• Waarom? Je gaat een fabriek die al 5 tot 7 jaar op gesloten staat binnen samen met je vriend zijn broer en 2 andere jongens. De mensen die daar komen is een heel netwerk van mensen die het gehele gebouw hebben onderzocht en informatie hebben doorgegveven over doorgangen, deuren opnieuw hebben geopend etc. Oh, en ramen intrappen doet de rest ook graag. Komen wij met z'n 5en aan, politie. Die 2 jongens slaan op de vlucht en worden meteen gepakt, mijnv riend zijn broer en ik verstopten ons in het gebouw. Ik ben van 3 meter hoog gesprongen met mijn hoogtevrees waarnaar hun me opvingen, ik ben achterna gezeten door een helicopter, hondenteam, 2 bussen en 2 auto's. Ben met een megafoon er uit geroepen, waarnaar die gasten zonder waarschuwing het fucking hondenteam op ons af wilden laten gaan wtf D:

    Naja, uiteindelijk overgegeven toen ze aankwamen met de megafoon en nu gaan we met z'n vijven naar halt :3
    Één keer nooit meer ervaring, maar een adrenalinekick van hier naar tokyo, van 3 hoog gesprongen met hoogtevrees, gehyperventileerd maar wel een goede bijdragen aan je relatie, gezien mijn vriend 'm makkelijk kon peren als 'ie mij had achtergelaten :3 En iets om te vertellen aan mijn toekomstige kleinkinderen. Maar wel kut dat juist de 5 mensen die er het minst komen opgepakt worden, en natuurlijk kwam ik er voor de 2e/3e keer en anderen zitten er dagelijks. Maargoed het risico heb ik zelf genomen, heb er van geleerd maar heb er tegelijkertijd geen spijt van.
    En hé, we hebben het met z'n vijven wel goed geflikt! Niet één auto'tje, maar een helicopter, hondenteam, 2 bussen en 2 auto's. Oh en de ME :3

    Jullie nog iets spannends gedaan vandaag? XD

    Iedereen die gaat piepen van 'oh dus je bent er trots op', prop een stok in je hol of ik doe het, je basisschool afmaken zonder goed te kunnen lezen is een nog slechtere zaak, danku :Y)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 9:25 ]


    Let it come and let it be

    xMythology schreef:
    Op het moment zelf lachte ze toch niet? Bovendien zag ze in dat het fout was. Je mag toch best achteraf lachen om je eigen fouten? Ik snap het probleem niet echt. Iedereen doet weleens iets stoms. De gevolgen zijn voor jezelf. De één gaat er gewoon anders mee om dan de ander. Positief blijven denken, toch?

    Dat dus. Sommige mensen zijn of te braaf of te schijnheilig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Authentic schreef:
    Ik zou er maar niet zo trots op zijn.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Dat is in ieder geval een erg origineel verhaal. Er zijn niet veel mensen die kunnen zeggen ooit zoiets te hebben meegemaakt. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat dus. Sommige mensen zijn of te braaf of te schijnheilig.


    Iemand is het niet met je eens dus is te braaf of te schijnheilig? Ik merk dat we hier een ruimdenkende jongeman hebben. Hulde :Y)

    Blij dat je er zo trots op bent. Ik stel voor dat je over 5 jaar dit trucje nog eens uithaalt zodat je de echte grotemensen gevangenis inmag. Is vast leuk :Y)
    /non-srsness


    quidquid excusatio prandium pro

    Broadfields schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik zo'n beetje het recht heb om je aan te vallen. Je komt de laatste tijd alleen nog maar naar mij toe als er iets mis is, daar ben ik je vriendin niet voor. Daarnaast neem je mijn advies niet eens aan.

    Nee, ik heb nooit 'dit en dit' gedaan, noem me maar braaf, maar ik wil niet het risico lopen dat dat soort dingen later nog problemen gaan veroorzaken.
    Natuurlijk moet je niet gaan hyperventileren en leren ze je daarom om er niet zo zwaar tegenaan te kijken, maar wanneer je er zo om gaat zitten lachen, zie je volgens mij de ernst van de zaak niet echt.

    Fijn dat het voor je thuis beter gaat, vooral ook houden zo.

    Die post was nog niet zozeer voor jou bedeolt. Maar voor de mensen die alleen maar op mij kunnen zeiken hier.
    En dat begrijp ik, het was ook niet alsin 'hée wie kwam er nog meer bij de politie!' maar meer alsin 'wie heeft er hier ook wel eens zo'n (nare) adrenalinekick gekregen van iets, fo dat de zenuwen je uitbraken.' Want ik dnek dat iedereen dat wel eens heeft, desnoods bij een achtbaan. Ik heb mezelf hier ook niet bewust ingegooit, als ik had geweten wat me die dag stond te wachten had ik gisteren de hele dag in mijn bed doorgebracht, ik zie er tegen op om naar halt te gaan en ik kan ook niet wachten totdat dit achter de rug is, dat meen ik. Toen de politie mij bang zat te maken over die boete van duizende euro's die neit blijkt te bestaan achteraf, zat ik mezelf op te een uit schuldgevoel omdat die boete naar mijn moeder gaat. Misschien komt het over alsof ik er trots op ben, maar dat ben ik niet. Ik probeer mezelf er alleen niet teveel mee te belasten want ik weet dat dan de knoppen doorslaan en dat het mis gaat in mijn hoofd. Dan lach ik er liever om als dat ik dat laat gebeuren, ookal is het onterecht lachen ik houd gewoon liever de schijn een tijdje op.

    En het spijt me als ik je heb laten denken dat ik alleen nog naar je toe wil komen voor mijn probleempjes, maar dat is mijn manier om terug contact te zoeken, sorry als dat neit de goede manier is. Maar die gezellige oude gesprekken die gemengd gingen met af en toe een probleemje van een vand e twee bespreken zijn verwaterd en dat blame ik een beetje op mezelf alsin: 'kijk, nou zie je dat mensen je niet mogen' en dan probeerde ik een beetje via jouw moederinstinct contact te blijven houden omdat ik het behoorlijk jammer vind dat het gewoon bijna weg is. Dat wil niet zeggen dat alles wat ik je verteld heb gelogen is, voor zover ik weet heb ik nog nooit tegen je gelogen, sowieso niet met opzet.


    Let it come and let it be

    Viviee schreef:
    Jeetje, iedereen maandstonden ofzo? Laat haar eens avontuur beleven ook, ze is nog jong en mag fouten maken, jfc. Alsof jullie zo heilig zijn.
    Wel, ik heb eens een oud huis gekraakt en ben 1x in aanraking gekomen met de politie, maar dat was een misverstand. En ik was ooit zo moe dat ik ruzie zocht met een koe, omdat ik dacht dat hij me uitschold.

    Hoeveel nachten had jij wel niet slaaptekort D:


    Let it come and let it be

    Audacity schreef:
    Wat hebben jullie nou precies gedaan om de hele bende achter je aan te krijgen? Alleen in een gebouw komen waar je niet mag komen? o.o Volgens mij volg ik iets niet.
    Je praat er trouwens wel heel makkelijk over, maar als ik politie achter me aan zou hebben, zou ik me echt flink schamen. Myeah, succes met je taakstraf x].

    Eigenlijk, ja meer hebben wij niet gedaan. Maar aangezien de rest van de groep steeds alle ramen met veel geweld en geluid in zaten te slaan waren wij nog minder welkom als anders. En natuurlijk blame-de de politie ons voor die ramen en wilde ze ons qua boete voor alles op laten draaien maar dat staat het hele rechtssysteem ofzoiets niet toe. En nu moeten ze dus onderzoek gaan doen naar dat gebouw etc willen ze ons ook maar iets van die ramen opleggen.


    Let it come and let it be

    Laat iedereen maar lullen, ik vind het gaaf :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Square schreef:
    Dat is in ieder geval een erg origineel verhaal. Er zijn niet veel mensen die kunnen zeggen ooit zoiets te hebben meegemaakt. :')


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Awesome ^^


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Ik kan er wel om lachen. Je zegt zelf dat je ervan geleerd hebt en het niet nog eens zal doen, dus ik zie het probleem niet. En zoals je zelf al zei is het natuurlijk een heel leuk verhaal om later aan je kleinkinderen te vertellen, haha. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Hahahaha, oeps, dat lijkt me echt dood eng.
    Ik wordt dagelijks achterna gezeten door de politie.. in GTA (cat)
    Verder heb ik alleen ooit een boete gehad omdat we met zn 3'en naast elkaar fietste, natuurlijk fietste ik aan de buitenkant en kreeg ik de boete. Gelukkig betaalde mn lieve vriendinnetjes wel mee (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cool, een taakstrafje bij Halt staat natuurlijk altijd mooi op je CV. :Y)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 10:37 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Cool, een taakstrafje bij Halt staat natuurlijk altijd mooi op je CV. :Y)

    Zoals ik al zei, geen strafblad, en taakstraf of boete is nieteens zeker, alleen als de eigenaar van de fabriek een aanklacht indiend :3 Dus ja ik kom er mooi vanaf :3 En mijn CV word al aangevuld door vrijwilligerswerk in het dierenasiel & maatschappelijke stage bij het dierenasiel :33


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Zoals ik al zei, geen strafblad, en taakstraf of boete is nieteens zeker, alleen als de eigenaar van de fabriek een aanklacht indiend :3 Dus ja ik kom er mooi vanaf :3 En mijn CV word al aangevuld door vrijwilligerswerk in het dierenasiel & maatschappelijke stage bij het dierenasiel :33

    Nahh, ik vind het ook gewoon overdreven dat ze zo heftig uitrukken om kinderen die gewoon onschuldig in een oude fabriek wat rondhangen. Like, er gebeurd daar toch niks meer.


    ars moriendi