• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Hij zei dat het maar een droom was of eigenlijk een nachtmerrie. Hij zei dat er niets zou gebeuren. Ik zuchte en zette me weer neer. "Oke , ik denk dat het me allemaal een beetje te veel is!" zei ik en nam Ardens in mijn armen. Ik keek dan in Verlends ogen. "Weet je Verlend dat jouw ogen de mooiste zijn die ik ooit heb gezien?" zei ik zacht.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    "Oke , ik denk dat het me allemaal een beetje te veel is!" zei ze en ik was blij,dat ze eroverheen was ,ze nam Ardens weer van me over en ging weer op mijn schoot zitten."Weet je Verlend dat jouw ogen de mooiste zijn die ik ooit heb gezien?"zei ze zacht terwijl te in mijn ogen keek.En ik glimlachte licht."Nu je het me zecht wel."

    (Wat als Aqua later als verlend slaapt toch wegsluipt en dan een oude bekende nimph tegen komt? een spion nimph waar ze vroeger vrienden mee was?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {heelluuww, waar kan ik Angel heen sturen? of nergens?}


    Do what people say you can't.

    JustMx1D schreef:
    {heelluuww, waar kan ik Angel heen sturen? of nergens?}


    (kweet niet :s je kunt mischien doen,dat ze een visioen krijgt ofzo of iets anders ...)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (kweet niet :s je kunt mischien doen,dat ze een visioen krijgt ofzo of iets anders ...)


    {ohja kan wel, reactie komt zo}


    Do what people say you can't.

    (Aqua zal wegsluipen!!x)

    Aqua

    Toen Verlend in slaap viel, legde ik Ardens naast hem en sloop ik weg.
    Ik ging terug het bos in. Plots zag ik een nimph staan. Ik herkende de nimph: Florina! (ik verzin maar wat!) "Florina" riep ik. Ze keek op en zwaaide naar me. Ik gaf haar een knuffel en we gingen neer zitten. We kletsten maar wat en toen kwam mijn vraag:"Florina, wat doe je hier?"
    Ze zei dat ze eens langs wandelde, maar ik geloofde haar niet echt.
    "Florina haal het niet in je hoofd iets te doen hier! Ik waarschuw je!" riep ik. Ze grijnsde en zorgde ervoor dat ik vast zat in de grond. "En nu ga ik op zoek naar je vriendje!" zei ze met een grijns. Mijn gezicht vertrok wit weg. "Verlend Pas op!!!!" riep ik. Ik opende mijn mond en begon te zingen. Maar het had geen zin. Ik wist dat Florina speciaal gehoor had, daarom was ze zo belangrijk voor de heksen. Ze kon heel goed horen , maar kon op sommige momenten zonder iets te doen haar doof maken. "Verlend alsjeblieft pas op!!!" riep ik. Ik maakte een bal van water en vuurde die op haar af, maar het hielp niet.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 19:24 ]


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    {*late reactie*}
    Angel
    Ik schrik wakker. Het was een nogal rare droom. Aqua, Medusa, Verlend, Deliah, Ardens. Die er wel erg goed uit zag. Angel! Je bent zijn tante! Oke niet echt maar.. Vergeet gewoon. En wij allemaal. Sommige lagen op de grond. Maar ademden niet. 'Maar?.. Hoe?..' stamel ik hardop.


    Do what people say you can't.

    (kan Feline nog iets doen?
    Wat is er eigenlijk gebeurd?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    CatEyes schreef:
    (kan Feline nog iets doen?
    Wat is er eigenlijk gebeurd?)


    (lees het laatste stukje van Aqua eens en dan kan Feline Aqua komen los maken en dan gaan Feline en Aqua proberen Verlend en de anderen te redden!)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    {Angel gaat dan mee!!!}


    Do what people say you can't.

    Feline

    Ik rekte mr gapend uit, en rolde weg uit.Fertilis' omhelzing. Ik zou een appel pakken, en dan gaan zwemmen. Ik liep naar buiten, en zag Aqua. Die vast in de grond (of Whatever) zat. 'Aqua? Wat.....'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Angel
    Feline was de tent uit gelopen. Snel liep ik haar achterna. 'Hey Feli...' voordat ik mijn zin kon afmaken zag ik Aqua. Ik rende erheen. 'Aqua? wat is er gebeurd?'


    Do what people say you can't.

    Aqua

    Ik zag Feline afkomen en ook Angel. Angel vroeg wat er gebeurd was. "Ik leg dat wel allemaal uit, maak me eerst los !" zei ik. "Met genoegen" zei een onbekende maar voor mijn een redelijk bekende stem. Algauw was ik los en keek ik recht in de ogen van Mouse. "Mouse!!!" zei ik en viel hem in de armen. Hij zei dat hij mij gemist had. "Ik heb jou ook gemist!" glimlachte ik. Ik stelde hem voor aan Angel en Feline. "Dit is een oude vriend van mij , Mouse. " stelde ik hem voor. "We moeten naar Verlend !" zei ik. En trok Mouse mee. Feline en Angel gingen ook mee. "Florina een oude vriendin van mij is gemeen en ze heeft me vastgemaakt aan de grond en ging naar Verlend!" legde ik Feline en Angel uit. We kwamen aan bij de tent.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    Ik hoorde wat ,maar ook weer niet..."pssssst Verlend"hoorde ik dan en opende langzaam mijn ogen,maar sperde ze dan wijd open als ik zag wie er voor me zat.Ik wou rechtsteen,maar ik zat vastgevroren in de grond,samen met ardens.Haar handen klemden zich vast aan mijn nek en ze begon te zingen waardoor ik in slaap viel.

    (http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140882 )

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:04 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Angel
    Oke ik snapte er werkelijk niks van maarja. ik zei heel snel hoi tegen de vriendin van Aqua en liep toen achter haar aan. 'Maar waar is Verlend dan?' vroeg ik toen we naar de tent liepen.

    {oowwhh niet gezien, laatste bericht...}


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 19:58 ]


    Do what people say you can't.