• Waarom? Je gaat een fabriek die al 5 tot 7 jaar op gesloten staat binnen samen met je vriend zijn broer en 2 andere jongens. De mensen die daar komen is een heel netwerk van mensen die het gehele gebouw hebben onderzocht en informatie hebben doorgegveven over doorgangen, deuren opnieuw hebben geopend etc. Oh, en ramen intrappen doet de rest ook graag. Komen wij met z'n 5en aan, politie. Die 2 jongens slaan op de vlucht en worden meteen gepakt, mijnv riend zijn broer en ik verstopten ons in het gebouw. Ik ben van 3 meter hoog gesprongen met mijn hoogtevrees waarnaar hun me opvingen, ik ben achterna gezeten door een helicopter, hondenteam, 2 bussen en 2 auto's. Ben met een megafoon er uit geroepen, waarnaar die gasten zonder waarschuwing het fucking hondenteam op ons af wilden laten gaan wtf D:

    Naja, uiteindelijk overgegeven toen ze aankwamen met de megafoon en nu gaan we met z'n vijven naar halt :3
    Één keer nooit meer ervaring, maar een adrenalinekick van hier naar tokyo, van 3 hoog gesprongen met hoogtevrees, gehyperventileerd maar wel een goede bijdragen aan je relatie, gezien mijn vriend 'm makkelijk kon peren als 'ie mij had achtergelaten :3 En iets om te vertellen aan mijn toekomstige kleinkinderen. Maar wel kut dat juist de 5 mensen die er het minst komen opgepakt worden, en natuurlijk kwam ik er voor de 2e/3e keer en anderen zitten er dagelijks. Maargoed het risico heb ik zelf genomen, heb er van geleerd maar heb er tegelijkertijd geen spijt van.
    En hé, we hebben het met z'n vijven wel goed geflikt! Niet één auto'tje, maar een helicopter, hondenteam, 2 bussen en 2 auto's. Oh en de ME :3

    Jullie nog iets spannends gedaan vandaag? XD

    Iedereen die gaat piepen van 'oh dus je bent er trots op', prop een stok in je hol of ik doe het, je basisschool afmaken zonder goed te kunnen lezen is een nog slechtere zaak, danku :Y)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 9:25 ]


    Let it come and let it be

    o.O

    Ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk. Je praat erover alsof je trots bent. Doe maar stoer, hoor.


    everything, in time

    Ik zou er maar niet zo trots op zijn.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Broadfields schreef:
    Ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk. Je praat erover alsof je trots bent. Doe maar stoer, hoor.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Om heel eerlijk te zijn geloof ik ook niet alles. Die helikopter zetten ze heus niet zomaar in.


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    Ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk. Je praat erover alsof je trots bent. Doe maar stoer, hoor.

    Ik vond het wel grappig eigenlijk, ik ben doodsbang geweest, maar ik heb zoiets van: 'ik heb zelf het risico genomen opgepakt te worden, ik ga nu naar halt en dat is mijn consequentie. Ik kan moeilijk gaan piepen dat ik zielig ben of dat het onterecht is.'

    Ik baal dat ik in aanraking kom met halt/politie/etc, maar aan de andere kant is het wel iets waar ik achteraf om kan lachen. Toen ik er net achterkwam dat er politie achter ons aanzat heb ik met moeite mijn tranen binnengehouden. En die agenten zaten ook te praten voer 'duizende euro's boete' etc, ze hadden ons de grond in geboord, maar ik heb een uur geleden de wereklijke informatie gekregen en dat is een gesprekje met halt en indien aanklacht taakstraf. dan doe je wel een vreugde dansje en begin je spontaan om de situatie te lachen. Helemaal omdat het feit dat ik een strafblad dacht te kunnen krijgen mij heelerg dwars zat en wat neit blijkt te kunnen :'D


    Let it come and let it be

    Nee, niks spannends gedaan. Schrok me alleen helemaal de tering omdat benzine uit de auto van m'n ouders lekte, maar dat was zo op te lossen.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Broadfields schreef:
    Om heel eerlijk te zijn geloof ik ook niet alles. Die helikopter zetten ze heus niet zomaar in.

    Ik heb een helicopter gehoord, die vloog de afgelopen 2 weken hier al vaker rond omdat die andere dudes zo ziekelijk veel geluid maakten en het halve gebouw lieten instorten door houten stokken uit het beton te rukken en alle ramen kapot te slaan/trappen. Kan ook om een andere reden zijn, maar wat opviel was sinds die gasten daar regelmatig kwamen zagen we helicopters vliegen. Die helicopter vloog er echter pas nadat de BBA die aan de overkant de politie had gebelt, wss weer voor controle, maar we zitten dan ook altijd op het dak vand e fabriek dus kan zijn dat die in opdracht is gegeven.


