• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele week weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een week lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Zorg voor afwisseling. Verschillende soorten mensen kunnen extra botsen qua karakter.
    - Ik herhaal, dus niet alleen maar nêrds of mooiboys, of Plastics en emo's. Wees creatief.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.



    Invullijst
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Groepje: (dus b.v. cheerleader, nerd, mooiboy...)
    Leeftijd: (minimaal 17)
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)
    Innerlijk:
    Extra:

    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever



    Reservelijst: (deze mensen als eerste mailen bij vrijkomen rol)
    Klaine4Ever (jongensrol)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:21 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Volledige naam: Gregory 'Greg' Montgommery
    Geslacht: Mannelijk
    Groepje: Emo
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Greg draagt vaak zwarte kleding wat mooi bij zijn zwarte haren en bleke gezicht past en zijn piercings natuurlijk. Hij heeft onlangs een stretch laten zetten in zijn oor.
    Innerlijk: Hij is vrij onverschillig. Dingen kunnen hem snel niets interesseren of boeien. Snel verrast is hij ook niet en hij kijkt nergens van op. Het kan hem niet schelen wat mensen van hem vinden en je zal hem ook niet snel zien huilen. Dat doet hij niet. Net als het niet uiten van andere vele emoties. Doordat hij zo neutraal is in emoties uiten lijkt het net of hij bepaalde dingen niet meent of geen gevoelens heeft. Gevoelens heeft hij wel, maar doordat hij jarenlang met tegenslagen te maken heeft gehad is hij alles gaan wegstoppen.
    Extra: Hij heeft verscheidene piercings en een tattoo.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 14:38 ]


    26 - 02 - '16

    Mag ik een jongen reserveren?


    Don't be like the rest of them, darling

    Volledige naam: Bradley Alex MacGreggor
    Geslacht: Mannelijk
    Groepje: captain van footballteam
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:





    Bradley heeft donkerhaar en lichtblauwe ogen, hij is gespiert doordat hij vaak traint. Dark, Tall and Hansome.

    Innerlijk: Bradley is zelfstandig aangedreven meestal en reserveert die op de oppervlakte, hij laat zijn emoties slechts door wanneer hij boos is. Hij handelt over het algemeen oneerbiedig en arrogant, en speelt constant rebussen. Hij houd er van om mensen te iriteren en het kan hem niets schelen als de ander boos word of iets dergelijks.

    Extra:
    Bradley is van italiaanse afkomst.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 16:10 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Mag Sirens de laatste jongen reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh... was ik net klaar, moet mijn vader in de kamer gaan telefoneren voor zn werk bij de pc waar het allemaal op staat. En k mag er niet naar binnen 0___0 dan maar hier nog een maken


    Volledige naam: Alan Rider
    Geslacht: Man
    Groepje: Beetje verstrooide gitarist -waar hoort dit thuis?-
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk: Hij heeft halflang donker haar, een blanke huid en donkere ogen, rechte tanden en een goed lichaam. Zijn armen zijn goed gespierd en op zijn linkerbovenarm heeft hij een tattoo -van een gitaar-. Zijn kleding lijkt zo wat bij elkaar gegrist, maar is met zorg uitgekozen (hij doet het erom om er zo relaxed bij te lopen)






    [van dit plaatje de linker]
    Innerlijk: Hij kan heel serieus zijn, maar hij lacht ook veel. Hij houd van spanning en avontuur. Hij kan niet zonder zijn optredens en is graag op het podium -hoewel hij dat eigenlijk even leuk vind als voor het optreden, omdat dat meestal heel grappig is-.
    Hij is niet arrogant of egoïstisch, ook al denken sommige mensen dat wel.
    Ook hij heeft wel eens last van een kater, maar echt verslaafd aan drank is hij niet. Drugs gebruikt hij niet.

    Extra: Hij geeft meestal een relaxte indruk -en meestal is hij dat ook-


    Even los van mijn karakter: Is het niet moeilijk als iedereen elkaar haat op het begin? Ik denk dat als je elkaar haat je niet echt later vrienden -of meer- kan worden. Moet je echt IEDEREEN "haten"? Want dan valt er nauwelijks te praten...

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 15:12 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Je kan ook van die discussies hebben he:) We moeten die kant op, nee die... enz. Hahaha, dat is wel grappig:) Toch? Maar niet iedereen kent elkaar en dan kan je elkaar ook niet haten, dus je hoeft volgens mij niet iedereen te haten, staat dat niet gewoon in uitleg? ]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [Je kan ook van die discussies hebben he:) We moeten die kant op, nee die... enz. Hahaha, dat is wel grappig:) Toch? Maar niet iedereen kent elkaar en dan kan je elkaar ook niet haten, dus je hoeft volgens mij niet iedereen te haten, staat dat niet gewoon in uitleg? ]


    dat dacht ik dus ook, alleen dacht ik dat ik verkeerd had begrepen dat niet iedereen elkaar kende toen ik regel 5 las :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Reserveer maar een guy voor mij.
    Als dat nog kan.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 13:41 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    SAARTJE ^^ Ik ga huilen als je niet meer mee kan doen want dan kan mijn personage die van jouw niet irriteren :c

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 14:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @LaHey: Sirens heeft zelf niks gevraagd of gereserveerd in het RPG, dus geef ik de rol aan risus


    Keep your head up, keep your heart strong

    @themaraunter: (waarom vergeet ik steeds jouw naam?) Ze hoeven elkaar niet echt tot op de bodem te haten, maar het kan ook gewoon dat ze elkaar niet mogen doordat ze tot een andere groep behoren en dat ze later merken dat ze elkaar best aardig vinden en dan vrienden worden. Zoals Demi al zei kan je ook gesprekken hebben over welke kant je op moet


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    @themaraunter: (waarom vergeet ik steeds jouw naam?) Ze hoeven elkaar niet echt tot op de bodem te haten, maar het kan ook gewoon dat ze elkaar niet mogen doordat ze tot een andere groep behoren en dat ze later merken dat ze elkaar best aardig vinden en dan vrienden worden. Zoals Demi al zei kan je ook gesprekken hebben over welke kant je op moet


    haha ja dat klopt en het is TheMarauders :P
    Van maanling, wormstaart, sluipvoet en gaffel weet je wel (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    TheseWords schreef:
    @LaHey: Sirens heeft zelf niks gevraagd of gereserveerd in het RPG, dus geef ik de rol aan risus


    Dat komt omdat Sirens op school zit en ik gaf haar de beschrijving van de RPG en toen vroeg ze aan mij of ik wilde vragen of ze een jongen mocht reserveren aangezien je in de les lastig op Q kan gaan


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Dat komt omdat Sirens op school zit en ik gaf haar de beschrijving van de RPG en toen vroeg ze aan mij of ik wilde vragen of ze een jongen mocht reserveren aangezien je in de les lastig op Q kan gaan


    [Oké, je maakt deze beslissing nu echt moeilijk voor mij, weet je dat? Als we vandaag, binnen 24 uur, nog iemand kunnen vinden die een meisje wilt spelen, mogen zowel zij als Risus nog meedoen]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ik wil nog wel een meisje er bij (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel