• De 75ste Hunger Games zijn alweer gestart, en deze keer hebben we iets speciaals in petto. Dit jaar zijn de kinderen vrij van de trekking, deze keer zijn de wereldsterren aan de beurt. Zangers, zangeressen, acteurs en actrices vertrekken naar de training om vervolgens in de arena te staan. Ze moeten proberen te overleven door anderen uit te schakelen, tot er één winaar of winares overblijft. Heel de wereld kijkt toe hoe misschien hun idool wordt vermoord, of iemand anders vermoord. Ontstaat er haat, vriendschap of misschien wel liefde? Maar vooral; wie overleeft en wordt de winaar van deze speciale editie?
    Ladies and gentlemen, let the Hunger Games begin.

    And may the odds be ever in your favor.


    Deze nacht kwam ik dus op het idee om The Hunger Games te laten verlopen met wereldsterren. Als je wil meedoen, hoef je nu alleen maar dit lijstje in te vullen van jouw zanger(es), acteur, actrice,... Uitleg, regels, etc vind je in het volgende topic dat later online zal staan. Ieder district bevat een jongen en een meisje, per Quizlet account maximum 2 personages, 3 kan als je zeker weet dat je tijd genoeg hebt en zal blijven updaten.

    District 1:
    Megan Denise Fox (Wonderwatch) & Liam Payne (xOneNiall)

    District 2:
    Avril Ramona Lavigne (xMHoran) & Zayn Javadd Malik (Wonderwatch)

    District 3:
    Alexandria Deberri (HurtedHeart) & Josh Devine (IIlumination)

    District 4:
    Victoria Justice (xOneNiall) & Niall Horan (Artistique)

    District 5:
    Alexandra Daddario (BlueHope) & Finn Harries (Gallymogger)

    District 6:
    Nina Constantinova Eymen Dobrev (Leannan) & Justin Bieber (bloedbad)

    District 7:
    Meaghen Jette Martin (Appelboompje) & Booboo Steward (HurtedHeart)

    District 8:
    Ariana Grande (RememberYoux) & Logan Lerman (BlueHope)

    District 9:
    Miley Cyrus (Amity) & Nathan Kress (bloedbad)

    District 10:
    Jennette McCurdy (Ceasar) & Max Schneider (Lamebrain)

    District 11:
    Gabriella Wilde (Gallymogger) & Ed Sheeran (Nyan)

    District 12:
    Vanessa Hudgens (bloedbad) & Reece Mastin (PainEnds)

    VOL!

    Invullijstje:
    District:
    Naam:
    Beroep:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Specialiteiten:
    Slecht in:
    Extra:


    _____________
    Als ik iets vergeten ben, gelieve het te melden.
    Naamsveranderingen melden aub!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 12:50 ]


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    ik hoop snel :-P


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    xOneNiall schreef:
    ik hoop snel :-P


    WAAR, niet WANNEER. xd


    help

    Oh sorry hoor :-P ik had geen zin om in te zoomen.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    xOneNiall schreef:
    Oh sorry hoor :-P ik had geen zin om in te zoomen.


    Zit je op je iPod, gsm ofzo? xd

    Haha, kan toch iedereen eens overkomen dat je verkeerd leest. ^^ Ik kom zo echt van die supergênante dingen tegen, zo...


    help

    Jhaa op mijn mobiel ^^ ik háát inzoomen. Moet ik mijn andere hand gaan gebruiken xd.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    xOneNiall schreef:
    Jhaa op mijn mobiel ^^ ik háát inzoomen. Moet ik mijn andere hand gaan gebruiken xd.


    Echt, hé. En het gaat zo traag. :/ xd


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Echt, hé. En het gaat zo traag. :/ xd

    Alle informatie die jullie nodig hebben vinden jullie in het volgende, en eerste 'echte' topic. Ik wil eerst zeker weten dat ik al mijn rollen ingevuld krijg.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    (...)
    Alle informatie die jullie nodig hebben vinden jullie in het volgende, en eerste 'echte' topic. Ik wil eerst zeker weten dat ik al mijn rollen ingevuld krijg.


    Ik bedoelde niet dat ik dit traag vond gaan, hé! xd Gewoon van op de mobiel op het internet dat dat traag gaat. Of zei je het gewoon even ter informatie?


    help

    Gallymogger schreef:
    (...)

    Ik bedoelde niet dat ik dit traag vond gaan, hé! xd Gewoon van op de mobiel op het internet dat dat traag gaat. Of zei je het gewoon even ter informatie?

    Dat was ter informatie aangezien je vroeg waar het zich afspeelde..


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik heb nog 7 mensen nodig!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Heb je er niet een paar nodig voor het bloedbad??


    We've lived in the shadows for far too long.

    BlueHope schreef:
    Heb je er niet een paar nodig voor het bloedbad??

    Dat mag.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    (...)
    Dat mag.


    Als dat zo is wil ik Ariana graag overplaatsen naar district 8 :)
    aangezien ik graag heb dat ze een districtpartner heeft.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 17:54 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik zou Justin Bieber willen maken voor het bloedbad. :Y)

    Just kidding. XD

    Ik denk dat ik er geen meer ga bij nemen, want maandag start school weer en ik ga sowieso alleen 's avonds online kunnen.


    help

    RememberYoux schreef:
    (...)

    Als dat zo is wil ik Ariana graag overplaatsen naar district 8 :)
    aangezien ik graag heb dat ze een districtpartner heeft.

    Oke!


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.