• Waarom? Je gaat een fabriek die al 5 tot 7 jaar op gesloten staat binnen samen met je vriend zijn broer en 2 andere jongens. De mensen die daar komen is een heel netwerk van mensen die het gehele gebouw hebben onderzocht en informatie hebben doorgegveven over doorgangen, deuren opnieuw hebben geopend etc. Oh, en ramen intrappen doet de rest ook graag. Komen wij met z'n 5en aan, politie. Die 2 jongens slaan op de vlucht en worden meteen gepakt, mijnv riend zijn broer en ik verstopten ons in het gebouw. Ik ben van 3 meter hoog gesprongen met mijn hoogtevrees waarnaar hun me opvingen, ik ben achterna gezeten door een helicopter, hondenteam, 2 bussen en 2 auto's. Ben met een megafoon er uit geroepen, waarnaar die gasten zonder waarschuwing het fucking hondenteam op ons af wilden laten gaan wtf D:

    Naja, uiteindelijk overgegeven toen ze aankwamen met de megafoon en nu gaan we met z'n vijven naar halt :3
    Één keer nooit meer ervaring, maar een adrenalinekick van hier naar tokyo, van 3 hoog gesprongen met hoogtevrees, gehyperventileerd maar wel een goede bijdragen aan je relatie, gezien mijn vriend 'm makkelijk kon peren als 'ie mij had achtergelaten :3 En iets om te vertellen aan mijn toekomstige kleinkinderen. Maar wel kut dat juist de 5 mensen die er het minst komen opgepakt worden, en natuurlijk kwam ik er voor de 2e/3e keer en anderen zitten er dagelijks. Maargoed het risico heb ik zelf genomen, heb er van geleerd maar heb er tegelijkertijd geen spijt van.
    En hé, we hebben het met z'n vijven wel goed geflikt! Niet één auto'tje, maar een helicopter, hondenteam, 2 bussen en 2 auto's. Oh en de ME :3

    Jullie nog iets spannends gedaan vandaag? XD

    Iedereen die gaat piepen van 'oh dus je bent er trots op', prop een stok in je hol of ik doe het, je basisschool afmaken zonder goed te kunnen lezen is een nog slechtere zaak, danku :Y)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 9:25 ]


    Let it come and let it be

    Mijn les, niet meer doen.
    Verder, je kan er natuurlijk later om lachen enzo, maar die zulke dingen gewoon niet meer.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Combustible schreef:
    Kijk eens aan, het niveau van Quizlet. Meteen aanvallen, denken dat ik mezelf stoer vind en niet verder nadenken. Ik houd ook van jullie. Ik had gehoopt nog leuke reacties te krijgen alsin 'Ik heb dit en dit gedaan' maar nee.


    Ik denk dat ik zo'n beetje het recht heb om je aan te vallen. Je komt de laatste tijd alleen nog maar naar mij toe als er iets mis is, daar ben ik je vriendin niet voor. Daarnaast neem je mijn advies niet eens aan.

    Nee, ik heb nooit 'dit en dit' gedaan, noem me maar braaf, maar ik wil niet het risico lopen dat dat soort dingen later nog problemen gaan veroorzaken.
    Natuurlijk moet je niet gaan hyperventileren en leren ze je daarom om er niet zo zwaar tegenaan te kijken, maar wanneer je er zo om gaat zitten lachen, zie je volgens mij de ernst van de zaak niet echt.

    Fijn dat het voor je thuis beter gaat, vooral ook houden zo.


    everything, in time

    Jeetje, iedereen maandstonden ofzo? Laat haar eens avontuur beleven ook, ze is nog jong en mag fouten maken, jfc. Alsof jullie zo heilig zijn.
    Wel, ik heb eens een oud huis gekraakt en ben 1x in aanraking gekomen met de politie, maar dat was een misverstand. En ik was ooit zo moe dat ik ruzie zocht met een koe, omdat ik dacht dat hij me uitschold.


    Olive

    Een avontuurtje is voor mij iets anders dan in serieuze aanraking komen met politie op je 13e.

    Daarnaast heb ik geen last van maandstonden, maar bezorgdheid. De band tussen Sevda en mij gaat wel wat verder dan het oppervlakkige internet.


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    Ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk. Je praat erover alsof je trots bent. Doe maar stoer, hoor.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik weet niet wat te zeggen. Aan de ene kant lijkt het me een super spannende ervaring. Net een film. En aan de andere kant vraag ik me af waarom je daar zou zijn. Maar goed, hopelijk heb je er van geleerd, dus dat is het belangrijkste. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    Op het moment zelf lachte ze toch niet? Bovendien zag ze in dat het fout was. Je mag toch best achteraf lachen om je eigen fouten? Ik snap het probleem niet echt. Iedereen doet weleens iets stoms. De gevolgen zijn voor jezelf. De één gaat er gewoon anders mee om dan de ander. Positief blijven denken, toch?


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Wat hebben jullie nou precies gedaan om de hele bende achter je aan te krijgen? Alleen in een gebouw komen waar je niet mag komen? o.o Volgens mij volg ik iets niet.
    Je praat er trouwens wel heel makkelijk over, maar als ik politie achter me aan zou hebben, zou ik me echt flink schamen. Myeah, succes met je taakstraf x].


    i put the fun in funeral

    Zoiets heb ik een paar weken geleden met een vriend van mij gehad. De politie en boten en ook helikopters waren naar hem opzoek. Alleen bij hem dachten ze dat hij verdronken was. Eerst was ze vroegen was: leeft hij nog? (maar dan in het iteliaans)


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Wat.
    Ik heb vandaag niks gedaan. Zoals gewoonlijk (;


    Caution first, always.

    Ik kan veel dingen accepteren, maar dit vind ik dus echt belachelijk en totaal niet grappig. Succes met je straf.
    OT: Enkel CoD gespeeld.

    Strider schreef:
    Ik kan veel dingen accepteren, maar dit vind ik dus echt belachelijk en totaal niet grappig. Succes met je straf.
    OT: Enkel CoD gespeeld.

    Ik ben wezen winkelen voor schoenen en een nieuwe schooltas. Voor de rest alleen wat achter de pc gezeten.


    Shoganai i ne~

    Swag. Swag. Swag. On you.
    Nee, ik heb niks gedaan. Theorie geleerd voor auto.


    To infinity and beyond •

    Okay. Ik ga maar niet reageren, want dat zal ik weer als een braaf schoolmeisje klinken, wat zich netjes aan de normale omgangsregels van NL houdt -.-

    Verder: Gewerkt. Teringshit man, wat is druk! We hebben nu tijdelijk maar één supermarkt in het dorp, en daar komt dan natuurlijk heel Loosbroek, heel Heeswijk-Dinther, deel van Berlicum, deel van Vorstenbosch, deel van Veghel, etc. op af -.- En dan is het vandaag natuurlijk ook nog eens zaterdag, wat betekent dat veel mensen grote boodschap moeten doen -.-
    Ik weet nu trouwens wel dat een paar klanten tevreden naar huis toe zijn gegaan, aangezien zij hun boodschappen gratis kregen :Y) (4e wachtende in de rij)

    Ik wil nu al dat het 4 september is, want dan gaat die kutCoop ook eindelijk eens open (voormalig C1000).


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb zelf zoiets meegemaakt met 2 combi's, ook omdat we in een of andere fabriek waren, toen ik 12 was.
    Dit is echt niet iets om trots op te zijn hoor. -zucht-


    Happiness can be found, even in the darkest of times.