• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (omdat ik nu toch niets kan doenn met Verlend en Fertilis)
    Matheo
    Ik zat op Melody's paard en reed terug naar de tent,paardrijden leek nog best makkelijk,ofjah dat dacht ik voor ik tegen een tak opknalde en van het paard viel.Ik kreunde even en stond recht.Alles was weer eens veranderd en ik hoorde geritsel in de bosjes ,waarnaa een dame gillden eruitkwam en wegrende.MEt grote ogen keek ik ernaar,wie was dat?Ik krabbelde recht,maar viel weer neer aangezien mijn voeten vastzaten.Ik hoorde een vreemde taal en zag 2 nimphen uit een boom springen en naar me toe rennen.SH*T !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    PainEnds --> MyDreamStory


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aqua

    Angel stelde me gerust en ik ging wandelen in het bos. Plots zag iemand in de grond liggen. Het was Matheo! Ik wou naar hem toe rennen maar ik zag twee nimphen naar hem toe rennen. Ik probeerde rapper te lopen dan de 2 andere nimphen maar ik struikelde. Ik maakte een bal van water en vuurde die op de twee nimphen af.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Matheo
    Net als 1 van die nimphen dichterbij komt,word die omvergeblazen door een waterbal.Ik keek achter me en zag Aqua liggen.Wat moet kik doen,denk matheo denk!Plots kreeg ik het door,hoe kon ik nou zo'n grote idioot zijn.Ik veranderde in een fret en de touwen waren nu te groot voor me,dus kon ik er makkelijk door en ik rende naar aqua en veranderde terug in een mens en hielp haar recht op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Melody
    Ik zat bij de tent,maar ik voelde vreemde trillingen in het bos. En één was enorm vertrouwd. 'Matheo!' schreeuw ik. Ik gebruikte de aarde om sneller vooruit te komen. 'Matheo!' de tranen stonden nu in mijn ogen. Ik kwam aan bij de plek, en ik zag Matheo staan, die probeerde Aqua overeind te helpen. 'Matheo! Alles oke?' vroeg ik in paniek. Toen pas zag ik de nimphen. Ik duwde woest twee muren tegen ze aan, zodat ze klem kwamen te zitten. 'Trutten.' siste ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Matheo
    'Matheo!'hoorde ik in de verte en keek op.'Matheo!'riep ze weer,het was Melody.Ik zag ze bij de bomen staan'Matheo! Alles oke?'vroeg ze en duwde de 2 nimphen tegen een muur aan en ze zaten klem."Ja nu wel."zei ik met een waterige glimlach,Aqua stond nu ook recht en ik liep naar Mel toe en knuffelde haar."Dankje,om ons weer te redden."fluisterde ik tegen haar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    Ik keek naar de geesten en vrolijk volgde ik hun bewegingen. Ik zwaaide, wat kon mij het schelen dat als iemand me zou zien ik zou zwaaien naar niks?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Melody
    'Daar ben ik toch voor?' fluister ik terug. Ik stap een beetje achteruit, maar hou hem nog wel vast. Ik druk mijn lippen liefdevol op die van Matheo. 'I love you.' fluister ik tussendoor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Aqua

    Matheo hielp me recht en ging dan naar Melody. Ik ging naar Matheo en Melody en zei: "bedankt Matheo om me te helpen en Melody bedankt dat je die nimphen hebt geplet!"


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Matheo
    'Daar ben ik toch voor?'fluiserde ze terug en ging wat achteruit om haar lippen op de mijna te planten.Onze kus was liefdevol.'I love you.' prevelde ze tegen mijn lippen en ik glimlach."Lova you to."fluisterde ik dan terug.En liet me daarna van Melody losgaan."Laten we terug naar de tent gaan."Zei ik dan tegen Aqua en Melody.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Ik liep verder het bos in en merkte niet dat er iemand voor me stond. Ik botste er tegen aan en viel neer. Toen ik opkeek stond ik oog in oog met een heks. Ik kroop bang naar achter en daar stond er nog een heks. "Dag Aqua" zeiden ze terwijl ze vals glimlachten. Ik wou mijn mond opendoen om te zingen maar één van de heksen snelde naar me toe . Ik kon nog juist gillen. Maar daarna werd mijn mond gedempt door de hand van de heks. Ze sleepten me mee door het bos. Steeds verder weg van het kamp.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Melody
    Ik knik, en hoor ineens een gil. 'Aqua.' fluister ik. Ik ga naast Matheo staan, duw een blok aarde uit de grond en snel naar voren. Matheo klampt zich angstig vast. 'Aqua!' roep ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Verlend moet me komen redden !! my superhero!!)

    Aqua

    Ik hoorde Melody mijn naam roepen. Tranen stonden in mijn ogen. Ik probeerde los te komen uit de greep van de heks, maar ik faalde. Het kamp was steeds verder weg van me.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Matheo
    Ik hoorde een gil,ik wist wie het was en Melody fluisterde ook Aqua haar naam.Ik voelde de grond onder me trillen en ineens zat ik samen met mel op een enorme blok aarde.IK klamte me aan haar vast,omdat ik hoogtevrees heb en dit kwam me best bekend voor.Van de eerste dag dat we hier waren ,hadden ze ook de grond omhoog getrokken en zat ik toen ook aan Melody gekleeft,best wel grappig als ik er aan terug denk,maar dit is nu niet het gepaste moment.

    Verlend
    Ik hoorde een gil in de verte,dei ik direct herkende als Aqua.Ik stond op en haf Ardens aan Angel die ook in de tent zat en rende dan naar waar ik de gil hoorde,Ik rende en hoorde nog een vreemd geuild van aarde die scheurt tegen elkaar,maar ik besloot er geen aandacht aan te geven en harder te rennen.Ik stopte toen ik 2 heksen(ik nam maar wat) die ik herkendez als Alfadus en Morala (lol random namen) "Laat Aqua los!"riep ik en stond nn mijn vecht houding,klaar om een vuurgevecht aan te gaan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Ik voelde dat er iemand aankwam. Plots stond Verlend voor ons. "Laar Aqua los" zei hij. De heks liet niet los maar haalde wel haar hand van mijn mond. Ik was te bang om te zingen , bang zijn kon het allemaal verpesten. "Verlend, wees voorzichtig!" zei ik. Waarna de andere heks verdwenen was en plots achter Verlend stond en in de positie stond om hem te wurgen. "Verlend neeeeee!" gilde ik en probeerde los te komen. De heks die me vast had , haalde een potje uit. Geschrokken keek ik naar de blauwe vloeistof die erin zat. Ik hield mijn lippen stijf op elkaar zodat ze het gif niet in mijn mond kon krijgen.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair