• Soof -Iluvia- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG.



    Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.


    Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Iluvia
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Broadfields
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Frey
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

    Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Iluvia
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Broadfields
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey/Cocon
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

    (Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Sirens
    -
    ...


    Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Iluvia - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.
    > Meedoen kan altijd! Aanmelden doe je natuurlijk in het rollentopic.


    Most important thing: have fun. A lot of fun!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:15 ]


    everything, in time

    ( Ah, dus ik laat ...Aiden wel ergens rondlopen ofzo xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mary-Lynn Alvida

    'Aangenaam, zeg maar Matt,' Zijn lach was erg leuk dat moest ik zeker toegeven. Ik glimlach wat verlegen terug. 'Eensgelijk, maar noem me maar Mary. Alleen Charlie noemt me Mary-Lynn.' Ik haal wat verlegen een hand door mijn haar en kijk van de ene jongen naar de ander.

    Casey Florence Bennett
    'Je bent mijn reddende engel, Casey. Ik word gek van die biertjes de hele tijd, ik trek die gasten aan of zo, ik weet het ook niet,' grinnikt Ruby.
    'Wat heb je toch weer een zwaar leven,' zeg ik met een klein lachje.
    'Nou, ik kan ook weer weggaan als je wilt?'
    Ik schud mijn hoofd. 'We zouden niet willen dat dé Casanova weggaat,' zeg ik sarcastisch waarna Chad antwoordt geeft op mijn vorige vraag. 'Altijd toch?' Hij lacht even en neemt een slok van zijn biertje.
    Andrew besteld ook een biertje en ik lach even om de opmerking van Ruby waarna ik een paar slokken van mijn drankje neem. 'Waar is mysterieuze tweelingbroer eigenlijk?' vraag ik aan Chad.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devon Blake Garcia, stripper.
    Helaas maakt ze zich los van mijn grip om haar en schiet nu echt in de lach, waardoor ik vermakelijk mijn wenkbrauw optrek. Wanneer ze haar hoofd naar beneden laat zakken, schud ze het en kijkt me vervolgens weer aan. Een shirt had ik nog steeds niet aan, maar dat komt later wel. Maxime was nu mijn eerste prioriteit.
    “Jij bent een echte volhouder, is het niet? Misschien moet je mij maar loslaten en je prachtige praatjes eens loslaten op een van de vrouwelijke landrotten daarboven. Ik ben te hoog gegrepen voor jou, ventje. Jij mag dan wel Captain van één klein, zielig bootje zijn, ik ben de koningin van de hele zee.”
    Ze kraste met haar nagels zachtjes over mijn arm en ik grinnikte wanneer ze dit deed, het voelde grappig. Ik liep weer met een zelfverzekerde grijns op mijn lippen naar haar toe, strengelde een haarlok van haar rond mijn wijsvinger en keek haar doordringend aan.
    “Misschien moet je eens de koningin zijn in mijn badkuip, dan kan je gelijk zien hoe klein het bootje is,” Grinnikte ik en hoewel ik wist dat ik nu te ver ging, kon ik het niet laten. Toch liet ik de haarlok weer vallen en ging rechtstaan, omdat ik onbewust naar haar toe had gebogen. Ik zuchtte diep, liep toen richting mijn shirt en trok deze aan om vervolgens naar de deur te lopen.
    “Kan ik de dame een drankje geven? Ik zal beloven dat ik me inhoud.” Grinnikte ik.


    (het spijt me zeer voor deze post, maar dat past nu eenmaal bij Devon haha ;# En ik ben over een uurtje ongeveer terug.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Hahahah, don't worry! Ik vind hem geniaal! (: ]

    Maxime Walker
    Ik doe een paar stappen van Devon vandaan. Hij leek het spel vanavond wel langer vol te houden dan normaal. Wat ruimte was fijn, nu kon mijn hart weer rustig worden. Veel tijd krijgt hij echter niet, want Devon en zijn grijns komen alweer dichterbij. Hij neemt een van mijn haarlokken vast en draait deze om zijn vinger. Mijn haar is me heilig, waar haalt hij het lef vandaan? Ik wil de lok uit zijn hand trekken, maar zijn doordringende blik zorgt ervoor dat ik als gehypnotiseerd naar hem terug staar.
    'Misschien moet je eens de koningin zijn in mijn badkuip, dan kan je gelijk zien hoe klein het bootje is,' zegt hij grinnikend.
    'Pardon?' vraag ik hem met één opgetrokken wenkbrauw. 'Beetje dimmen graag, meneertje. Anders ben jij dadelijk Captain van de straat.'
    Omdat Devon naar me toe was gebogen, was ik bijna bang dat hij me zou kussen, godzijdank laat hij mijn haar los en gaat hij recht staan, waarnaar hij van mij vandaan loopt om een shirt aan te trekken.
    'Kan ik de dame een drankje geven? Ik zal beloven dat ik me inhoud.' Ik geloof er niets van, maar prima, na zo'n drukke avond kan ik wel een drankje gebruiken.
    'Een drankje klinkt goed, maar alleen omdat jij betaald,' voeg ik er met een scheef lachje aan toe.


