• Hi ;D
    Ik heb al een tijdje geen leuke weddenschappen meer gedaan ;(! En ik had er echt 's zin in. Want op valentijnsdag heb ik toch niks te doen haha. Het mag ook daar mee te maken hebben (:. Mja weten jullie iets? Want ik kan dus niks verzinnen, en ik kan niks meer op het topic die in de nieuwsbrief stond dusjaa.
    Ik hoop dat jullie wat weten :P

    Kissess,


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    bedoel je op school? ik en me vriendin deden een weddeschap wie het langst naar het rkuis van de leraar kon staren, echt hilarisch vooral als hij erachter komt maar het is wel voor eigen risico want hij kan boos worden maar verder weet ik ook geen leuke meer alle bekende dingen heb ik al gedaan


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    uh
    op school deden een vriendin en ik wiens naam 3x door een leraar wordt genoemd, verliest.
    -zoals waarschuwingen enzo :3


    I live for the applause, you will die for it.

    QJa op school bedoel ik ja xd Maar van naar het kruis staren is best wel verkeerd xD maar wel geniaal :P.het mogen ook wel gewoon bekende weddenschappen zijn en met valentijnsdag te maken hebben Hihi!

    X

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 22:57 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    uhu best verkeerd jah maarjah das wel het leukst haha!


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Wie de meeste jongens een kus op zijn wang geeft voor valentijnsdag?


    Me so good.

    Blacklights schreef:
    uhu best verkeerd jah maarjah das wel het leukst haha!
    Haha ja dat snap ik hihi, zijn jullie gesnapt?
    En voor de gene die zij van kus op de wang, maybe doen we dan knuffel ;D

    X


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Haha ja dat snap ik hihi, zijn jullie gesnapt?
    En voor de gene die zij van kus op de wang, maybe doen we dan knuffel ;D

    X

    Haha, knuffelen is ook leuk ;3


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    (...)
    Haha, knuffelen is ook leuk ;3
    Ja ;3 maar hoe moet ik het dan vragen aan die jongens haha? En zou ik ook mensen die ik niet super goed ken doen ?(:

    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...) Ja ;3 maar hoe moet ik het dan vragen aan die jongens haha? En zou ik ook mensen die ik niet super goed ken doen ?(:

    xx


    Och, gewoon zo: "KNUFFEELL!" En dan diegene knuffelen :'P


    I solemnly swear that I am up to no good.

    YoYoBANAAN schreef:
    (...) Ja ;3 maar hoe moet ik het dan vragen aan die jongens haha? En zou ik ook mensen die ik niet super goed ken doen ?(:

    xx

    jah ik zou gewoon elke(een beetje leuke jongen) die je ziet knuffelen zonder te vragen dat is het leukst je moet je niet schamen.. trouwens dat hebben wij ookal een keer gedaan was echt grappig vooral die hoofden van die jongens!


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Iedere jongen knuffelen die je tegenkomt
    "KNUFFEL!"

    Lowl^^
    En dan zeggen fijne ventijnsdag(;


    Me so good.

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)Haha ja dat snap ik hihi, zijn jullie gesnapt?
    En voor de gene die zij van kus op de wang, maybe doen we dan knuffel ;D

    X

    ja we zijn gesnapt hij keek in 1 keer naar zijn kruis zei hij heb ik me gulp soms open ofzo? en hij werd rood! en wij lagen natuurlij in een deuk!


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Blacklights schreef:
    (...)
    jah ik zou gewoon elke(een beetje leuke jongen) die je ziet knuffelen zonder te vragen dat is het leukst je moet je niet schamen.. trouwens dat hebben wij ookal een keer gedaan was echt grappig vooral die hoofden van die jongens!
    haha, ookal kende je ze niet? Ik denk dat ik gewoon vraag : mag ik je een knuffel geven ?(: ' maar dan zonder schaamte! XD hebben jullie nog meer leuke wedden schappen xd?

    Xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Blacklights schreef:
    (...)
    ja we zijn gesnapt hij keek in 1 keer naar zijn kruis zei hij heb ik me gulp soms open ofzo? en hij werd rood! en wij lagen natuurlij in een deuk!
    haha, dat is wel geniaal. Hij werd dus niet boos?(:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    En toen zei niemand meer wat -_-


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co