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Ik vond het wel grappig eigenlijk, ik ben doodsbang geweest, maar ik heb zoiets van: 'ik heb zelf het risico genomen opgepakt te worden, ik ga nu naar halt en dat is mijn consequentie. Ik kan moeilijk gaan piepen dat ik zielig ben of dat het onterecht is.'

    Ik baal dat ik in aanraking kom met halt/politie/etc, maar aan de andere kant is het wel iets waar ik achteraf om kan lachen. Toen ik er net achterkwam dat er politie achter ons aanzat heb ik met moeite mijn tranen binnengehouden. En die agenten zaten ook te praten voer 'duizende euro's boete' etc, ze hadden ons de grond in geboord, maar ik heb een uur geleden de wereklijke informatie gekregen en dat is een gesprekje met halt en indien aanklacht taakstraf. dan doe je wel een vreugde dansje en begin je spontaan om de situatie te lachen. Helemaal omdat het feit dat ik een strafblad dacht te kunnen krijgen mij heelerg dwars zat en wat neit blijkt te kunnen :'D


    Dat bedoel ik. Er is niets grappig aan en je zou je moeten schamen, Sevda. Je lult hier van alles over dat het moeilijk is thuis, begrijpelijk en ik weet heus wel dat je ouders ook niet zulke schatjes zijn, maar wat wil je als jij je zo gedraagt? Dat helpt echt niet mee hoor.
    Ik weet niet waar jij heen wilt met je leven, maar als het deze kant op is, wens ik je succes. Dit baseer ik btw ook op andere informatie die ik heb gehoord en niet alleen op deze gigantische misstap.


    everything, in time

    Heeeeeeeeul stoer.

    lol oké. Ik snap er echt helemaal niets van. XD


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nounou, grote meid(cat)


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Broadfields schreef:
    (...)

    Dat bedoel ik. Er is niets grappig aan en je zou je moeten schamen, Sevda. Je lult hier van alles over dat het moeilijk is thuis, begrijpelijk en ik weet heus wel dat je ouders ook niet zulke schatjes zijn, maar wat wil je als jij je zo gedraagt? Dat helpt echt niet mee hoor.
    Ik weet niet waar jij heen wilt met je leven, maar als het deze kant op is, wens ik je succes. Dit baseer ik btw ook op andere informatie die ik heb gehoord en niet alleen op deze gigantische misstap.

    Dit si de eerste keer dat ik in aanraking kom met de politie (op fietsen zonder licht uitgezonderd). We, althans ik ging er sowieso van uit dat het geregistreed stond als kraakpand, en dan is het na die 5/7 jaar toch wel legaal om te "kraken". En nee, ik vertel dit uitgerekend hier omdat ik op school zo'n "naam" niet hoef te hebben, maar wilde het toch even kwijt, alsin 'hée ik maak ook eens watmee'. Ik zeg niet dat ik er trots op ben, alleen nadat hun mij praktisch overal heen hebben moeten sleuren omdat ik aan het hyperventileren was en nietmeer normaal kon denken hebben ze me geleerd er neit zo moeilijk over te denken. Het te zien als iets humoristisch en dat hielp behoorlijk.

    En nee, ik zit niet mijn best te doen om het 'rebelletje' uit te hangen. Ik gehoorzaam véél liever, ik heb met veel moeite mijn moeder met bepaalde dingen in vertrouwen genomen om een betere band op te bouwen, etc. En voor wat het waard is bied ik mijn stiefvader ook voedsel aan als ik voor emzelf iets klaarmaak, hoewel hij nog nooit ja heeft gezegd. Ik doe heelerg mijn best om een lief kindje te zijn, ik weet tot hoever ik kanb gaan en in tegenstelling tot vroeger lieg ik nauwelijks nog tegen ze. Dingen als haar verven daar vraag ik toestemming om wat ik eerst neit deed, als ze zeggen je bent dan en dan thui ben ik ook dan en dan thuis ipv expres een uur later odmat ik het er niet mee eens ben. Ik doe mijn uiterste best, dit heeft daar helemaal niks mee te maken. En zoals ik alz ei, dit is een één keer nooit meer ervaring. En ja ik wil er mee kunnen lachen ipv me net zoals eerst me voor alles te moeten schamen omdat wat ik ook doe het is altijd wel fout in iemands oogpunt. D7us ik heb mezelf de afgelopen uren geleerd er om te lachen en ik ben blij dat ik mezelf dat heb geleerd.


    Let it come and let it be

    Dat lijkt me een avontuur.
    Volgens mij zou ik daar zitten van "Where is Batman when you fucking need him?"


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Kijk eens aan, het niveau van Quizlet. Meteen aanvallen, denken dat ik mezelf stoer vind en niet verder nadenken. Ik houd ook van jullie. Ik had gehoopt nog leuke reacties te krijgen alsin 'Ik heb dit en dit gedaan' maar nee.


    Let it come and let it be