• Waarom? Je gaat een fabriek die al 5 tot 7 jaar op gesloten staat binnen samen met je vriend zijn broer en 2 andere jongens. De mensen die daar komen is een heel netwerk van mensen die het gehele gebouw hebben onderzocht en informatie hebben doorgegveven over doorgangen, deuren opnieuw hebben geopend etc. Oh, en ramen intrappen doet de rest ook graag. Komen wij met z'n 5en aan, politie. Die 2 jongens slaan op de vlucht en worden meteen gepakt, mijnv riend zijn broer en ik verstopten ons in het gebouw. Ik ben van 3 meter hoog gesprongen met mijn hoogtevrees waarnaar hun me opvingen, ik ben achterna gezeten door een helicopter, hondenteam, 2 bussen en 2 auto's. Ben met een megafoon er uit geroepen, waarnaar die gasten zonder waarschuwing het fucking hondenteam op ons af wilden laten gaan wtf D:

    Naja, uiteindelijk overgegeven toen ze aankwamen met de megafoon en nu gaan we met z'n vijven naar halt :3
    Één keer nooit meer ervaring, maar een adrenalinekick van hier naar tokyo, van 3 hoog gesprongen met hoogtevrees, gehyperventileerd maar wel een goede bijdragen aan je relatie, gezien mijn vriend 'm makkelijk kon peren als 'ie mij had achtergelaten :3 En iets om te vertellen aan mijn toekomstige kleinkinderen. Maar wel kut dat juist de 5 mensen die er het minst komen opgepakt worden, en natuurlijk kwam ik er voor de 2e/3e keer en anderen zitten er dagelijks. Maargoed het risico heb ik zelf genomen, heb er van geleerd maar heb er tegelijkertijd geen spijt van.
    En hé, we hebben het met z'n vijven wel goed geflikt! Niet één auto'tje, maar een helicopter, hondenteam, 2 bussen en 2 auto's. Oh en de ME :3

    Jullie nog iets spannends gedaan vandaag? XD

    Iedereen die gaat piepen van 'oh dus je bent er trots op', prop een stok in je hol of ik doe het, je basisschool afmaken zonder goed te kunnen lezen is een nog slechtere zaak, danku :Y)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 9:25 ]


    Let it come and let it be

    Ik moet zeggen dat dat inderdaad wel iets is om naar huis te schrijven, al zit je nu bij halt, dit is ook één keer en nooit meer dat je zoiets meemaakt. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Hoe wist de politie het dan?

    Daar tegenover zit een groots BBA filiaal en die zagen ons over het dak lopen en we maakte nogal wat geluid. En de politie was die ochtend ookal geweest maar dat wisten ike n mijn vriend niet, en dat vertelde de rest ACHTERAF >< Anders waren we natuurlijk niet gegaan :'3


    Let it come and let it be

    ooo hahaaaaaaaaaaahhahahahahaha
    geniaal
    alhoewel ik het zelf nooit zou doen, maar ja
    ehm leuk voor je ihih


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Uneventful schreef:
    Dat lijkt me een avontuur.
    Volgens mij zou ik daar zitten van "Where is Batman when you fucking need him?"


    Tears are words the heart can't say.

    Huh was dat gewoon in Tilly? En ik ben het ergens met Marleen eens, het is idd wel erg gevaarlijk.
    Maar stiekem trekken oude gebouwen mij sws wel aan en heb ik ook altijd zulke ideeën van "Omg daar wil ik in gaan chillen."
    Maar jullie sloegen dan een ruit in om binnen te komen, of hoe kwam je binnen? En hoe kan het dat er ineens politie was, en vooral zoveel? ;o


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Jup.. dit verhaal

    xD Lol, ik was bijna dood...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Awesome Sevvie :Y)

    Zucht, daar komt weer een popcorn-topic. Waarom post je zoiets? Je kunt toch begrijpen dat mensen dan gaan zeuren?
    Ik vind het wel een awesome verhaal, maar van bureau Halt kom je niet snel af, hoor.

    Wel balen want nu ga je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel moeite krijgen om werk te vinden


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kittje schreef:
    Wel balen want nu ga je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel moeite krijgen om werk te vinden


    Het is gewoon Halt? Dan heb je niet meteen een huge strafblad hoor (cat)

    dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 12:54 ]

    kittje schreef:
    Wel balen want nu ga je heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel moeite krijgen om werk te vinden

    Lees je niet goed? Ze krijgt een taakstraf of een boete, dan krijg je geen strafblad. Lees het topic door voordat je zoiets zegt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Lees je niet goed? Ze krijgt een taakstraf of een boete, dan krijg je geen strafblad. Lees het topic door voordat je zoiets zegt.


    ALLES wordt bijgehouden. Als jij bij Halt bent geweest, komt dat nou eenmaal in je 'dossier'. Is bij mijn broertje ook gebeurd. Pas als je in die 5 jaar erna, niks meer doet. Dan wordt hij weggeschrapt.


    To infinity and beyond •

    Yes, je mag naar halt. Leuk ;S
    En nee, ik doe zulk soort wilde dingen niet, bezorg mijn ouders liever geen hartaanval. Het enige wat ooit is gebeurd was dat ik tijd vergat met vriendin, toen was ik nog behoorlijk jong, en dat me moeder als een malle overal ging fietsen om mij te zoeken.

    Edit: Wtf, je bent pas 13 -facepalm-

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 12:59 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Disick schreef:
    (...)

    ALLES wordt bijgehouden. Als jij bij Halt bent geweest, komt dat nou eenmaal in je 'dossier'. Is bij mijn broertje ook gebeurd. Pas als je in die 5 jaar erna, niks meer doet. Dan wordt hij weggeschrapt.


    Dan gaat ze toch pas werken op haar 18e? Dan is het weg :'D