• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas

MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE

[ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:58 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

VanDerVaart schreef:
    (...)
    Muzikanten zijn altijd sexy haha
    Maar ik geef toch mijn voorkeur aan een leuke barman :9~

Mijn god, het was zo geweldig.. ik ontmoette hem de eerste dag al. De muziekgroepen moesten allemaal aan het eind van de dag optreden, dus daar zag ik hem al spelen en ik dacht meteen: ohh cutie..! En ik ga jullie niet lastig vallen met de awesome activiteiten die 's avonds allemaal door de hele school werden georganiseerd, maar op een gegeven moment rond 2 uur 's nachts stuitte ik op wat jammers die heerlijk muziek aan het spelen waren. Ik pakte gelijk de drums. Er gaat niks boven samen muziek maken met mensen met passie <3 Geweldig gewoon, zoveel interessante, aardige en creatieve mensen!
    Toen ben ik naast hem aan de piano gaan zitten en ging hij me lesgeven. En gisteravond kwam ik hem tegen bij het grote eindfeest en werden we intiemer en intiemer.. En hij vond me mooi, alles, en ik wilde hem helemaal gek maken, in de positieve zin van het woord.. dat is aardig gelukt! (; Ik heb me nog nooit zo sexy gevoeld, muhaha. (: Hoe was het met jou barman afgelopen? En
    Hoe waren jullie introdingetjes? En waarom is het topic zo dood? :'D

[ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 18:32 ]

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    (...)
    Mijn god, het was zo geweldig.. ik ontmoette hem de eerste dag al. De muziekgroepen moesten allemaal aan het eind van de dag optreden, dus daar zag ik hem al spelen en ik dacht meteen: ohh cutie..! En ik ga jullie niet lastig vallen met de awesome activiteiten die 's avonds allemaal door de hele school werden georganiseerd, maar op een gegeven moment rond 2 uur 's nachts stuitte ik op wat jammers die heerlijk muziek aan het spelen waren. Ik pakte gelijk de drums. Er gaat niks boven samen muziek maken met mensen met passie <3 Geweldig gewoon, zoveel interessante, aardige en creatieve mensen!
    Toen ben ik naast hem aan de piano gaan zitten en ging hij me lesgeven. En gisteravond kwam ik hem tegen bij het grote eindfeest en werden we intiemer en intiemer.. En hij vond me mooi, alles. Ik heb me nog nooit zo sexy gevoeld, muhaha. (: Hoe was het met jou barman afgelopen? En
    Hoe waren jullie introdingetjes? En waarom is het topic zo dood? :'D

Ik dacht dat ik gisteren introductiedag had, kom ik op school, niet dus
    Wat een kutschool is dat Zadkine :'D
    Wel leuk voor je trouwens (: Weet je ook hoe hij heet en hoe oud hij is ??

[ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 18:35 ]

Huntelaar schreef:
    Whoaa terug van 2 dagen en nachten intro, het was ge-wel-dig. Ik kan niet wachten om op deze kunstopleiding te beginnen, het ademt gewoon creativiteit! En gisteravond stappen in Tivoli Utrecht was gewoon onwijs sexy door een zekere muziekstudent.. Mijn week kan niet meer stuk. (:

Utrecht is altijd leuk (":
    Nee, dat lieg ik zwaar. (krul)

Maar ik ga wel jouw plan opvolgen. En hééééééééééééél weinig in het forum zijn.
    Ik heb echt geen tijd voor Quizlet dus eens in de honderd jaar zullen jullie wat berichtjes van mij hier vinden. Verwacht er vooral niet teveel van. Maar ik mis jullie en alles gewoon. Ik haat mijn klas.

Chaos is a ladder.

Dobrev schreef:
    (...)
    Utrecht is altijd leuk (":
    Nee, dat lieg ik zwaar. (krul)

Maar ik ga wel jouw plan opvolgen. En hééééééééééééél weinig in het forum zijn.
    Ik heb echt geen tijd voor Quizlet dus eens in de honderd jaar zullen jullie wat berichtjes van mij hier vinden. Verwacht er vooral niet teveel van. Maar ik mis jullie en alles gewoon. Ik haat mijn klas.

