• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas

MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE

[ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:58 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

VanDerVaart schreef:
    Damn, ik zag net mijn rooster
    Maandag van half 9 tot half 5 met 2 tussenuren
    Dinsdag van half 9 tot kwart over 5 met 1 tussenuur
    Woensdag van half 9 tot kwart voor 4
    en donderdag en vrijdag stage lopen
    Maar dat weerhoud me er niet van om naar Nederland-Duitsland te gaan (A)

Mij dus wel, ik heb woensdag tot half zes les. :x

Roden schreef:
    (...)
    Mij dus wel, ik heb woensdag tot half zes les. :x

Dat is wel balen zeg
    Echt jammer dat je niet kunt ):

VanDerVaart schreef:
    Damn, ik zag net mijn rooster
    Maandag van half 9 tot half 5 met 2 tussenuren
    Dinsdag van half 9 tot kwart over 5 met 1 tussenuur
    Woensdag van half 9 tot kwart voor 4
    en donderdag en vrijdag stage lopen
    Maar dat weerhoud me er niet van om naar Nederland-Duitsland te gaan (A)

Ik krijg morgen mijn rooster(nerd). Hoop dat het nog wel oké is zodat ik ook kan gaan.

The odds are néver in our favor.

VanDerVaart schreef:
    (...)
    Dat is wel balen zeg
    Echt jammer dat je niet kunt ):

Ja en het lullige is dat al mijn andere dagen heel chill zijn. Ik had die tot half 6 liever op maandag gehad of zo. :x

Knight schreef:
    (...)
    Ik krijg morgen mijn rooster(nerd). Hoop dat het nog wel oké is zodat ik ook kan gaan.

Ik ga sowieso, kan me niet schelen wat mijn rooster zegt haha
    Ik ga ook wel eens naar concerten terwijl ik gewoon naar school moet
    Soms ga ik gewoon niet naar school (A)

Hi guys! Ik ben echt kapot van werk, haha.

Ik heb jullie posts zo eens een beetje doorgelezen, en ik wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven. Koppie omhoog houden, schatjes, het komt goed, echt waar. <3
    Deem, geef die kutkrengen een tegenwoord waar ze stil van zijn. Het is doodzonde om jou sterke persoonljikheid in te laten storten door van die snolletjes. Dat zijn ze niet waard. Probeer toch gewoon contact te zoeken met nieuwe, onbekende mensen zou ik zeggen zodat je je bij een groepje kunt voegen.

Power up, girls! Ik voel me geweldig door afgelopen donderdag waarin verschillende jongens me oprecht mooi en stralend hebben genoemd en ik gewoon vlinders heb gekregen van een jongen die ik een dag eerder pas had ontmoet. Alles kan van de een op de andere dag anders zijn, echt waar. Als je zelf maar uitstraalt dat je er voor wilt gaan. Het kan, echt.
    Jullie zijn stuk voor stuk prachtige meiden, laat het de wereld zien.

ars moriendi

Huntelaar schreef:

Ik heb jullie posts zo eens een beetje doorgelezen, en ik wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven. Koppie omhoog houden, schatjes, het komt goed, echt waar. <3
    Deem, geef die kutkrengen een tegenwoord waar ze stil van zijn. Het is doodzonde om jou sterke persoonljikheid in te laten storten door van die snolletjes. Dat zijn ze niet waard. Probeer toch gewoon contact te zoeken met nieuwe, onbekende mensen zou ik zeggen zodat je je bij een groepje kunt voegen.

Power up, girls! Ik voel me geweldig door afgelopen donderdag waarin verschillende jongens me oprecht mooi en stralend hebben genoemd en ik gewoon vlinders heb gekregen van een jongen die ik een dag eerder pas had ontmoet. Alles kan van de een op de andere dag anders zijn, echt waar. Als je zelf maar uitstraalt dat je er voor wilt gaan. Het kan, echt.

Claire, I love you <3, Thanks.

[ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 17:26 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik moet trouwens morgen naar school, introductie
    om 1 uur tot 4 :(
    En dinsdag van 9 tot 12
    Rest van de week gelukkig nog vrij (:

@Claire, I love you 2 <3

Huntelaar schreef:

Je bent echt geweldig Claire! En weet dat je ook gewoon stralend en mooi bent, serieus.

VanDerVaart schreef:
    Ik moet trouwens morgen naar school, introductie
    om 1 uur tot 4 :(
    En dinsdag van 9 tot 12
    Rest van de week gelukkig nog vrij (:

@Claire, I love you 2 <3

Jaloers... Ik zit deze week alleen al drie keer tot half vijf. Pff.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Mombasa schreef:
    (...)

Jaloers... Ik zit deze week alleen al drie keer tot half vijf. Pff.

Min rooster is ook een drama
    half 5
    kwart over 5
    kwart voor 4
    en 2 dagen stage, maar die heb ik nog niet

Dinnertime (: Tot straks

Eet smakelijk meid!

Heeft het Nl's elftal vast rugnummers?

Mombasa schreef:
    Heeft het Nl's elftal vast rugnummers?

Dacht 't wel.
    Eet smakelijk meid <3.