• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia CatEyes
    *6)Angel Adams JustMx1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Verlend
    "Verlend, wees voorzichtig!" zei Aqua en daarna,voelde ik twee handen mijn nek omranden en mijn luchtpijp dicht knijpen,Ik nam haar handen vast en verbrande die zodat ze me los liet en ik hapte even achter adem.De heks probeerde weer een poging en ik glipte onder haar door om haar hoofd vanachter vast te nemen,en eenn houding om haar nek te kraken en ik keek naar de andere heks."Laat Aqua gaan of ik breek haar nek!"riep ik drijgend naar de andere heks.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Verlend had de andere heks vast bij de nek. "Laat haar los of ik breek haar nek" zei Verlend. "Oke " zei de heks. Maar ze goot eerst het gif in mijn mond. Ze liet me los en ik viel neer. De heksen gingen weg en alles werd zwart.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    De heksen gingen weg en iik rende naar Aqua ,ze leek niet te reacheren."Aqua?Aqua!"riep ik maar ze werd niet wakker.Haar pols verzwakte ook,dus begon ik haar te reanimeren en mond op mond te geven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Langzaam opende ik mijn ogen . Verlend was mij mond op mond aan het geven. Ik ging recht zitten en spuwde het gif uit. Ik keek recht in zijn ogen. Ik viel in zijn armen en begon te huilen. "Ik was zo bang!Dankje Verlend om me te redden" zei ik. Ik drukte mijn lippen op de zijne. Ik streek met mijn tong over zijn lip. Hij opende zijn mond. Na een tijdje stopte ik de kus en zei:"Delilah zegt dat ze haar echte ouders heeft gezien, als geesten denk ik en ze is tegen me beginnen schreeuwen dat ik haar echte mama niet was" Ik begon weer te huilen.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    Ze ging recht zitten en ik haalde mijn lippen van de hare af.ze spuugde het blauwe spul uit en keek dan recht in mijn ogen,om vervolgend in mijn armen te vallen en uit te huilen."Ik was zo bang!Dankje Verlend om me te redden"snikte ze en ik maakte kalmerende geluidjes en trok ze wat dichter tegen me aan."Het is ok,ik ben er nu."fluisterde ik en ze drukte daarna haar lippen op de mijne en niet veel later zaten we vast in een tongzoen.Na een tijdje stopte ze de kus en kreeg weer tranen in haar ogen."Delilah zegt dat ze haar echte ouders heeft gezien, als geesten denk ik en ze is tegen me beginnen schreeuwen dat ik haar echte mama niet was"snikte ze en begon weer te huilen."Kom,om.Ze zal wel weer bijdraaien,ze is nog maar 5 jaar."zei ik geruststellend en hielp haar op en hand in hand gingen we terug naar de tent.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Delilah Hayden Scooter

    Ik liep de tent in waar ik geen aandacht schonk aan Verlend en Aqua. Vrolijk begon ik allemaal dingen te zeggen in het Spaans. Als ik alleen maar een andere taal sprak, kon ik geen Spaans meer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aqua

    Verlend zei dat ze wel zou bijdraaien. Ik knikte daarna wandelden we hand in hand terug naar de tent. Delilah negeerde ons. Ik ging naar Angel en nam Ardens van haar over. Met m'n zoontje in mijn armen ging ik zitten.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Delilah Hayden Scooter

    Nieuwschierig keek ik naar de geest van mijn vader die kwam en ik schaterlachte. Hij deed allemaal gekke dingen waardoor ik meer moest lachen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aqua

    Verlend legde zijn arm om me heen. Ik glimlachte. Ik viel in Verlends armen, met Ardens in mijn armen , vredig in slaap.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Aqua

    Ik had een rare droom. Medusa kwam naar me toe en zei dat ik terug moest komen. Als ik dat niet deed ging ze al mijn geliefden uitmoorden. Ik werd wakker en porde in Verlends zij. "Verlend, ik moet terug!" zei ik .


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    Ik voelde een por in mijn zij en werd langzaam wakker,waardoor ik Aqua's vraag niet had gehoord."What?"vroeg ik geeuwend


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Verlend was niet helemaal wakker. "Wat??" vroeg hij geeuwend. "Ik moet terug, naar de heksen, anders vermoorden ze al mijn geliefden!" zei ik.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    Ik schudde mijn hoofd."Het was maar een nare droom Aqua,ze zullen je vermoorden als je terug gaat."zei ik dan en hield haar steviger vast.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Verlend zei dat het maar een droom was en dat ze me zouden vermoorden als ik terug zou gaan. Hij nam me goed vast. "Maar als ik dat niet doe , vermoorden ze iedere nimph in dit bos!! " riep ik uit. Ik legde meteen een hand op mijn mond omdat ik besefte dat ik aan het roepen was. "Verlend , ik wil liever dat jij , Ardens en Delilah blijven leven , dan dat we gewoon worden vermoord !" Ik drukte mijn lippen op de zijne en wou opstaan.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    "Maar als ik dat niet doe , vermoorden ze iedere nimph in dit bos!! " riep ik uit. Ik legde meteen een hand op mijn mond omdat ik besefte dat ik aan het roepen was. "Verlend , ik wil liever dat jij , Ardens en Delilah blijven leven , dan dat we gewoon worden vermoord !" zei ze en drukte kort haar lippen op de mijne om vervolgens op te staan,ik nam haar arm vast,wat best wel moeilijk is met Ardens in mijn armen."Schat wat versta je niet onder droom,of zal ik het maar een nachtmerry noemen?Er gebeurt heus niet!"zei ik dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH