• Aangezien de meeste 'ik maak cover'-topics een beetje dood zijn of omdat het lang duurt door wachtlijsten, besloot ik zelf even een topic te openen.

    Ik heb zelf wat geprobeerd qua covers maken, maar het wilde niet helemaal lukken, vooral omdat ik enkel gebruik kan maken van picmonkey.com
    Dus, wie zou het willen proberen? Ik wil het volgende:

    (De plaatjes zijn enkel voorbeelden, je mag zelf ook wat zoeken)

    1) Plaatje van een verlaten/half verwoeste stad.
    Voorbeeld 1 Voorbeeld 2 Voorbeeld 3 Voorbeeld 4
    (Op deviantart vind je veel van zulke plaatjes onder destroyed of abandoned city)

    2) Foto van 1 geblend worden met een foto van iemand met een wapen die er toegetakeld uitziet alsof hij/zij al dagen rondzwerft en dus ook viezig is en/of bange ogen.
    Voorbeeld 1 Voorbeeld 2

    3) Een dramatisch en chaotisch effect, of juist erg verlaten en dood.

    4) Tekst: Survival of the Fittest


    Dus, wie denkt me te kunnen helpen? (:

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:34 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    C'mon guys D: I really need your help here.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ga wel iig 1 poging wagen (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Awesome (: Dankje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, mijn eerste poging :3
    Hij is wel helemaal zwart-wit, weet niet of dat erg is?


    Zeg maar wat je ervan vindt, ik kan hem nog veranderen of een hele nieuwe maken (:

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 15:09 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Myrnaaaaa schreef:
    Oké, mijn eerste poging :3
    Hij is wel helemaal zwart-wit, weet niet of dat erg is?


    Zeg maar wat je ervan vindt, ik kan hem nog veranderen of een hele nieuwe maken (:


    Ik vind 'm rij cool 8D Vind 't alleen jammer dat je die stad zeg maar niet meer ziet, ja wel als je hem ziet op ware grootte, maar nu niet zeg maar


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik vind 'm rij cool 8D Vind 't alleen jammer dat je die stad zeg maar niet meer ziet, ja wel als je hem ziet op ware grootte, maar nu niet zeg maar


    Hmm, plaatje weggehaald en dan zie je hem wel beter.
    Iets meer van wat je in gedachte had?
    Je kunt ook zeggen dat ik het bij deze (of helemaal) op moet geven hoor :')


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik vind 'm wel cool hoor 8D
    Maar ben benieuwd of nog wat mensen het gaan proberen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Ik vind 'm wel cool hoor 8D
    Maar ben benieuwd of nog wat mensen het gaan proberen (:

    Snap ik (:
    Ik ben alleen altijd té benieuwd wat mensen ervan vinden, en begrijp het ook niet altijd :')
    Succes met verder zoeken!


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    Oewh, dramatisch =D
    Ik vind alleen dat kleine meisje erg eng, haha, en die komen er straks ook niet in voor, zou die weg kunnen? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Oewh, dramatisch =D
    Ik vind alleen dat kleine meisje erg eng, haha, en die komen er straks ook niet in voor, zou die weg kunnen? (:

    Haha is goed hoor.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk


    Zo beter?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    die van mij is niet zo mooi als de andere, maar het is nog best goed gelukt vind ik, al heb ik betere gemaakt haha


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Ooooewh, die is ook gaaf!
    Ik heb trouwens wat betere blend plaatjes gevonden, misschien dat iemand het nog wilt proberen?




    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb nog wat geprobeerd met je nieuwe plaatjes.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk