• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:52 ]


    El Diablo.

    Jesse St. James:
    'is er iets mis' vraag ik
    en leg emily naast haar in bed..


    Music is my life

    Blaine Anderson:

    Ik pakte mijn tas, waarnaar hij dat zei en vervolgens pakte ik zijn hand. 'Je weet toch dat ik van plagen hou en vooral wil ik jou plagen' zeg ik lachend en voorzichtig trek ik hem mee. Ik wou niet meer langer in deze kamer blijven staan of wat dan ook. Ik zuchte zachtjes dit was mijn derde keer in het ziekenhuis. We liepen samen naar zijn auto en ik keek naar Kurt. 'Als we thuis zijn, ga ik je lekker verwennen' zeg ik glimlachend en lief. Ik ging hem echt verwennen. Ik zou alles doen om hem even alles te laten vergeten, wat er was gebeurd. Ik wou dat hij gelukkig was en even geen zorgen had. 'Ik hou van je, Kurt' zeg ik verliefd en trek hem zachtjes tegen me aan en geef een kus op zijn lippen, waarnaar we nu bij zijn auto stonden.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Opeens hoor ik een stem iets zeggen en keek ik voor me waar Finn stond. Mijn hart brak nu letterlijk en ik verstijfde. Ongemakkelijk wiebelde ik nu met mijn voeten en keek hem onzeker en gebroken aan. Snel veegde ik mijn tranen ruw weg en moest me inhouden om niet in huilen uit te barsten. 'Waarom wil je praten met mij? Je wou me toch niet meer in je leven, je wou me toch niet zien' zeg ik gebroken en verstikte. Zijn woorden in het ziekenhuis bleven nog steeds in mijn hoofd. Het leek elke keer gisteren te zijn toen hij dat zei en het deed vreselijk pijn.


    One Who Travels A Higher Path.

    Rachel
    Ik zucht even "Kurt kreeg net een smsje en ging daarna in paniek eg, dus ik denk van Blaine"Ik leg Emily weer op mijn borst. Ik ovelde me altijd rustiger met haar n de buurt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James:
    'ow' mompel ik
    'de laatste tijd gebeurt er wel veel..'


    Music is my life

    Rachel
    Ik zucht even "Nogal ja, maar Blaine had een een of andere ziekte. Ik heb er neit veel van meegekregen want toen, naja je weet wel" ik streel over em's wangetje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James
    'ik weet wat je bedoelt' zeg ik..
    en kijk ongemakkelijk weg.


    Music is my life

    Jayden Ian Archibald

    'Nee, dat is het niet.' zuchtte ik waarna ik mijn hand los trok uit de zijne en me snel aankleedde. Ik vond het rot om zo tegenover Luke te doen, maar ik wilde hem niet kwetsen. Ik wist zeker dat ik hem vroeg of laat zou kwetsen als ik het toe ging geven. 'Zullen we film kijken of zo?' stelde ik snel voor.

    Kurt Hummel

    'Dat klinkt heel erg verleidelijk.' glimlachte ik opgetogen, ik was zo blij dat ik weer bij hem kon zijn. De afgelopen tijd hadden we bijna niets meer gedaan. We zagen elkaar af en toe weleens en sms'ten maar we konden niet erg veel doen aangezien hij rust nodig had. Hij trok me zachtjes tegen zich aan en gaf een kus op mijn lippen. 'En ik hou van jou, Blaine.' zei ik ook verliefd en kuste hem nog een keer. Ik opende de deur voor hem en liet hem instappen. 'Na u, gentleman.' giechelde ik waarna ik achter het stuur ging zitten en een sms'je binnen kreeg. 'Oja, ik was helemaal vergeten om tegen Rachel te zeggen dat het valsalarm was.' zei ik waarna ik haar terug sms'te. 'Niets aan de hand! Het was een grapje van Blaine en stiekem ook een smoesje zodat ik snel bij hem zou zijn. Hij is weer helemaal gezond en mag naar huis, dus ik ga hem thuis brengen. X K.' sms'te ik waarna ik mijn gordel omdeed en naar zijn huis reed.

    Finn Hudson

    Ik zag dat ze had gehuild, was dat om mij? Waarschijnlijk niet, want ze haatte me en ontweek me de hele tijd. 'Als ik boos ben zeg ik al gauw wat ik niet meen.' verzuchtte ik. Zoveel dingen gingen er door mijn hoofd op dit moment. Ze haatte me gewoon, want dat zei ze. Ze vond dat alles mijn schuld was en nog een paar dingen die ik zo voor de geest zou kunnen halen. 'Waarom ben je vreemdgegaan? Ik vind dat ik recht heb op een reden, als je die hebt.' zei ik, terwijl ik haar niet probeerde te laten zien hoe erg dat me gekwetst had.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Het gesprek valt weer stil.
    Ik gaf toe het was best moeilijk om tegen hem gewoon te doen terwijl hij me keihard gedumpt had zonder nog iets te zeggen.
    Ik bijt even op mijn lip.
    "Sebas gaat de operatie's betalen om de wonden weg te halen" zeg ik ineens
    Ik hoorde mijn sms toon en zuchtte opgelucht

    Jayden

    Ik zucht en trek mijn kleding aan terwijl ik knik.
    Hij zet een film aan maar ik ben verzonken in mijn gedachtes.
    Ik wist het niet lang dat ik homo was en nu wist ik het zkeer.
    zou Jayden niet willen dath ij op zijn vrienden valt?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:20 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesse St James
    'dat is aardig van hem' zeg ik..
    'als je iets nodig hebt kan ik ook altijd nog een bijdrage doen'
    ik kijk even voor me uit en denk aan die tijd in spanje..
    ik dumpte haar toen omdat ik vind dat ik niet goed genoeg voor haar ben
    Door mij stootte ze al haar vrienden van zich af
    En iedere keer als ze met mij is gebeurt er wel weer wat
    en dat is gewoon niet goed voor haar.


    Music is my life

    Rachel
    Ik schud mijn hoofd "dat hoeft niet"
    Ik kijk even naar Emily die licht te smakken en glimlach even.
    Het was echt een knappe meid. Soms vond ik alles gewoon moeilijk aangezien ze best veel op Finn leek. Kwa gezicht. Bij haar haar was het gemengd. Het was mijn kleur met Finn zijn krullen erin. Ik hoopte voor haar dat ze meer Finn dan mij in zich had.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik keek naar de film, maar kon met helemaal niet concentreren erop. Het enige waaraan ik kon denken was aan wat er zojuist gebeurt was. Het was geweldig en voelde anders dan die andere keren dat ik het had gedaan. Maar toch was er iets wat me stopte.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Luke
    Ik zuchtte even. Ik vond het moeilijk.
    Nogal logisch als je op school bekend stond als de jongen die gevaarlijk is en in het echt gewoon een jongen is dat een mietje is. Ik kijk even naaar de film maar begrijp er geen snars van


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jayden Ian Archibald

    Ik zuchtte, ik kon dit niet langer en keek Luke aan. 'En ga je uit de kast komen op school?' vroeg ik nieuwsgierig aan hem. Ik wist dat ze op school niet zo van homo's hielden. Maar ik zou er echt voor zorgen dat ze hem niks deden. Op school wist ook iedereen dat ik bi was, en iemand die er een opmerking over maakte kreeg er meteen één terug. Mensen waren te bang om iets te zeggen en hielden hun mening voor zich. Maar toch zag ik hoe ze dachten over mij.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 19:33 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    {ik moet gaan dus misschien kom ik over een halfuur nog}


    Music is my life

    [oke anders doe je even dat jesse even naar de kantine gaat]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan