• Hello!

    Voor de rokers hier heb ik een paar vragen.
    - Hoeveel roken jullie ongeveer per dag.
    - Is het ook zo erg dat je er benauwd van bent s'ochtends?
    - En op feesten, rook je dan ook extreem meer?

    Ik dus wel op aangezien ik op feesten een sigaret veel lekkerder vind smaken, i know het is dom x']
    Ik denk dat ik zo per dag 12 tot 15 sigaretten rook ;x

    Nu jullie!
    xx'


    OMG ! Ik ben trots op mezelf! Ik heb expres alle nadelen op google opgezocht van roken waardoor ik nu geen sigaret meer durf aan te raken x'D ( Voordeel van snel bang zijn) Ik wou zowieso al stoppen en het lukte me elke keer niet maar ik weet zeker dat het me nu gaat lukken want ik heb serieus de hele dag nog geen sigaret aangeraakt en ik wil het ook niet meer! (:
    Ik ben goed!(krul)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:27 ]


    The walking dead <'3

    Skedaddle schreef:
    (...)

    ^ & This.
    De vader van mijn vriend rookt al 30 jaar en volgens de dokters heef hij het hart van een sportman. Bij sommige mensen heeft nicotine gewoon geen invloed op hun lichaam.

    *de andere schadelijke stoffen. De nicotine zorgt zover ik weet alleen voor de verslaving.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 13:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    GuitarOnFire schreef:
    (...)
    Je bent niet meteen verslaafd van één sigaret. Het is gewoon dat mensen nieuwsgierig zijn om hoe het voelt als je rookt.


    Maar ik begrijp dan niet waaróm ze het willen weten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Synaisthmata schreef:
    ik rook niet en wil het ook nooit doen. Misschien ooit 1 trekje, maar dat kan ook al verslavend zijn, dus waarschijnlijk niet.


    Dat is dus grote onzin, je kunt niet verslaaft zijn aan 1 trekje, zelfs niet aan 1 pakje. Wie je dat wijs gemaakt heeft is op zijn achterhoofd gevallen of heeft nog minder zelfcontrole als een hond die een paaltje ziet om tegen aan te pissen.

    In ieder geval rook ik niet en ben ik dat ook nooit van plan.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Maar ik begrijp dan niet waaróm ze het willen weten.

    Omdat iedereen het doet en je wilt weten hoe het is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Dat is dus grote onzin, je kunt niet verslaaft zijn aan 1 trekje, zelfs niet aan 1 pakje. Wie je dat wijs gemaakt heeft is op zijn achterhoofd gevallen of heeft nog minder zelfcontrole als een hond die een paaltje ziet om tegen aan te pissen.

    In ieder geval rook ik niet en ben ik dat ook nooit van plan.

    +1


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee en ik ga nooit roken ook, al lijkt het wel ineens een rage op school ;S
    Het is duur, alles gaat naar rook stinken 9kleding, haar etc.), thuis wordt uiteindelijk het plafond geel, je huid wordt lelijk, je verpest je longen etc. etc. etc.

    Nee dankje, ik pas.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik rook ongeveer 10 sigaretten per dag, maar het hangt er ook puur vanaf wat ik die dag doe. :') En nee ik ben niet benauwd 's ochtends en op feesten rook ik ook meer. Als ik daar mag roken tenminste. (cat)


    -

    Ik rook hééééél uitzonderlijk op feestjes of carnaval ofzo, that's it.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Penelopy schreef:
    (...)

    Dat is dus grote onzin, je kunt niet verslaaft zijn aan 1 trekje, zelfs niet aan 1 pakje. Wie je dat wijs gemaakt heeft is op zijn achterhoofd gevallen of heeft nog minder zelfcontrole als een hond die een paaltje ziet om tegen aan te pissen.

    In ieder geval rook ik niet en ben ik dat ook nooit van plan.


    Dat is niet waar. Je lichaam raakt al vanaf de eerste trek gewend aan de nicotine. Je hoeft geen wanhopige idioot te zijn om na twee sigaretten al de drang te krijgen om meer te roken. Als je geestelijk kwetsbaar bent voor verslavingen, wordt het binnen no-time lastig om te stoppen.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Dat is niet waar. Je lichaam raakt al vanaf de eerste trek gewend aan de nicotine. Je hoeft geen wanhopige idioot te zijn om na twee sigaretten al de drang te krijgen om meer te roken. Als je geestelijk kwetsbaar bent voor verslavingen, wordt het binnen no-time lastig om te stoppen.

    Ik ben het niet met je eens door persoonlijke ervaringen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Audacity schreef:
    (...)

    Dat is niet waar. Je lichaam raakt al vanaf de eerste trek gewend aan de nicotine. Je hoeft geen wanhopige idioot te zijn om na twee sigaretten al de drang te krijgen om meer te roken. Als je geestelijk kwetsbaar bent voor verslavingen, wordt het binnen no-time lastig om te stoppen.


    Dit is echt wel de allergrootste onzin die ik ooit gelezen heb. Je wordt echt niet verslaafd na één trek, ik heb het zelf meegemaakt.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    LacunaCoil schreef:
    Ik rook niet en ga het ook nooit doen. Ik vind het goor en slecht voor mijn longen. En niet te bedenken dat het ook slecht voor de huid, haren en nagels zijn.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik rook ongeveer 10 sigaretten op een dag, ben nog nooit benauwd geweest 's ochtends. En met uitgaan rook ik meer, omdat er meestal meer mensen buiten staan dan binnen. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Audacity schreef:
    (...)

    Dat is niet waar. Je lichaam raakt al vanaf de eerste trek gewend aan de nicotine. Je hoeft geen wanhopige idioot te zijn om na twee sigaretten al de drang te krijgen om meer te roken. Als je geestelijk kwetsbaar bent voor verslavingen, wordt het binnen no-time lastig om te stoppen.

    Eh nee :W
    En ik spreek uit ervaring. Ik heb géén drang naar sigaretten :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ik ben het niet met je eens door persoonlijke ervaringen :Y)


    Ik ben het wel met mezelf eens door wat ik gelezen heb en de ervaringen van mensen om me heen (cat). Maar da's alleen maar goed dat het voor jou niet geldt, toch?
    @Skedaddle: Zeg ik dat dan?


    i put the fun in funeral