• Hello!

    Voor de rokers hier heb ik een paar vragen.
    - Hoeveel roken jullie ongeveer per dag.
    - Is het ook zo erg dat je er benauwd van bent s'ochtends?
    - En op feesten, rook je dan ook extreem meer?

    Ik dus wel op aangezien ik op feesten een sigaret veel lekkerder vind smaken, i know het is dom x']
    Ik denk dat ik zo per dag 12 tot 15 sigaretten rook ;x

    Nu jullie!
    xx'


    OMG ! Ik ben trots op mezelf! Ik heb expres alle nadelen op google opgezocht van roken waardoor ik nu geen sigaret meer durf aan te raken x'D ( Voordeel van snel bang zijn) Ik wou zowieso al stoppen en het lukte me elke keer niet maar ik weet zeker dat het me nu gaat lukken want ik heb serieus de hele dag nog geen sigaret aangeraakt en ik wil het ook niet meer! (:
    Ik ben goed!(krul)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 17:27 ]


    The walking dead <'3

    Dai5y schreef:
    Meh, roken is slecht en ranzig. En van al dat geld kan ik zo veel leuke dingen doen.

    en je wordt er ook niet bepaald mooier op..


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Nightray schreef:
    (...)

    Woow. Ik dacht dat 5 sigaretten in een dag al veels te veel was. Maar ja, ik weet dan ook niets van roken.

    5 valt best wel mee vind ik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol al die mensen die zeggen dat je er lelijk van word of wat dan ook. Ik moet lachen om jullie. Mijn vader rookt nu zeker 6/7 jaar weer en voordat hij kinderen kreeg heeft hij ook gerookt. Hij ziet er nog steeds heel jong en alles uit. Het kan gebeuren, het hoeft alleen niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LacunaCoil schreef:
    Ik rook niet en ga het ook nooit doen. Ik vind het goor en slecht voor mijn longen. En niet te bedenken dat het ook slecht voor de huid, haren en nagels zijn.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik heb ooit wel eens gerookt maar ik ben er geen voorstander van en ik denk eigenlijk zelf dat ik echt sterk genoeg ben om te weigeren ook al doen AL mijn vriendinnen wel, dus nee, ik denk niet dat ik het ooit echt ga doen :'D


    effort never betrays you

    Nightray schreef:
    (...)

    Woow. Ik dacht dat 5 sigaretten in een dag al veels te veel was. Maar ja, ik weet dan ook niets van roken.

    De dokter zei een keer tegen mij, 6 sigaretten op een dag gaat nog wel.


    The walking dead <'3

    OMG ! Ik ben trots op mezelf! Ik heb expres alle nadelen op google opgezocht van roken waardoor ik nu geen sigaret meer durf aan te raken x'D ( Voordeel van snel bang zijn) Ik wou zowieso al stoppen en het lukte me elke keer niet maar ik weet zeker dat het me nu gaat lukken want ik heb serieus de hele dag nog geen sigaret aangeraakt en ik wil het ook niet meer! (:


    The walking dead <'3

    Barnabas schreef:
    Chocoladesigaretten! *O*
    Dát is pas lekker. Nomnomnom.


    Caution first, always.

    LacunaCoil schreef:
    Ik rook niet en ga het ook nooit doen. Ik vind het goor en slecht voor mijn longen. En niet te bedenken dat het ook slecht voor de huid, haren en nagels zijn.


    Life is full of fake people

    Allemaal stoppen met roken jullie! It's bad for you.
    Okee..., why would I even try to stop you? :')

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 18:16 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik rook niet!(A) Nooit gedaan. Never will.


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Roken stinkt, this asociaal voor iedereen om je heen en zinloos


    Life is hard, just break it with your head <3

    Barnabas schreef:
    Chocoladesigaretten! *O*
    Dát is pas lekker. Nomnomnom.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    In de vakantie zijn het er meestal rond de 10, en tijdens school kan dat variëren van 3 tot 5. Neen, ik word er niet benauwd van 's ochtens, en ja op feestjes rook ik veel meer. Soms wel een heel pak op een paar uur tijd.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    CyberLord schreef:
    Lol al die mensen die zeggen dat je er lelijk van word of wat dan ook. Ik moet lachen om jullie. Mijn vader rookt nu zeker 6/7 jaar weer en voordat hij kinderen kreeg heeft hij ook gerookt. Hij ziet er nog steeds heel jong en alles uit. Het kan gebeuren, het hoeft alleen niet.


    ^ & This.
    De vader van mijn vriend rookt al 30 jaar en volgens de dokters heef hij het hart van een sportman. Bij sommige mensen heeft nicotine gewoon geen invloed op hun lichaam.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.