• Ik heb twee ideeën die misschien een story kunnen worden, maar moet ik geen van beide uitwerken of is er een idee misschien wel iets om mee te beginnen?

    In deze poll kan gestemd worden: Klik

    Pandora's box
    Jaren nadat Pandora haar doos heeft geopend en de rampen de wereld in heeft gelaten laat Zeus een meisje geboren worden. Woedend omdat niemand hem meer vereerd stuurt hij een doos met haar mee. Op haar zeventiende kan ze haar nieuwsgierigheid niet meer bedwingen en opent ze hem. Mensen vallen her en der dood neer en allerlei wezens die niemand ooit heeft mogen aanschouwen stromen de wereld in. Ergens op een eiland voor de kus van Amerika breekt ook chaos uit. De weinige overlevenden organiseren zich en besluiten later, doordat ze op de een of andere manier ontdekken dat de bron zich in Griekenland bevindt, naar Griekenland te reizen, wat nog aardig lastig kan worden.

    Iron hearts
    Het is ver in de toekomst en de technologie is gevorderd. Veel taken van de mens zijn door de robot overgenomen en het bedrijf dat hen produceert, Iron hearts, doet nog steeds onderzoek naar verbetering. Dan wordt er ineens een set robots met gevoelens en bewustzijn gecreëerd. De meningen over wat ze met de robots gaan doen is verdeeld en al snel zijn er twee duidelijke groepen: De groep die de robots een menselijk leven wilt geven en de groep die ze wilt vernietigen. Sinds de overheid aan de kant van degenen die ze wilt vernietigen staat moeten de robots en hun beschermers onderduiken, maar de overheid geeft niet snel op. Ze sturen hele legers gevoelloze robots op ze af en ze zijn zwaar in het nadeel. Het feit dat de robots met hun gevoelens moeten leren omgaan maakt het niet makkelijker.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 23:24 ]


    yeehh

    Hier is een poll voor de overzichtelijkheid:
    Klik

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 23:23 ]


    yeehh

    Pandora's box lijkt mij wel wat :3


    Destiny is a funny thing, you never know how things are going to work out - Iroh

    heeey brochacho, in je whatsappje zei je dat je een suckywriter bent, maar, na ah! Kijk naar die ideen van je! Het klinkt awesome!!!! Ik ga zo snel le poll invullen! Baaay


    'When we hit our lowest point, we're open to the greatest change. -Aang

    Nou, ik denk dat het Pandora's box wordt, daar heb ik nu ook al een proloog voor. Thanks voor de vele stemmen x3


    yeehh

    Mij lijken ze allebei goed, maar persoonlijk kies ik toch voor Iron Hearts


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Kan je ze niet allebei doen? I want to read them both. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 21:01 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik begin nu aan Pandora's box, maar Iron hearts hou ik in gedachten voor als ik een andere story wil schrijven :3


    yeehh