• Jaja, zoveelste 1D RPG maar bij alle RPG's is al veel bezet dus ik dacht: laat ik er een maken!

Nou, gewoon het leven van de boys ;p

Rollen:

De jongens

Niall - xOneNiall
    Harry - MrsMushroom
    Zayn - Cionegreen
    Louis - Lamebrain
    Liam - Y0L0

De zusjes en broertjes van de jongens

- Neytiri Sydney Malik - MyDreamStory
    - Savannah Rose Tomlinson - Wonderwatch
    - Jalia Mikayla Payne - xMHoran
    - Aileen Megan Horan - IrishStar
    - Mary-Lynn Styles - lluvia
    - Brian Jaden Tomlinson - xOneNiall

De vriendinnen van de jongens

- Melody Serena Lockwood - Louis' vriendin - IrishStar
    - Zamyraia Sascha Montriago - Liam's vriendin - MyDreamStory
    - Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver - Harry's vriendin - Naomia
    - Sonny Mabel Puckerman - Zayn's vriendin - Lamebrain
    - Steffie, Stephanie Illiana Greenways - Niall's vriendin - Fidelius

Beste vrienden van de jongens

- Chay Roseline Montez - Wonderwatch
    - Ashton Daniël Greenways - Fidelius

[ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:51 ]

All those fairytails are full of shit - Maroon 5

Harry Styles

Ik hoorde Mini mijn naam roepen. Ik snelde naar de plek waar de stem vandan kwam en trof een huilende Mary-Lynn .
    "Wat is er aan de hand?" vroeg ik rustig en keek haar bemoedigend aan.

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Mary-Lynn Styles

"Wat is er aan de hand?" Vraagt hij vanaf beneden. 'I-I-ik durf niet naar beneden en nu zit ik hier voor altijd vast.' Piep ik.

Harry Styles

"Malle Mini Styles, wacht ik kom naar boven." zei ik vrolijk.
    "Nee!" gilde ze, "dan zit jij ook vast." Ik schudde mijn hoofd en nam een kleine aanloop. Met enkele grote passen was ik de schuifaf op en zakte ik Naast mini neer.

Mary-Lynn Styles

Ik stampvoet. 'Nu zit jij ook vast en dan gaan we allebei dood!' Ik sla mijn armen boos over elkaar en kijk naar Harry. 'Het is te hoog.'

Harry Styles

"Mini, hoe oud ben jij?" vroeg ik.
    "6," zei ze aarzelend.
    "En wie is jou broer?" zei ik vragend.
    "Jij," fluisterde ze.
    "Laat dat eens zien en wees dapper."

[ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 23:03 ]

Mary-Lynn Styles

'Maar het is te hoo-oooog' Ik laat de 'o' expres extra lang klinken om het te laten zien dat het echt héél hoog is. Ik pak Harry zijn hand. 'Ga jij met me mee dan?'

[Ik heb haar even 6 gemaakt zodat ze wat makkelijker met het zusje van zayn kan spelen]

Harry styles.

"Ik ga voor ok?" zei ik met een zucht. Ze knikte. Ik ging op de schuifaf zitten en liet mezelf naar beneden gaan.
    "Nu jij," zei ik tegen mini.

[Woew nu speel ik een avond voor Zayn (dance)]

Zayn Malik

Ik drukte mijn lippen op die van Sonny en grijnste. 'Hi babe' glimlachte ik toen ik d'r aankeek. 'AUW!' Riep ik toen Neytiri in mijn been beet. Wat had dat kind toch?! 'Neytiri' zei ik kwaad en ik keek kwaad naar beneden waar Neytiri aan mijn been zat.

Neytiri Sydney Malik

Zayn tilde me op en giechelend zwaaide ik met mijn armen. 'Brrrrrrr, Neytiri vliegtuig' gniffelde ik.

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

[Jeej, kheb hem weer gemaakt :) Ik ben zooo slim]

Niall

De meisjes beginnen keihard te lachen en te gillen waardoor ik me laat zakken en op hun af loop. 'Kan ik wat voor jullie doen?' vraag ik zo vrolijk mogelijk. De meisjes beginnen keihard te lachen en één stapt op me af. 'Neem een beugel, Horan.' sist ze. Ik voel gewoon een steek van pijn door mijn hart gaan, dat heb ik altijd. Ik bijt op mijn onderlip. het liefst zou ik iets terug zeggen maar ik krijg geen woord over mijn lippen. 'Wat zag ik nou, Horan?' gaat het meisje sissend verder. 'Zat jij jezelf vet te mesten? Je bent al te dik, en met jou lengte staat dat echt niet.' de andere meisjes beginnen te schateren en mijn ogen vullen zich met tranen. 'Rot op, vuile Ier.' het meisje heeft me een duw. De tranen rollen over mijn wangen en ik ren naar huis.

[Awhhh :Y) wie gaat hem achterna :))]

Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

Mary-Lynn Styles

Ik kijk bang naar beneden. 'vang je me wel?' Roep ik. 'Belooft mini styles.' Ik ga zitten en gil zacht als ik naar beneden glij. 'Je hebt me gered!' Piep ik blij en spring Harry in de armen.

Harry styles

uit mijn ooghoeken kon ik Niall zien rennen. Ik nam Mini weer vast en zette haar bij Zayn.
    "Zorg even voor haar,".zei ik dwingend en spurtte achter Niall aan.

[Ahww, echt sad ;(]

Zayn Malik

Hallelujah! Nog een kind! Neytiri was erg vermoeiend, maar Mary-Lynn was wel gemakkelijk.

Harry Styles

als en bezetene begon ik achter hem aan te rennen.
    "Niall, stop!" riep ik hem achterna. Maar hij stopte niet, integendeel. Maar ik stak een tandje bij. Meter voir meter won ik terein. En uiteindelijk had ik hem bereikt

Niall

Ik veeg mijn tranen weg en draai me om. 'Wat?' ik probeer het boos te zeggen, maar ik kan de trilling in mijn stem niet verbergen. 'Wil jij soms ook zeggen dat ik lelijk ben, niet kan dansen, niet kan zingen en dat je me het li-liefst uit one direction wil zetten?' Ik voel weer tranen opkomen en loop nijdig verder.

Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.