• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele week weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een week lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Zorg voor afwisseling. Verschillende soorten mensen kunnen extra botsen qua karakter.
    - Ik herhaal, dus niet alleen maar nêrds of mooiboys, of Plastics en emo's. Wees creatief.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.



    Invullijst
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Groepje: (dus b.v. cheerleader, nerd, mooiboy...)
    Leeftijd: (minimaal 17)
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)
    Innerlijk:
    Extra:

    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever



    Reservelijst: (deze mensen als eerste mailen bij vrijkomen rol)
    Klaine4Ever (jongensrol)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:21 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Vind je het erg als Jaimy je meisjesrol overneemt? Dan heb je namelijk ook geen probleem met of je wel aan de zes regels komt. Ik had trouwens bij je
    jongensrol gekeken maar zag er nog geen naam bij staan...]



    omg, helemaal vergeten
    En is goed hoor (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Awwwwhhh echt? c:

    Dat vind ik echt lief van je (flower) jij ook bedankt Cica! (flower)

    Ik ga mijn laptop opstarten en personage maken ^^

    Ik heb al een ideeeee ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [JAIMY HOOI:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Your welcome Jaims!]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volledige naam:
    Stefan Kellian Vendro.
    Roepnaam:
    Stefan / Steef.
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Groepje:
    Nerd. - Hij is intelligent en vrij stil -
    Leeftijd:
    Achttien.
    Uiterlijk:


    Stefan heeft zwarte wilde haren wat hij iedere ochtend naar achter brengt met wat gel. Door de wind waait het alle kanten op, maar de gel houd het meeste haar tegen. Dus eigenlijk is de wind het brein achter zijn kapsel.
    De familie van Stefan zegt dat hij een geheimzinnige gloed over zich heen heeft, maar dat komt voornamelijk door zijn diep donker bruine ogen. Hij heeft ze van zijn vader geërfd. Bij hem zat er ook altijd iets geheimzinnigs in zijn ogen verscholen. Zijn volle ronde lippen zijn donkerder van kleur dan de kleur van de meeste mensen.
    Steef heeft een normale bouw. Hij zit tussen breed en slank in. De spieren die te zien zijn heeft hij gekregen door te basketballen. Dat is zijn sport, al doet hij het niet in een team of club. Thuis heeft hij een vrij grote tuin waar een basketbal net is geplaatst. Meestal speelt hij basketbal met zijn jongere zusje Daniëlle. Zij vind het evenals hem ook een leuke sport.
    Stefan kleed zich niet hetzelfde als de meeste stille en intelligente mensen. Hij heeft zo zijn eigen kleding smaak. - Zoals hij er op de foto opstaat, zou je hem ook in het echt kunnen treffen. -
    Innerlijk:
    Stefan is slimmer dan de meeste mensen van zijn leeftijd. Op school pikt hij alles gemakkelijk op en haalt bijna altijd wel voldoendes. Daar is hij blij mee, aangezien hij later een goed verdiende baan wilt. Hij vind geld niet het enige wat belangrijk is aan een baan. Stefan wil wel iedere dag met plezier naar zijn werk gaan en dat kan hij alleen met een goede opleiding, zodat hij een geknipte baan voor zichzelf kan vinden. Waar hij niet met een chagrijnig gezicht naar toe gaat en wel wat centjes verdiend.
    Stefan was voor het overlijden van zijn vader een spontane knul die met iedereen wel een praatje maakte. Hij had gevoel voor humor, net zoals zijn vader. Stefan leek niet alleen qua innerlijk veel op zijn vader. Ook qua uiterlijk. Hun haren hadden dezelfde zwarte kleur en in hun beide ogen zat wel iets geheimzinnigs verscholen. Zijn ouders waren beide vierentwintig toen Stefan geboren werd. Zijn vader ging toen hij vier was een avond met zijn vrienden naar de kroeg. Hij raakte verstrikt in een gevecht, waarbij hij eigenlijk de ruzie wou stoppen, maar ze waren dronken en verzette zich toen tegen hem. Stefan heeft hem daarna niet meer gezien, aangezien de artsen in het ziekenhuis zeiden dat hij er te erg aan toe was. De enige die hem nog wel heeft kunnen zien en bij hem was totdat hij zijn laatste adem uitblies, was zijn moeder. Nog voor het overlijden van zijn vader, werd zijn zusje, Daniëlle, geboren die nu inmiddels veertien is. Stefan en zijn vader hadden een hechte band met elkaar, maar na het overlijden van zijn vader belande hij in een diepe put waar hij nu inmiddels bijna uit is. Toch zal Stefan niet meer de spontane jongen worden die met iedereen wel een praatje maakt. Zijn gevoel voor humor zal blijven en een grap op zijn tijd.
    Ondanks dit alles, kan hij wél zijn mond open trekken als het écht nodig is en thuis is hij spraakzamer dan op school. Op school zegt hij alleen dingen die er toe doen. Hij zal niet zo snel tussen een ruzie inspringen en vooral niet in een kroeg met dronken mensen. Laat staan dat hij wel eens naar de kroeg gaat. Hij drinkt wel, maar met mate.
    Extra:
    /

