• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE



    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:58 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Good Morning! <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Helleuw Deem (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik doe al twee dagen niets anders dan Degrassi kijken. (cat)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    Ik doe al twee dagen niets anders dan Degrassi kijken. (cat)


    Hahaha. Waar gaat dat over? $: Iedereen praat erover.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Hahaha. Waar gaat dat over? $: Iedereen praat erover.

    Over een high school genaamd Degrassi en dan gaat het over de tieners die daar naar school gaan, hun problemen, alles. Hihi, is best leuk op zich! Ik ben wel begonnen bij seizoen 11 though, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Over een high school genaamd Degrassi en dan gaat het over de tieners die daar naar school gaan, hun problemen, alles. Hihi, is best leuk op zich! Ik ben wel begonnen bij seizoen 11 though, haha.


    Ohh, oké (: Ik ben al twee dagen non-stop online aan het shoppen zonder het te kunnen betalen ;')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb met mijn moeder een afspraak gemaakt. Als ik deze opleiding door kom, dus 3 jaar deze loodzware opleiding met een kutklas, dan mag ik van mijn moeder, zolang als ik wil, in mijn eentje naar een land naar keuze.


    Chaos is a ladder.

    Dobrev schreef:
    Ik heb met mijn moeder een afspraak gemaakt. Als ik deze opleiding door kom, dus 3 jaar deze loodzware opleiding met een kutklas, dan mag ik van mijn moeder, zolang als ik wil, in mijn eentje naar een land naar keuze.


    Oehh, klinkt goed!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Q op het werk, lang leven rustige zondagen en werken zonder baas.:Y)


    ars moriendi

    Mombasa schreef:
    Oehh, klinkt goed!

    Ja. Ik hoop dat ik het volhoud...


    Chaos is a ladder.

    Dobrev schreef:
    (...)
    Ja. Ik hoop dat ik het volhoud...


    Het is wel een goede stimulans. Heb je al iets in gedachte?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Q op het werk, lang leven rustige zondagen en werken zonder baas.:Y)

    You badass. *O*


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mombasa schreef:
    Het is wel een goede stimulans. Heb je al iets in gedachte?

    Ja, ik denk London (Engeland) of New York (Amerika) of Los Angeles (Amerika)
    Of Nieuw-Zeeland. Sowieso een Engelstalig land, denk ik.

    En qua periode, denk ik een half jaar.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 12:58 ]


    Chaos is a ladder.

    Ik zou echt voor iets als Brazilië gaan of zo, zo'n rondtrip door Zuid-Amerika lijkt me echt heerlijk. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    Ik zou echt voor iets als Brazilië gaan of zo, zo'n rondtrip door Zuid-Amerika lijkt me echt heerlijk. (:

    Ik heb echt niks met warme landen en met Zuid-Amerika voel ik ook niet veel. Maar Engeland heeft mij altijd aangetrokken, dus ik denk ook dat het Londen word. En heel misschien toch iets in Amerika.


    Chaos is a ladder.