• Jaja, zoveelste 1D RPG maar bij alle RPG's is al veel bezet dus ik dacht: laat ik er een maken!

    Nou, gewoon het leven van de boys ;p

    Rollen:


    De jongens

    Niall - xOneNiall
    Harry - MrsMushroom
    Zayn - Cionegreen
    Louis - Lamebrain
    Liam - Y0L0

    De zusjes en broertjes van de jongens

    - Neytiri Sydney Malik - MyDreamStory
    - Savannah Rose Tomlinson - Wonderwatch
    - Jalia Mikayla Payne - xMHoran
    - Aileen Megan Horan - IrishStar
    - Mary-Lynn Styles - lluvia
    - Brian Jaden Tomlinson - xOneNiall

    De vriendinnen van de jongens

    - Melody Serena Lockwood - Louis' vriendin - IrishStar
    - Zamyraia Sascha Montriago - Liam's vriendin - MyDreamStory
    - Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver - Harry's vriendin - Naomia
    - Sonny Mabel Puckerman - Zayn's vriendin - Lamebrain
    - Steffie, Stephanie Illiana Greenways - Niall's vriendin - Fidelius

    Beste vrienden van de jongens

    - Chay Roseline Montez - Wonderwatch
    - Ashton Daniël Greenways - Fidelius

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:51 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Neytiri Sydney Malik

    Via Zayn klom ik naar beneden en keek naar Mary-Lynn. Nieuwschierig keek ik haar aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles

    "Wacht, wat?" zei ik verbaasd. "Nialler, zoiets zou ik nooit tegen je zeggen. Alleen al omdat het harde leugens zijn. En ik ben blij dat je bij ons bent, waar moeten we anders met al dat eten naartoe?" grapte ik.
    "Maar het belangrijkste is, wees jezelf,doe wat jij wilt en niet wat anderen zeggen."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Niall

    Ik draai me trillend om en tover een waterig glimlachje tevoorschijn. 'Dankje,' zeg ik zacht. 'Ik snap het gewoon niet. Hoe kan iemand mij zó haten?' Ik voel even met mijn tong langs mijn tanden. Ze zijn niet eens meer zo scheef als eerst, die beugel helpt best. Ik veeg boos mijn tranen weg.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    [Oehh, drama:Y) Is zo leuk om te schrijven :)]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    [He, mijn tanden staan schever o-o
    Ik heb een stomme blokbeugel >_>]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles

    "Dat zijn haatzaaiers, negeer ze. Ik heb ze dan wel nuet gezien. Maar als ik dat wel doe ga ik preken." zei ik." kom je mee louis uit de zetel rollen?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik keek naar de twee kinderen op de grond en floot Barbie terug. Meteen kwam
    De pup aangehold en ging met een kwispelende staar tussen de meisjes inzitten. 'zo die zijn wel afgeleid.' grijnsde ik naar Zayn en ik gaf hen nog een kus. 'Maar vertel eens, zins waarneer is er een one direction kinderopvang?' grijnsde ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Btw, mensen het is niet zo dat ik dat van Niall vind (NEVAA) maar er zijn mensen die zo doen en dat vind ik zooo zielig, maar ook zooo leuk om te schrijven. Nou niet leuk...maar gewoon... In ieder geval is Niall gewoon schattig, leuk en hij kan ontzettend goed zingen ^^ @PainEnds Ik krijg misschien een buitenboordbeugel...0_0]

    Niall

    Ik glimlach. Harry heeft gelijk, ik stel me aan. Er zijn altijd mensen die je haten, en fans. En onze fans zijn volgens mij in de meerderheid. 'Jup,' zeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 23:34 ]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Harry Styles

    Toen we bij Louis' huisaankwamen haalde ik mijn sleutelbos tevoorschijn. Ik had van iedereen een reserve sleutel. Dus ook van Louis.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Zayn Malik

    'Sinds ik op die kleine moet passen. Ze is echt behoorlijk irritant' zei ik mompelend. Neytiri zat bewonderend Barbie te aaien en kirde vrolijk allemaal woorden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall

    Ik grijns en gluur even door het raam. 'oeh, Melody is er ook.' zeg ik grijnzend. 'En OHH, ze hebben chips! Breek die deur open Harry!' Ik glimlach en haal mijn hand door mijn haar. Gelukkig is Harry er altijd voor me. Always.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    Harry Styles

    Niall was niet meer te houden bij het aanzicht van de chips, dus liet ik hem snel binnen. Ik wandelde relaxt achter hem aan. Louis lag in de zetel te pitten terwijl Melody, zijn rommel opruimde.
    "Hey luie zak, opstaan, tis tijd om naar de speeltuin te gaan. Want ik wil Zayn niet te lang voor crêche laten spelen, " zei ik vrolijk en duwde hem van de bank af.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Neytiri Sydney Malik

    Zachtjes zong ik het liedje Beautiful.
    'I am beautiful, no mather what they say. Words can't bring me down. I am beautiful, in every single way. Words can't bring me down. So don't you bring me down today'


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall

    Ik grijns en loop naar de keuken. Ik trek de koelkast open en pak wat kaas. Jup, ik ben ook verslaafd aan kaas.
    Ik denk even aan wat de meisjes zeiden en krab op mijn hoofd.
    Misschien moet ik wat minder snicker's eten, en wat blokjes kweken. Ik grijns en eet de kaas op.


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.

    [moet gaan, doeii!]


    Sommige mensen zeggen dat ik gemeen ben. Ik ben niet gemeen, ik doe alleen gemeen.