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 16:52 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Volledige naam: Alan Rider
    Geslacht: Man
    Groepje: Beetje verstrooide gitarist -waar hoort dit thuis?-
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Hij heeft halflang donker haar, een blanke huid en donkere ogen, rechte tanden en een goed lichaam. Zijn armen zijn goed gespierd en op zijn linkerbovenarm heeft hij een tattoo -van een gitaar-. Zijn kleding lijkt zo wat bij elkaar gegrist, maar is met zorg uitgekozen (hij doet het erom om er zo relaxed bij te lopen)






    [van dit plaatje de linker]
    Innerlijk: Hij kan heel serieus zijn, maar hij lacht ook veel. Hij houd van spanning en avontuur. Hij kan niet zonder zijn optredens en is graag op het podium -hoewel hij dat eigenlijk even leuk vind als voor het optreden, omdat dat meestal heel grappig is-.
    Hij is niet arrogant of egoïstisch, ook al denken sommige mensen dat wel.
    Ook hij heeft wel eens last van een kater, maar echt verslaafd aan drank is hij niet. Drugs gebruikt hij niet.

    Extra: Hij geeft meestal een relaxte indruk -en meestal is hij dat ook-



    aangepast (:

    Is ie wel goed dan?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    @themarauder: hij is goed zo, ik zal hem erbij zetten


    Keep your head up, keep your heart strong

    [willnotlearn heeft haar personage volgens mij ook af:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [willnotlearn heeft haar personage volgens mij ook af:)]


    [Weet ik, maar ik heb Ellie iets gevraagt voor ik haar personage erbij zet. Ik heb liever niet meerdere van hetzelfde vriendengroepje, dus heb ik haar een suggestie gedaan voor een groepje dat een beetje hetzelfde maar toch anders is]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Denk je dat we vandaag of morgen beginnen? -qua het afmaken van de rollen en zo.-


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dat ligt helemaal aan hoe snel iedereen is. Het liefste zou ik nu beginnen, maar eerst moeten we wachten tot iedereen zijn rol helemaal goed in heeft gevuld


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ja is goed.
    Ik ga zo weg -naar film- dus ik weet niet hoe laat ik terug ben (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Invullijst
    Volledige naam: Leslie Fields
    Geslacht: Meisje
    Groepje: (dus b.v. cheerleader, nerd, mooiboy...) Schrijversmensen, hoofdredacteur van de schoolkrant.
    Leeftijd: (minimaal 17) 18 jaar jong
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)


    Leslie heeft lange lichtbruine haren wat steeds lichter wordt naar de onderkant toe. Ze heeft of haar haar los, of het in een vlecht over haar schouder. Ze heeft onopvallende bruine ogen, maar wat soms wel een beetje opvalt zijn de sproetjes in haar gezicht. Ze is 1.78 lang. Ze vindt zichzelf een onopvallende verschijning. Ze heeft hier en daar ook een moedervlekje. En ze draagt lenzen, maar voor tegen de avond/nacht heeft ze een bril. Ze heeft een brillenhoofd, en niet zo'n hele jampotglazenachtigebril. -niet dat daar wat mis mee is, daar niet van, maar die heeft ze gewoon niet-
    Innerlijk: Leslie is een ijverig typje. Ze zet zich altijd goed voor dingen in, en verwacht dat anderen dat ook doen. Leslie houdt van schrijven en tekenen. Ze zal niet zo snel over haar gevoelens spreken, die heeft ze op slot zitten. Die gevoelens komen eruit wanneer ze dingen schrijft, niet voor de schoolkrant, maar voor haarzelf. Dagboek, gedichten, verhalen, maakt niet uit. Leslie is tevreden met zichzelf, tuurlijk heeft ze ook haar mankementen, maar daar heeft ze gewoon mee geleerd te leven. Leslie kan wel voor zichzelf op komen, maar ze wil graag iedereen goedgestemd hebben.
    Extra: Ze is linkshandig. De reden dat haar gevoelens op slot zitten is omdat ze thuis altijd op haar tenen loopt omdat ze haar ouders niet kwaad wil maken. Die hebben namelijk al vaak genoeg ruzie met elkaar. Les stort zich daarom op allerlei andere dingen. Schrijven, schoolactiviteiten etc..

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 15:41 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik doe mijne anders wel in een ander groepje. Dan kan je haar erbij zetten. Mag mijne in het football team?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jaimy, wat heb jij met de naam Leslie? Maar er zit al iemand in de toneelclub schat, dus misschien dat je iets anders in de creative sector kan doen?


    Keep your head up, keep your heart strong