    everything, in time

    [Waar kan ik ergens inspringen?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    {erza zit bij de bar, sorry ik heb niks anders te doen }


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Matthew Adam Green
    'Insgelijks, maar noem me maar Mary. Alleen Charlie noemt me Mary - Lynn.' 'Goed, dan noem ik je Mary,' zeg ik, nog altijd glimlachend. 'Dus jij bent onze nieuwe styliste heb ik vernomen, of wil je dat graag worden?' Haar eigen kleding en haar zagen er prima uit. Dan zou ze onze kleding vast ook goed kunnen verzorgen, dat kan niet anders.


    everything, in time

    [Mag ik dat gesprek tussen Devon en Maxime grappig vinden? x3]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mary-Lynn Alvida

    'Ja ik naai de kleding op maat dus waarschijnlijk moet ik iedereen zijn maat nog even op gaan meten. Die van Charlie weet ik natuurlijk wel maar goed.' Ik haal mijn schouders op en glimlach.

    Aiden Sylvester Micheal Nidions.

    Ik zuchtte en kleedde me even om in een makkelijke outfit die Mary al had klaargezet.
    Ik liet mijn ogen even de kamer rond gaan toen ik me eenmaal had omgekleed en liep toen uiteindelijk door, door naar de ruimte waar iedereen zich nu bevond. Ik liet mijn hand in mijn nek rusten en draaide die even. Ik keek om me heen en zag Chad zitten. Ik liep rustig naar hem toe en klopte even op zijn schouder. 'Dus broertje.' zei ik toen en keek naar degene die achter de bar stond. 'Hey.' zei ik toen tegen Ruby en Casey.
    Ik leunde tegen de bar aan.
    Mijn houding gaf niet veel mee.
    In mijn ogen die eigenlijk je ziel horen te weerspiegelen zag je alleen mysterie, de enige emotie. Ik keek naar mijn tweelingbroer, we verschilde best wel, als je heel goed keek.
    Ik draaide me om en ging op één van de krukken zitten terwijl ik er een kort grijnsje op mijn gezicht te zien was.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Risus schreef:
    [Mag ik dat gesprek tussen Devon en Maxime grappig vinden? x3]

    Felicia Kiara Manici
    De show was afgelopen en dat betekende dat het nu tijd was voor een afterparty waar mensen heel wat meer dronken dan tijdens de show. Ik trok mijn zwarte topje even wat op, dat ding zakte altijd af en wreef even over mijn bezwete voorhoofd. Het was zo druk en iedereen zat te schreeuwen voor bier of sterke drank.
    Een zwaar baantje was het wel, maar het was ook vermakelijk en leuk met al die knappe strippers en geflipte huisvrouwen die kwamen. Nou ja, het waren niet allemaal geflipte huisvrouwen, verjaardagsfeestjes voor meisjes die 21 werden waren ook erg populair. Mannen kwamen hier niet zoveel, tenzij dat ze zo overdreven homo waren dat ze naar een mannen stripclub gingen.
    Een groep vrouwen riep me voor een dienblad shotjes en ik schonk de kleine glaasjes vol, briefjes geld werden in mijn handen geduwd en ik legde het veilig weg in de kassa. Wachtend op de volgende klant die me nodig had.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ja dat mogen jullie.(cat)]

    Matthew Adam Green
    'Zo zo, op maat zelf. Doe maar luxe,' plaag ik Mary. 'Persoonlijk vind ik dat Charlie nogal een dikke kont heeft. Maar hé, de dames schijnen ervan te genieten!' Grijnzend neem ik een slok bier en lik over mijn lippen.
    'Wat vind jij er nu van dat je broer hier werkt?' vraag ik dan oprecht geïnteresseerd. Het lijkt me vreemd om te zeggen dat je broer stripper is. Het lijkt me echter nog vreemder om er dan zelf ook nog eens te gaan werken. Maar ja, als je echt werk nodig hebt en er toevallig zo'n baantje vrijkomt, kan ik me voorstellen dat je daar als een gek op afspringt. Ik vind het niet erg, nog een vis in de zee voor mij om naar te kijken.


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    Charlie zegt dat hij weg gaat om wat mensen gedag te zeggen en van binnen vervloek ik hem. Ik haat het als hij me alleen laat. Ik ben te verlegen en awkward om een normaal gesprek met mensen te kunnen voeren. 'H-het is apart. In het begin geloofde ik hem niet tot ik het zag. hij wilde eigenlijk ook niet dat ik hier zou komen werken maar goed.'