• De 75ste Hunger Games zijn alweer gestart, en deze keer hebben we iets speciaals in petto. Dit jaar zijn de kinderen vrij van de trekking, deze keer zijn de wereldsterren aan de beurt. Zangers, zangeressen, acteurs en actrices vertrekken naar de training om vervolgens in de arena te staan. Ze moeten proberen te overleven door anderen uit te schakelen, tot er één winaar of winares overblijft. Heel de wereld kijkt toe hoe misschien hun idool wordt vermoord, of iemand anders vermoord. Ontstaat er haat, vriendschap of misschien wel liefde? Maar vooral; wie overleeft en wordt de winaar van deze speciale editie?
    Ladies and gentlemen, let the Hunger Games begin.

    And may the odds be ever in your favor.


    Deze nacht kwam ik dus op het idee om The Hunger Games te laten verlopen met wereldsterren. Als je wil meedoen, hoef je nu alleen maar dit lijstje in te vullen van jouw zanger(es), acteur, actrice,... Uitleg, regels, etc vind je in het volgende topic dat later online zal staan. Ieder district bevat een jongen en een meisje, per Quizlet account maximum 2 personages, 3 kan als je zeker weet dat je tijd genoeg hebt en zal blijven updaten.

    District 1:
    Megan Denise Fox (Wonderwatch) & Liam Payne (xOneNiall)

    District 2:
    Avril Ramona Lavigne (xMHoran) & Zayn Javadd Malik (Wonderwatch)

    District 3:
    Alexandria Deberri (HurtedHeart) & Josh Devine (IIlumination)

    District 4:
    Victoria Justice (xOneNiall) & Niall Horan (Artistique)

    District 5:
    Alexandra Daddario (BlueHope) & Finn Harries (Gallymogger)

    District 6:
    Nina Constantinova Eymen Dobrev (Leannan) & Justin Bieber (bloedbad)

    District 7:
    Meaghen Jette Martin (Appelboompje) & Booboo Steward (HurtedHeart)

    District 8:
    Ariana Grande (RememberYoux) & Logan Lerman (BlueHope)

    District 9:
    Miley Cyrus (Amity) & Nathan Kress (bloedbad)

    District 10:
    Jennette McCurdy (Ceasar) & Max Schneider (Lamebrain)

    District 11:
    Gabriella Wilde (Gallymogger) & Ed Sheeran (Nyan)

    District 12:
    Vanessa Hudgens (bloedbad) & Reece Mastin (PainEnds)

    VOL!

    Invullijstje:
    District:
    Naam:
    Beroep:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Specialiteiten:
    Slecht in:
    Extra:


    _____________
    Als ik iets vergeten ben, gelieve het te melden.
    Naamsveranderingen melden aub!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 12:50 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Styx schreef:
    (...)
    [Zeg, waarom zijn er zoveel R-PATZ haters en niet wat meer Booboo haters? Ik mag hem niet (booboo)]


    Hoewzo hater? als je niet wilt dat hij mee doet, wil je hem dus niet dood hebben dus dan ben je een fan ;p


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Ik mag Booboo ook niet, alleen mag ik R-PATZ nog minder. :Y)

    [Maar ik haat hem niet hoor, ik kan hem gewoon niet anders dan een blinkerfee zien.]


    help

    Gallymogger schreef:
    Ik mag Booboo ook niet, alleen mag ik R-PATZ nog minder. :Y)

    [Maar ik haat hem niet hoor, ik kan hem gewoon niet anders dan een blinkerfee zien.]

    Zoiets zei iemand anders ook. Glitterelfje de vampier
    Oké, iedereen mag zijn mening hebben, maar dan mag ik dus ook een R-PATZ lover zijn. Wat boeit het. Waarschijnlijk kan ik toch niet meedoen. Twee RPG's is wel genoeg met mijn school.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Styx schreef:
    (...)
    Zoiets zei iemand anders ook. Glitterelfje de vampier
    Oké, iedereen mag zijn mening hebben, maar dan mag ik dus ook een R-PATZ lover zijn. Wat boeit het. Waarschijnlijk kan ik toch niet meedoen. Twee RPG's is wel genoeg met mijn school.


    NEE! IK WIL JE NIET WEGJAGEN OFZO! :/ Tuurlijk mag je een R-PATZ lover zijn! Waarom zou dat in godsnaam niet mogen?


    help

    Nee, je jaagt me niet weg. Ik denk gewoon dat dit op niks uitloopt. Ik denk dat ik ook te weinig tijd ga hebben dit jaar. Dit jaar gaat school voor Q


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Kunnen we niet gewoon beginnen? Je hebt sws mensen nodig voor het bloedbad, dus...


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik had Nina Dobrev aangemaakt voor 6, maar heb nog niet te horen gekregen of het mocht.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    Ik had Nina Dobrev aangemaakt voor 6, maar heb nog niet te horen gekregen of het mocht.

    Jep dat mag, ik kom straks of morgen online..


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    (...)
    Jep dat mag, ik kom straks of morgen online..

    Okido, bedankt :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik gben morgen tot vrijdag weg...Schoolkamp ^^


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Wanneer beginnen we??


    We've lived in the shadows for far too long.

    Pookiebear- Amity


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    BlueHope schreef:
    Wanneer beginnen we??

    Ik probeer zo snel mogelijk het nieuwe (en eerste) speltopic bij elkaar te typen, maar vandaag is het mijn verjaardag dus ik heb nog vanalles te doen haha D:


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    xOneNiall schreef:
    Ik gben morgen tot vrijdag weg...Schoolkamp ^^

    Oke!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Gefeliciteerd^^


    We've lived in the shadows for far too long.