• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas

MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE

[ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:58 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Dobrev schreef:
    (...)
    Ja, ik denk London (Engeland) of New York (Amerika) of Los Angeles (Amerika)
    Of Nieuw-Zeeland. Sowieso een Engelstalig land, denk ik.

En qua periode, denk ik een half jaar.

Klinkt goed! Al lijkt Londen me wel wat klein voor een half jaar maar New York is voor zo'n periode zeker een aanrader. LA klinkt ook leuk. Haha.

Als ik de kans krijg zal ik verschillende landen willen bezoeken. Sowieso Congo - ondanks de situaties daar -, misschien Rwanda, Argentinië, Australië, India, Rusland. Dat soort. Haha. Maar ik mag over twee jaartje na mijn VWO ;D

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Helleu girls(flower)

~

Heujjj!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Alles goed hier?:)

~

Dobrev schreef:
    (...)
    Ja, ik denk London (Engeland) of New York (Amerika) of Los Angeles (Amerika)
    Of Nieuw-Zeeland. Sowieso een Engelstalig land, denk ik.

En qua periode, denk ik een half jaar.

Als je naar Nieuw-Zeeland gaat, mag ik dan mee in je koffer ?? (A)
    Wil daar ook ooit heen, eerst wilde ik er wonen haha

Btw: Hi sweeties (:

Stuttgart schreef:
    Alles goed hier?:)

Mwah, kan beter. En met jou?

Mombasa schreef:
    (...)

Mwah, kan beter. En met jou?

Ik ben weer een stuk opgeknapt:) Heb sinds 2 jaar ofzo weer contact met een jongen (Roy). Afgelopen maandag meteen ruzie:$ Maar nu gaat het super goed tussen ons. En ik heb de afgelopen dagen bij een vriendin geslapen waar ik dus geen internet had:( Maaaar why kan het beter met jou?:O

~

Stuttgart schreef:
    (...)

Ik ben weer een stuk opgeknapt:) Heb sinds 2 jaar ofzo weer contact met een jongen (Roy). Afgelopen maandag meteen ruzie:$ Maar nu gaat het super goed tussen ons. En ik heb de afgelopen dagen bij een vriendin geslapen waar ik dus geen internet had:( Maaaar why kan het beter met jou?:O

Nou, gelukkig gaat het weer beter en heb je weer leuk contact met Roy. Haha. bij mij zijn er wat dingen op school gebeurd waardoor ik echt onzeker ben geworden. Zo voel ik me ook, gewoon alleen.

Mombasa schreef:
    (...)

Nou, gelukkig gaat het weer beter en heb je weer leuk contact met Roy. Haha. bij mij zijn er wat dingen op school gebeurd waardoor ik echt onzeker ben geworden. Zo voel ik me ook, gewoon alleen.

What happend:S Je bent niet alleen, want je hebt mij en de rest van ons topic(flower) En ik ben heel blij met Roy:$

~

Heb ik nog zo'n tekentje van Golden Member achter mijn profielnaam(Stuttgart) staan?:$

~

Stuttgart schreef:
    Heb ik nog zo'n tekentje van Golden Member achter mijn profielnaam(Stuttgart) staan?:$

Nope
    Was het eerste wat me opviel toen je online was, je bent geen ananas meer

Stuttgart schreef:
    (...)

What happend:S Je bent niet alleen, want je hebt mij en de rest van ons topic(flower) En ik ben heel blij met Roy:$

Ik zit in een mentorklas zonder dat ik iemand ken, de rest heeft allemaal al vrienden daarin en veel groepjes. Daarbij zijn er twee meiden die de klas tegen me aan het opzetten zijn, het lijkt daar in ieder geval enorm op. Ze lullen continue over me, ook waar ik gewoon bij zit en dat maakt me onzeker. Dat er over me wordt gepraat weet ik wel, maar ik hoef het niet te horen :') Haha. Die meiden mogen me al niet sinds de eerste dus veel valt er niet aan te veranderen. Ik heb naast die mentorklas ook nog wel vriendinnen etc. maar in die klas voel ik me echt niet op mijn gemak. Het klinkt zo overdreven maar ik ben er echt wel down door.
    Ga voor je Roy ^^

VanDerVaart schreef:
    (...)
    Nope
    Was het eerste wat me opviel toen je online was, je bent geen ananas meer

Ze is toch al heel lang geen Ananas meer?

Mombasa schreef:
    (...)

Ze is toch al heel lang geen Ananas meer?

De laatste keer dat ze online was, was ze geloof ik nog wel een ananas

Mombasa schreef:
    (...)

Ik zit in een mentorklas zonder dat ik iemand ken, de rest heeft allemaal al vrienden daarin en veel groepjes. Daarbij zijn er twee meiden die de klas tegen me aan het opzetten zijn, het lijkt daar in ieder geval enorm op. Ze lullen continue over me, ook waar ik gewoon bij zit en dat maakt me onzeker. Dat er over me wordt gepraat weet ik wel, maar ik hoef het niet te horen :') Haha. Die meiden mogen me al niet sinds de eerste dus veel valt er niet aan te veranderen. Ik heb naast die mentorklas ook nog wel vriendinnen etc. maar in die klas voel ik me echt niet op mijn gemak. Het klinkt zo overdreven maar ik ben er echt wel down door.
    Ga voor je Roy ^^

Ik snap helemaal wat je bedoeld hoor. In elke klas zitten altijd een paar kutwijven. Het beste is denk ik gewoon negeren. Ik zit ook een vreselijke kut klas en hoor er totaal niet bij want ik hou van voetbal en ik praat niet over kleding en broodjes met sla en komkommer. Mja ik hou mezelf maar voor dat ik op school zit voor mijn eigen toekomst. Het is moeilijk, dat klopt helemaal. Mja anders weet ik ook niet zo goed wat je dan moet doen:$

En ja ik ga voor Roy:$ Hij is zooooooo leuk en een lekkerding

~