekenden of vakanties een nacht weg omdat ze daar blijft slapen, of omdat ze naar uilen of sterren wil kijken. Daarom weet ze ook veel van de natuur af. Ook houd ze erg van dieren, hoewel ze wel vlees eet(alleen kip, rund en varken, de rest vind ze zielig. Ze eet ook vis.)

    Extra: Ze kan heel goed tegen pijn en stelt zich nooit aan. Als je haar pijn ziet hebben, is er iets goed mis en kan het ernstig zijn.


    Is ze goed?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 18:19 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Je foto doet het niet...]


    Keep your head up, keep your heart strong



    Klik

    Nu?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nog steeds niet.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Nog steeds niet.


    url ook niet?

    http://www.upwallpapers.net/wp-content/uploads/2012/07/Girl-Red-hair-Snow-600x375.jpg


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Nee.


    26 - 02 - '16

    Nu doen ze het ineens allemaal, echt raar...

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 18:28 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Oooh. Nu wel :3


    26 - 02 - '16