• Hello!

    Voor de rokers hier heb ik een paar vragen.
    - Hoeveel roken jullie ongeveer per dag.
    - Is het ook zo erg dat je er benauwd van bent s'ochtends?
    - En op feesten, rook je dan ook extreem meer?

    Ik dus wel op aangezien ik op feesten een sigaret veel lekkerder vind smaken, i know het is dom x']
    Ik denk dat ik zo per dag 12 tot 15 sigaretten rook ;x

    Nu jullie!
    xx'


    OMG ! Ik ben trots op mezelf! Ik heb expres alle nadelen op google opgezocht van roken waardoor ik nu geen sigaret meer durf aan te raken x'D ( Voordeel van snel bang zijn) Ik wou zowieso al stoppen en het lukte me elke keer niet maar ik weet zeker dat het me nu gaat lukken want ik heb serieus de hele dag nog geen sigaret aangeraakt en ik wil het ook niet meer! (:
    Ik ben goed!(krul)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:27 ]


    The walking dead <'3

    Ik rook niet, nog nooit gedaan ook. Misschien zal ik mezelf aan een waterpijp wagen, maar ik heb niet echt de neiging om te roken.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik begon twee jaar geleden met roken, ik was toen of net jarig geweest, of het duurde niet lang meer voor ik veertien zou worden.
    Hoeveel ik rook ligt er aan hoe mijn dag heb, op een slechte dag kan ik zo anderhalf pakje oproken. Met een goede dag tussen de 12 en 18 sigaretten. En nee, ik heb het niet benauwd s'ochtends.
    Als ik op een feestje ben rook ik inderdaad veel meer, ook al is dat bij een groep niet-rokers.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Bronx schreef:
    Ik rook hééééél uitzonderlijk op feestjes of carnaval ofzo, that's it.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik rook wel eens. Eigenlijk alleen met uitgaan en wanneer ik aan het chillen ben met vrienden. Oh, en soms als ik m'n werk ben in de pauze, maar ja, waar ik werk, rookt zowat 90% van alle werknemers :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    ik doe het wel eens, als ik met bepaalde vrienden ben enzo
    maar ben niet verslaafd, daar pas ik wel voor op
    mja vandaag weer voor het eerst in 2 maanden dus op zijn tijd vind ik het wel lekker.

    maar ik let wel beetje op bij mijn vrienden die niet rokers zijn, een heeft astma zooi en dan ga ik ver uit de buurt lopen en de rest mag zelf weten of ie in me buurt loopt of een meter verder


    I don't care if you're different than the others, as long you are nice to me.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik ben het wel met mezelf eens door wat ik gelezen heb en de ervaringen van mensen om me heen (cat). Maar da's alleen maar goed dat het voor jou niet geldt, toch?
    @Skedaddle: Zeg ik dat dan?


    Woops, ik zie nu pas dat dat iemand anders was. Ik dacht eerst dat jij het was omdat je op daarop reageerde :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik ben een jaar gestopt! :D


    Bad decisions make good stories.

    Ik rook niet, wel echt goed van je dat je al de hele dag geen sigaret hebt aangeraakt :'D


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley