• Jaja, zoveelste 1D RPG maar bij alle RPG's is al veel bezet dus ik dacht: laat ik er een maken!

    Nou, gewoon het leven van de boys ;p

    Rollen:


    De jongens

    Niall - xOneNiall
    Harry - MrsMushroom
    Zayn - Cionegreen
    Louis - Lamebrain
    Liam - Y0L0

    De zusjes en broertjes van de jongens

    - Neytiri Sydney Malik - MyDreamStory
    - Savannah Rose Tomlinson - Wonderwatch
    - Jalia Mikayla Payne - xMHoran
    - Aileen Megan Horan - IrishStar
    - Mary-Lynn Styles - lluvia
    - Brian Jaden Tomlinson - xOneNiall

    De vriendinnen van de jongens

    - Melody Serena Lockwood - Louis' vriendin - IrishStar
    - Zamyraia Sascha Montriago - Liam's vriendin - MyDreamStory
    - Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver - Harry's vriendin - Naomia
    - Sonny Mabel Puckerman - Zayn's vriendin - Lamebrain
    - Steffie, Stephanie Illiana Greenways - Niall's vriendin - Fidelius

    Beste vrienden van de jongens

    - Chay Roseline Montez - Wonderwatch
    - Ashton Daniël Greenways - Fidelius

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:51 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Aileen Megan Horan

    Ik kijk van Niall naar Neytiri die zich aan mijn been vast klemt. 'Ook hallo' zeg ik en er verschijnt toch een glimlach rond mijn lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Verbaast kijk ik hoe er plots steeds meer mensen mijn huis binnen lopen. En zie dan ook nog eens Niall in de kuiken staan. 'Laat je wel over!' roep ik en ik leg mijn voeten op de opgeruimde salontafel. Ik snapte nogsteeds niet wat al die mensen hier deden en keek vragend naar Harry.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Whoops, I've missed something ;S Wie kan me ff bijpraten, dan kan ik Liam ergens laten inspringen ='D


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Neytiri Sydney Malik

    Ik rende naar Louis en sprong op zijn schoot. Giechelend prikte ik in zijn buik en barstte opeens uit het niets in het lachen uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Nou, eerst gingen ze naar Niall, toen naar de speeltuin en nu is de helft bij Louis. Ik realiseer me dat Zayn alleen staat. ARME ZAYN! Btw Zamyraia is naar Liam ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sonny is bij Zayn hoor.]

    Louis William Tomlinson
    Ik schik als Neytiri plots op mijn schoot springt, me in mijn buik begint te prikken en dan ik lachen uitbarsten. Ik kijk grijnzend naar het kleine meisje op mijn schoot en geef haar dan echt een reden om te lachen, door haar te kietelen. 'mij een Beetje prikken hè.' lach ik terwijl mijn handen in haar zei kietelen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne
    Verveelt zat ik thuis op de bank wat te spelen op mijn mobiel. Ik had werkelijk geen idee waar alle andere lads waren of wat ik kon gaan doen. Uiteindelijk besloot ik ze maar gewoon een smsje te sturen.

    Verzender: Liam Payne
    Ontvanger(s): Niall Horan; Louis Tomlinson; Zayn Malik; Harry Styles

    Vas happnin'
    Where are you? Ik verveel me -_-
    Xx Li


    Zuchtend liet ik me achterover vallen.

    [Hebben Liam en Zamyraia al of nog niet? Mij maakt het niet uit.]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zamyraia Sascha Montriago[Volgensmij wel]

    Vrolijk fietste ik naar Liam en zag in de speeltuin Zayn zitten met Sonny. Opgewekt zwaaide ik naar hun en fietste door. In de buurt van Liam, reed ik zoals altijd tegen een paal aan. Meteen weer chagerijnig stapte ik op en zette mijn fiets bij Liam neer. Ik belde aan en werd vrolijk van het idee dat ik Liam na een paar weken weer zag.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik

    'Nouja, dan gaan wij ook maar naar Louis' zuchtte ik en ik liep naar Louis' huis. 'Vas Happenin' people?' zei ik toen ik mijn hoofd om de hoek stak van de deur. Neytiri zat keihard te lachen omdat Louis haar kietelde en de rest was in de keuken.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Liam James Payne
    Blij sprong ik op bij het horen van de bel. Eindelijk wat te doen. Bijna huppelend sprong ik naar de deur en trok die open.
    'Halloo!' schreeuwde ik, nog helemaal niet wetend tegen wie ik het had. Tot het doordrong dat Zamyraia er stond.
    'Zam!' Gelijk trok ik haar in een knuffel.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Zamyraia Sascha Montriago

    'Liaaaamm!' zei ik blij en ik knuffelde hem. 'K heb je gemist!' zuchtte ik en ik drukte mijn lippen op die van hem. Daarna keek ik hem glimlachend aan en besefte nu pas hoe blij ik was hem weer te zien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne
    'Ik heb je gemist!' zuchtte ze, gevolgd door een kus. Blij keek ik haar aan.
    'Lang niet gezien,' antwoordde ik grinnikend en stak even kort mijn tong uit. 'But I missed you too.' Nu drukte ik mijn lippen op de hare.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Sonny Mabel Puckerman
    Nadat ik Barbie weer had aangelijnd liep ik achter Zayn aan naar Louis, waar plots iedereen was. Voor de verandering deed ik wel de deur achter me dicht en ik liet me meteen op de bank zakken. Mischien had ik mijn hakken maar niet aan moeten doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Wat heb ik gemist. Ps. BEN ER WEER! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Harry Styles

    Ik checkte mijn gsm om te kijken hoe laat het was. Ik zag dat ik een brichtje had. Het kwam van Liam. Ik beantwoorde het meteen.

    Grote Lad, Girlfriend en brother/sis bijeenkomst at louis' place, Join us!
    typte ik en verzond het.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque