• Ja ik heb er een paar nodig voor een verhaal dat ik nu aan het schrijven ben.
    20 - 24 jaar


    1. Iemand die overgevoelig is. - Hadley
    2. Iemand die 'te stoer' is zeg maar, die al snel iemand uitscheldt om iets onbenulligs. - Samantha
    3. Een hoer.
    4. Iemand van 'Topklasse', maar die een enorme slet is. - Rosie
    5. Iemand aan de receptie voor de neurologie afdeling
    6. Een mannelijke verloofde. (23 - 27)

    Ik hoop dat jullie willen helpen


    Invullen:
    Rol
    Naam
    Bijnaam
    Leeftijd
    Verleden
    Uiterlijk
    Karakter(Hoeft niet perse)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 11:14 ]

    Rol: iemand die overgevoelig is
    Naam: Hadley Avalon Jones
    bijnaam: Hall
    leeftijd: 20
    Karakter: Hadley is erg gevoelig en snel geraakt. Ze is een erg vrolijk en hyperactief meisje, maar ongelofelijk snel beledigd. Grapjes pakt ze vaak verkeerd op waardoor ze gelijk in huilen uitbarst en wegrent. Daarom vinden veel mensen het moeilijk om met haar om te gaan, omdat ze soms bang zijn voor hoe ze gaat reageren. Hadley is wel erg enthousiast en altijd in voor iets nieuws. Ze is niet snel bang. Hadley is ook niet snel kwaad, maar meestal gewoon erg verdrietig. Ze kan hierdoor erg onvoorspelbaar reageren.
    Verleden: Hadley heeft een prima jeugd gehad. Haar ouders zijn nog steeds bij elkaar en ze kon het altijd wel redelijk vinden met haar één jaar oudere broer, Marc.
    uiterlijk: Hadley is 1.70 m lang. Ze houd van vrolijke kleding met velle kleuren. Ze heeft een getinte huid en donker bruin haar.

    Ik hoop dat dit goed is...

    ik vond ook een foto die misschien wel geschikt is voor het meisje van "topklasse" = meisje

    Misschien is het handig om er een samenvatting van het verhaal erbij te zetten of zo'n lijstje als ik hierboven heb gemaakt. Dan weten mensen wat ze moeten invullen en wat je precies moet weten ;)

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 0:19 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Ze moeten alleen wel iets ouder, de hoofdpersoon is in dit verhaal 22

    zo beter? (daarom kun je dat soort dingen er dus beter bij zetten ;))

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 0:20 ]


    To live is to fight ~ Shinku

    Heb ik nu ook gedaan.

    Was ik vergeten. OEPS

    RolIemand die 'te stoer' is zeg maar, die al snel iemand uitscheldt om iets onbenulligs
    NaamSamentha Roseline Collins
    BijnaamSam
    Leeftijd21
    VerledenToen ze klein was overleed haar moeder en zus in een auto ongeluk, waardoor haar vader heel veel is gaan drinken, en haar sloeg. Daardoor vertrouwt ze anderen mensen niet zo snel.
    uiterlijklange blonde haren met verschillende felle kleuren, 1.70, vaak donkere kleren, groen/blauwe ogen, licht getinte huid.
    karakterZe heeft een kort lontje en valt snel tegen iemand uit. Ze vertrouwt mensen niet heel snel.Ze vertelt nooit iets over haar gevoelens en kropt het meestal allemaal op.

    dat was het, hoop dat het goed is :) xx

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 23:01 ]


    Believe In Your Dreams, Never Say That It's To Late To Return To The Place Where You Want To Be, Believe In Yourself

    Ik doe die slet :) hahah


    where would I be, if you didn't believe?

    Invullen:
    Rol: Iemand van 'Topklasse', maar die een enorme slet is.
    Naam: Rosie Julia Burrington.
    Bijnaam: Roosje, Rose
    Leeftijd: Bijna 22, nu nog 21.
    Verleden: Rosie is opgegroeid in een heel rijk gezin. Haar vader, Pete , is nu 52 en werkte als directeur van een groot bedrijf. Dit leverde zoveel geld op, dat hij nooit meer hoefde te werken. Zijn vrouw, Rosie's moeder , heet Yasmine, en is 47 jaar oud. Zij werkte als kapster. Nu heeft zij ook haar baan opgezegd, en wonen ze samen met Rosie's zusje, Kate , die nu 18 is, in een enorm landhuis.
    Uiterlijk:


    Gary Oldman, Katie Holmes, Michelle Monaghan, Liz Lugo.
    Karakter: Rosie heeft het typische ik-wil-alles-hebben leventje. Ze is enorm verwend. Hierdoor is haar karakter niet al te best. Veel vriendinnen van haar zijn net zo verwend. Meestal duren haar relaties hierdoor maar een maandje.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 11:18 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Ik mis het uiterlijk van Rosie

    MushhRoomm schreef:
    Ik mis het uiterlijk van Rosie


    Ik ben nog bezig, hihi :)
    Ik moet ff het perfecte uiterlijk vinden


    where would I be, if you didn't believe?

    Mag ik de hoer ook nog doen?


    where would I be, if you didn't believe?

    Ja hoor, als je dat wilt..

    Zou je mss ook het verhaal willen lezen wat ik nu aan het schrijven ben?

    MushhRoomm schreef:
    Ja hoor, als je dat wilt..

    Zou je mss ook het verhaal willen lezen wat ik nu aan het schrijven ben?


    sure!


    where would I be, if you didn't believe?