• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE



    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:58 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    De laatste keer dat ze online was, was ze geloof ik nog wel een ananas


    Het viel me nu ook was opxD Ik zag dat ik opeens veel minder emoticoons had en dat was woensdag nog niet zo:S


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ik snap helemaal wat je bedoeld hoor. In elke klas zitten altijd een paar kutwijven. Het beste is denk ik gewoon negeren. Ik zit ook een vreselijke kut klas en hoor er totaal niet bij want ik hou van voetbal en ik praat niet over kleding en broodjes met sla en komkommer. Mja ik hou mezelf maar voor dat ik op school zit voor mijn eigen toekomst. Het is moeilijk, dat klopt helemaal. Mja anders weet ik ook niet zo goed wat je dan moet doen:$

    En ja ik ga voor Roy:$ Hij is zooooooo leuk en een lekkerding


    Maar het probleem is dat ik er eerder nooit last van heb gehad. Ik ben nooit echt onzeker geweest. Ik had altijd leuke klassen en nooit echt problemen met iemand, had ik dat wel dat deed ik mijn mond open waren mensen eerder bang voor mij, letterlijk. Nu is dat volledig omgekeerd. Ik durf mezelf niet echt meer te zijn. Ben nu zo'n bang muisje in een klas en dat wil ik totaal niet zijn. School is ook voor mijn toekomst en dat is het allebelangrijkste voor mij, ik doe daar erg mijn best voor en wil alles goed halen. Ik probeer wel mijn oude instelling weer terug te krijgen maar eerst even deze week door; is het dan nog steeds hetzelfde moet ik er toch wel eens iets aan gaan doen.

    En hoe is het nou afgelopen met Pat?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Maar het probleem is dat ik er eerder nooit last van heb gehad. Ik ben nooit echt onzeker geweest. Ik had altijd leuke klassen en nooit echt problemen met iemand, had ik dat wel dat deed ik mijn mond open waren mensen eerder bang voor mij, letterlijk. Nu is dat volledig omgekeerd. Ik durf mezelf niet echt meer te zijn. Ben nu zo'n bang muisje in een klas en dat wil ik totaal niet zijn. School is ook voor mijn toekomst en dat is het allebelangrijkste voor mij, ik doe daar erg mijn best voor en wil alles goed halen. Ik probeer wel mijn oude instelling weer terug te krijgen maar eerst even deze week door; is het dan nog steeds hetzelfde moet ik er toch wel eens iets aan gaan doen.

    En hoe is het nou afgelopen met Pat?

    Ik kom ook in een nieuwe klas, zie er best wel tegenop
    Er zijn wel 4 mensen die eerder bij mij in de klas zaten en die zijn wel aardig, op 1 na, maar ik negeer haar gewoon, maar ik weet niet hoe die andere meiden zijn
    Zullen ongetwijfeld alleen meiden zijn, want pedagogisch werker is niet bepaald iets voor jongens haha

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik kom ook in een nieuwe klas, zie er best wel tegenop
    Er zijn wel 4 mensen die eerder bij mij in de klas zaten en die zijn wel aardig, op 1 na, maar ik negeer haar gewoon, maar ik weet niet hoe die andere meiden zijn
    Zullen ongetwijfeld alleen meiden zijn, want pedagogisch werker is niet bepaald iets voor jongens haha


    Haha. Ja, ik ga ze ook proberen te negeren want alles wat ik doe/zeg is toch verkeerd :') Haha. Ach, gewoon even doorbijten hoop ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ben ik nu dan nog maar de enige ananas?
    Ik vind mijn klas trouwens ook niet leuk. :x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    Ben ik nu dan nog maar de enige ananas?
    Ik vind mijn klas trouwens ook niet leuk. :x


    I guess. We hebben het allemaal wel voor elkaar hè :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Maar het probleem is dat ik er eerder nooit last van heb gehad. Ik ben nooit echt onzeker geweest. Ik had altijd leuke klassen en nooit echt problemen met iemand, had ik dat wel dat deed ik mijn mond open waren mensen eerder bang voor mij, letterlijk. Nu is dat volledig omgekeerd. Ik durf mezelf niet echt meer te zijn. Ben nu zo'n bang muisje in een klas en dat wil ik totaal niet zijn. School is ook voor mijn toekomst en dat is het allebelangrijkste voor mij, ik doe daar erg mijn best voor en wil alles goed halen. Ik probeer wel mijn oude instelling weer terug te krijgen maar eerst even deze week door; is het dan nog steeds hetzelfde moet ik er toch wel eens iets aan gaan doen.

    En hoe is het nou afgelopen met Pat?


    Ja ik heb nooit echt gehad dat ik me dan onzeker voelde:$ Ik heb een eigen mening en ik doe eigenlijk wat ik zelf wil of leuk vind en trek me weinig aan van mijn klas. Maar je kunt het eerst inderdaad nog even aankijken en misschien word het ook wel vanzelf anders:)

    En met Pat gaat het goed:) We praten best wel veel eigenlijk:$:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ja ik heb nooit echt gehad dat ik me dan onzeker voelde:$ Ik heb een eigen mening en ik doe eigenlijk wat ik zelf wil of leuk vind en trek me weinig aan van mijn klas. Maar je kunt het eerst inderdaad nog even aankijken en misschien word het ook wel vanzelf anders:)

    En met Pat gaat het goed:) We praten best wel veel eigenlijk:$:)


    Oh gosh, straks heb je twee kandidaten :'D Haha.

    Die heb ik ook nog wel maar ja, ze hebben zo'n air over zich heen en de halve klas onder hun duim. Tegen iedereen zijn ze aardig alleen tegen mij hebben ze een afkeer. Nee, sowieso niet mijn types. Maar ja, ik kijk het wel aan en anders ik heb alleen wiskunde en mentoruur met hen beide. En wiskunde heb ik ook met een van mijn beste vriendinnetjes dus het moet goed komen, hoop ik.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Volgens mij ben ik de enige met een leuke klas xd. Ik zit bij vier van mijn vrienden :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hoooooi iedereen! Gosh, hoe was jullie vakantieee?


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Hoooooi iedereen! Gosh, hoe was jullie vakantieee?


    Greattt!! Ik wil weer terug :'D En de jouwe?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Knight schreef:
    Hoooooi iedereen! Gosh, hoe was jullie vakantieee?

    Awesome, maar te kort
    Ik ga volgend jaar gewoon terug hihi
    Hoe was jouw vakantie ??

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 15:25 ]

    Pff, het blijft moeilijk. Afghaanse, Hazara en Pashtun achternamen vinden :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Greattt!! Ik wil weer terug :'D En de jouwe?

    Jaa, was ook heel leuk, maar ik ben wel echt heel blij dat ik terug ben.
    Ik voel me trouwens heel buitengesloten omdat mijn naam uit de beginpost is *pruillip*.


    The odds are néver in our favor.

    Mombasa schreef:
    Pff, het blijft moeilijk. Afghaanse, Hazara en Pashtun achternamen vinden :'D

    Ga je een nieuw verhaal beginnen?


    The odds are néver in our favor.