• Heb nu vakantie en wil wat leuke films kijken weet een van jully een leuke filmm voor mij ik vindt alle soorten films wel leukk noem maar wat

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Immortals! :Y)
    Jummie jongens die in rokjes rondlopen of gewoon met ontbloot bovenlijf en Daniel Sharman en Kellan Lutz! :9~


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hoe oud ben je? Want als ik naar je schrijven kijk zou ik meer 'kinderlijke' films (bratz the movie ofzo) aanraden, maar ik weet niet of dat klopt en of het is wat je leuk vindt.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 17:40 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    eh sorry maar ik ben 15

    In Immortals komt wel geweld voor en er gaan mensen dood op (soms) ietwat gruwelijke wijze.
    Verder zou ik je de Step Up films aanraden.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Rambo!


    No growth of the heart is ever a waste

    PercyWood schreef:
    In Immortals komt wel geweld voor en er gaan mensen dood op (soms) ietwat gruwelijke wijze.
    Verder zou ik je de Step Up films aanraden.


    jaa step up heb ik allemaal gezien immortals ga ik even downloaden

    Uchiha schreef:
    Rambo!


    waar gaart die over

    Marjoox1D schreef:
    (...)

    waar gaart die over

    Volgens mij over een dodo die door het oerwoud ploetert genaamd Rambo, but I'm not sure.
    Trouwens, The last days of Edgar Harding schijnt goed te zijn. Over een Britse band.

    (als je die gedownload hebt (die laatste), could you email it to me? Maar natuurlijk alleen als je hem wilt kijken. Ik wil hem zien, maar online gaat niet en anders moet ik voor dingen eerst een account aanmaken (betalen voor het account, de film is gratis) and so not up for that).

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 17:51 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb even gekeken; Rambo gaat over iemand die zich aansluit bij een rebellengroep.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Ik heb even gekeken; Rambo gaat over iemand die zich aansluit bij een rebellengroep.[/quote


    okee en trwns als je hem wil downloaden moet je ff kickasstorrents dowloaden is gratis en kun je allemaal films downloaden is goed

    The Vow, Step Up 4 en Ted :)


    Chasing goals.

    Amoris schreef:
    The Vow, Step Up 4 en Ted :)

    waar gaat The vow over?

    Marjoox1D schreef:
    (...)
    waar gaat The vow over?

    Over een getrouwd koppel die een auto-ongeluk heeft gehad en die vrouw was dan haar geheugen kwijt, of hoe zeg je dat. En ze herkent haar man dus niet meer. Hij is echt geweldig. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Marjoox1D schreef:
    PercyWood schreef:
    Ik heb even gekeken; Rambo gaat over iemand die zich aansluit bij een rebellengroep.[/quote


    okee en trwns als je hem wil downloaden moet je ff kickasstorrents dowloaden is gratis en kun je allemaal films downloaden is goed

    Daar had ik gekeken, maar daar hebben ze hem dus niet D:
    Plus, ik heb al zo'n torrent ding.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2012 - 18:07 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jully? :D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.