De reden waarom ik straks minder kom is gewoon omdat ik een ultrazware HBO opleiding heb waar al mijn tijd in ga zitten en daarnaast stappen met mijn oude en nieuwe vrienden, hihi. (: En ja, je account weggooien, wat bereik je daar mee? Dan kun je 'em net zo goed bewaren en gewoon eens in de zoveel tijd komen. In de 3 dagen dat ik weg was is dit topic 2 pagina's verder, dus dood is het toch wel. :')

@Charissa: Haha lekker dan! Is het nou al geweest en heb je het gemist dan? =O En hij heet Mark en hij is 24 jaar, haha. (; Zwart halflang haar, bruine ogen, muzikant en met een heerlijk stoppelbaardje. (nerd)

ars moriendi

Hebben!

Normal girl at day, Catwoman at night.

Huntelaar schreef:
    Whoaa terug van 2 dagen en nachten intro, het was ge-wel-dig. Ik kan niet wachten om op deze kunstopleiding te beginnen, het ademt gewoon creativiteit! En gisteravond stappen in Tivoli Utrecht was gewoon onwijs sexy door een zekere muziekstudent.. Mijn week kan niet meer stuk. (:

Hahaha. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad (:

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Morgen ga ik trouwens weer proberen te schrijven maar het is tot nu toe niet echt gelukt door omstandigheden.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Huntelaar schreef:
    (...)
    De reden waarom ik straks minder kom is gewoon omdat ik een ultrazware HBO opleiding heb waar al mijn tijd in ga zitten en daarnaast stappen met mijn oude en nieuwe vrienden, hihi. (: En ja, je account weggooien, wat bereik je daar mee? Dan kun je 'em net zo goed bewaren en gewoon eens in de zoveel tijd komen. In de 3 dagen dat ik weg was is dit topic 2 pagina's verder, dus dood is het toch wel. :')

@Charissa: Haha lekker dan! Is het nou al geweest en heb je het gemist dan? =O En hij heet Mark en hij is 24 jaar, haha. (; Zwart halflang haar, bruine ogen, muzikant en met een heerlijk stoppelbaardje. (nerd)

Oeh, awesome
    en mannen met stoppelbaardjes zijn vet sexy :9~

Maar volgensmij is er gewoon geen introductiedag geweest, wat best vreemd is, want een paar weken terug kreeg ik een brief waarin stond wanneer de introdagen zijn
    Nja, gelukkig vroor het niet zoals de laatste keer dat ik voor niks naar school kwam (:

Posey schreef:

Hebben!

Sowieso.

Chaos is a ladder.

Hello mensen, ik ben er weer c:
    En dit weekend zit ik weer in Zeeland, dus dan zal ik hier niet aanwezig kunnen zijn, maar maandag ben ik er gewoon weer :3

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Grammarnazi schreef:
    Hello mensen, ik ben er weer c:
    En dit weekend zit ik weer in Zeeland, dus dan zal ik hier niet aanwezig kunnen zijn, maar maandag ben ik er gewoon weer :3

Ik schrok me even wezenloos van jouw icon (":

Chaos is a ladder.

Dobrev schreef:
    (...)
    Ik schrok me even wezenloos van jouw icon (":

Hoezo dat? 8D

Grammarnazi schreef:
    Hoezo dat? 8D

Omdat ik er niet zo snel een 'G' in zag. (nerd)

Chaos is a ladder.

Dobrev schreef:
    (...)
    Omdat ik er niet zo snel een 'G' in zag. (nerd)

Wat zag je dan wel? xd

VanDerVaart schreef:
    (...)
    Oeh, awesome
    en mannen met stoppelbaardjes zijn vet sexy :9~

Maar volgensmij is er gewoon geen introductiedag geweest, wat best vreemd is, want een paar weken terug kreeg ik een brief waarin stond wanneer de introdagen zijn
    Nja, gelukkig vroor het niet zoals de laatste keer dat ik voor niks naar school kwam (:

Hmm ik kon er niet van afblijven.. en hij niet van mij, hahaha. We hebben vandaag al wat gesmst dus hij vind me nuchter ook leuk. Hopelijk zie ik hem maandag weer.. (: Heb stiekem een beetje vlinders, hihi.

edit: Maar dat van die intro is wel raar toch?

[ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 21:03 ]

ars moriendi