• Hello!

    Voor de rokers hier heb ik een paar vragen.
    - Hoeveel roken jullie ongeveer per dag.
    - Is het ook zo erg dat je er benauwd van bent s'ochtends?
    - En op feesten, rook je dan ook extreem meer?

    Ik dus wel op aangezien ik op feesten een sigaret veel lekkerder vind smaken, i know het is dom x']
    Ik denk dat ik zo per dag 12 tot 15 sigaretten rook ;x

    Nu jullie!
    xx'


    OMG ! Ik ben trots op mezelf! Ik heb expres alle nadelen op google opgezocht van roken waardoor ik nu geen sigaret meer durf aan te raken x'D ( Voordeel van snel bang zijn) Ik wou zowieso al stoppen en het lukte me elke keer niet maar ik weet zeker dat het me nu gaat lukken want ik heb serieus de hele dag nog geen sigaret aangeraakt en ik wil het ook niet meer! (:
    Ik ben goed!(krul)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:27 ]


    The walking dead <'3

    Barnabas schreef:
    Chocoladesigaretten! *O*
    Dát is pas lekker. Nomnomnom.


    Tears are words the heart can't say.

    Barnabas schreef:
    Chocoladesigaretten! *O*
    Dát is pas lekker. Nomnomnom.

    Ja! Of die vanille van Black Devils (':

    Maar ik neem aan dat jij eetbaar chocola bedoelt ;p

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 13:27 ]


    The walking dead <'3

    Ik snap mensen nooit die zeggen; ik wil niet roken maar het wel een keer proberen.

    Waarom zou je het willen proberen? :3 je leven zonder is beter dan dat je een verslaving hebt :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    LacunaCoil schreef:
    Ik rook niet en ga het ook nooit doen. Ik vind het goor en slecht voor mijn longen. En niet te bedenken dat het ook slecht voor de huid, haren en nagels zijn.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    LacunaCoil schreef:
    Ik rook niet en ga het ook nooit doen. Ik vind het goor en slecht voor mijn longen. En niet te bedenken dat het ook slecht voor de huid, haren en nagels zijn.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    12 tot 15 per fucking dag?! Wow..
    Nee, ik rook niet.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    12 tot 15 per fucking dag?! Wow..
    Nee, ik rook niet.

    Mijn vader rookte wel eens 1-2 pakjes per dag(cat) Maar toen was hij echt heel gestrest.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 15:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik rook wel eens op feestjes, omdat ik een sigaret eigenlijk wel lekker vind maar ik niet afhankelijk ervan wil worden. Te duur en slecht voor je, dusja.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    - Als ik niets te doen heb die dag zo'n 1/2 sigaretten, als ik bij m'n vriendje ben of vrienden die roken zijn het er wel meer, zo rond de 7 geloof ik.
    - Nee. :3
    - Sowieso ga ik niet veel feesten maar op feestjes rook ik idd wel meer.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 16:10 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Dat is.. veel u know.
    Ik heb gerookt, meestal 2/3 per dag.
    Op een feest veel meer en meestal ook meer als ik samen met iemand was.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    jaimyhoi schreef:
    Ik snap mensen nooit die zeggen; ik wil niet roken maar het wel een keer proberen.

    Waarom zou je het willen proberen? :3 je leven zonder is beter dan dat je een verslaving hebt :')

    Je bent niet meteen verslaafd van één sigaret. Het is gewoon dat mensen nieuwsgierig zijn om hoe het voelt als je rookt.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ongeveer 8 per dag, denk ik. En op feestjes wel meer, dat is gezelliger.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Mijn vader rookte wel eens 1-2 pakjes per dag(cat) Maar toen was hij echt heel gestrest.


    Woow. Ik dacht dat 5 sigaretten in een dag al veels te veel was. Maar ja, ik weet dan ook niets van roken.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Meh, roken is slecht en ranzig. En van al dat geld kan ik zo veel leuke dingen doen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik rook niet, en ik ga het ook niet doen :Y)
    Je kan er ernstig ziek van worden, aan doodgaan, het stinkt, het is vies, het is duur.
    Eigenlijk is er helemaal niets goed aan roken xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.