• Ik heb nu een echt goed idee waar ik graag ervaren RPG'ers voor heb die langere posts schrijven en niet het topic binnen een dag volmaken.

    Het is een beetje gebaseerd op I, robot, dat inspireerde me in elk geval.

    Iron hearts
    Het is het jaar 2324 en veel taken van de mens zijn overgenomen door de robot. Dan worden er per ongeluk verschillende robots met gevoel gecreëerd en meteen worden de wetenschappers verdeeld in twee groepen:
    Degenen die ze een menselijk leven willen geven en degenen die ze willen vernietigen. Sommige robots sluiten zich aan bij de slechte wetenschappers, omdat zij hen vertellen dat als ze hen helpen de andere robots te vernietigen zeer veel macht zullen vergaren. Die wetenschappers hebben wel de intentie om ook die robots te doden, maar hun technologie en intelligentie zou van pas kunnen komen. De andere wetenschappers, zwaar in de minderheid, duiken onder met de andere robots, maar zonder de technologie van het lab en de steun van de overheid zullen zij het veel moeilijker krijgen.
    Zo breekt er langzamerhand een soort oorlog uit.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 19:21 ]


    yeehh

    Klinkt wel leuk. Ik heb alleen geen enkel idee wat voor rollen je daaruit zou kunnen halen en hoe je die moet spelen


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Klinkt wel leuk. Ik heb alleen geen enkel idee wat voor rollen je daaruit zou kunnen halen en hoe je die moet spelen


    Mmh, daar had ik nog niet aan gedacht. Het kan inderdaad een beetje lastig zijn om een robot te spelen.. Ze hebben wel gevoelens, dat maakt het iets makkelijker, maar het blijft inderdaad lastig :l


    yeehh

    Feline schreef:
    Klinkt wel leuk. Ik heb alleen geen enkel idee wat voor rollen je daaruit zou kunnen halen en hoe je die moet spelen


    Agreed, een robot is niet echt te doen. D:


    everything, in time

    Nou, in principe is het de bedoeling dat ze gewoon hetzelfde denken en voelen als een mens, alleen hebben ze een heel ander lichaam, hebben ze wat technologische snufjes en hebben ze in het begin was verwarring door hun gevoelens.


    yeehh

    Klinkt wel leuk :3 , maar gaat Vitaemortis helemaal niet meer door?


    Tijd voor koffie.

    Het is leuk voor een verhaal, maar denk dat dit heel lastig is om uit te voeren als RPG.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het een erg origineel en leuk idee. Ik denk dat je het best zou kunnen uitwerken tot een rpg idee, als je er goed over na denkt [welke rollen je kunt spelen enzo]. Ik zou er alleen zelf niet snel aan meedoen.


    Aan niets denken is ook denken.