• Waarom? Je gaat een fabriek die al 5 tot 7 jaar op gesloten staat binnen samen met je vriend zijn broer en 2 andere jongens. De mensen die daar komen is een heel netwerk van mensen die het gehele gebouw hebben onderzocht en informatie hebben doorgegveven over doorgangen, deuren opnieuw hebben geopend etc. Oh, en ramen intrappen doet de rest ook graag. Komen wij met z'n 5en aan, politie. Die 2 jongens slaan op de vlucht en worden meteen gepakt, mijnv riend zijn broer en ik verstopten ons in het gebouw. Ik ben van 3 meter hoog gesprongen met mijn hoogtevrees waarnaar hun me opvingen, ik ben achterna gezeten door een helicopter, hondenteam, 2 bussen en 2 auto's. Ben met een megafoon er uit geroepen, waarnaar die gasten zonder waarschuwing het fucking hondenteam op ons af wilden laten gaan wtf D:

    Naja, uiteindelijk overgegeven toen ze aankwamen met de megafoon en nu gaan we met z'n vijven naar halt :3
    Één keer nooit meer ervaring, maar een adrenalinekick van hier naar tokyo, van 3 hoog gesprongen met hoogtevrees, gehyperventileerd maar wel een goede bijdragen aan je relatie, gezien mijn vriend 'm makkelijk kon peren als 'ie mij had achtergelaten :3 En iets om te vertellen aan mijn toekomstige kleinkinderen. Maar wel kut dat juist de 5 mensen die er het minst komen opgepakt worden, en natuurlijk kwam ik er voor de 2e/3e keer en anderen zitten er dagelijks. Maargoed het risico heb ik zelf genomen, heb er van geleerd maar heb er tegelijkertijd geen spijt van.
    En hé, we hebben het met z'n vijven wel goed geflikt! Niet één auto'tje, maar een helicopter, hondenteam, 2 bussen en 2 auto's. Oh en de ME :3

    Jullie nog iets spannends gedaan vandaag? XD

    Iedereen die gaat piepen van 'oh dus je bent er trots op', prop een stok in je hol of ik doe het, je basisschool afmaken zonder goed te kunnen lezen is een nog slechtere zaak, danku :Y)

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 9:25 ]


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Houd alsjeblieft je muil over me. Je kent me niet, je hebt géén idee wat ik doe, waar ik het grootste deel van mijn aandacht aan besteed. Jou tyfopmerking maakt me gewoon zó pissed, alsjeblieft houd je bek als je me toch niet kent. En daarbij, als je me niet geloofd, dan heb je toch geen informatie in dit topic om mee over mij te oordelen? Echt jij mag doodvallen met je vertyfde kutopmerkingen. Ik kan veel hebben maar dit gaat vèr, vèr over mijn grens. Iets waar jij geen besef van hebt, grenzen. Waar jij me nu voor veroordeeld ligt héél gevoelig bij me, en nee niet omdat ik een junk ben maar omdat ik mijn allehardste tyfuskutbest doe om andere vand e drugs af te houden en dat doet héél veel met me. Sterf, alsjeblieft.


    Je weet dat je zulk soort reacties kan verwachten als je zo'n topic opent en daarnaast kent bijna niemand op quizlet elkaar écht, dus dan zou niemand nog wat mogen zeggen.
    Denk voortaan gewoon beter na voordat je een topic opent. >_>''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jullie gaan me echt te ver, véél te ver. Hier wil ik niet zijn.


    Let it come and let it be

    Combustible schreef:
    (...)
    Nee ze gaat te ver, véél te ver. Je weet niet hoevvel ellende ik heb gehad met waar zij me voor uit loopt te maken, wat voor een impact dat op mij heeft. Ze kent me sowieso niet, ze heeft het rècht niet me daar voor uit te maken. Alsof zij zo volwassen bezig is, de tranen in de ogen van een kinderachtig 13-jarig meisje werken zoals jullie me zien. Dankjewel. Ik heb alle opmerkingen tot nu toe gepikt, maar die van haar niet, alles behalve die.


    Ik zeg ook niet dat zij het recht heeft om dat te zeggen, maar jij hebt het recht niet om iemand dood te wensen. Dat is namelijk NOG erger, en daar kan ik boos om worden.
    Maar weet je wat het is? Op het ene moment breng je jezelf over dat je zo volwassen bent voor je leeftijd, en doordat je veel hebt meegemaakt - tenminste, dat maak ik op uit de reacties die eerder zijn geplaatst. Maar nu kom je weer heel jong over en brengt ze je tranen in je ogen.
    Maar goed, ik ken je niet en ga ook niet over je oordelen. Ik vind alleen dat al dat gescheld niet kan. Ik hoop alleen niet dat je me nu gaat haten, of whatever.


    To infinity and beyond •

    Combustible schreef:
    Jullie gaan me echt te ver, véél te ver. Hier wil ik niet zijn.


    Dan ga je weg *O* Ik vind het awesome wat je hebt gedaan Sevvie :3

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:13 ]

    Destined schreef:
    (...)

    De enige waar jij over praat is hoe ding over JOU in elkaar steken, wat voor dingen effecten of gevolgen hebben op JOU. Maar vind je zelf niet dat je misschien weleens rekening mag houden met iemand anders dan jezelf?
    Je reageert je eigen ellende af op je omgeving, zelfs op iemand wie gwn je mening geeft. Kom op zeg, alleen lafaards doen dat. Dus denk de volgende keer na wat je zegt en loop niet van die domme reactie te typen waar je geen eens de betekenis van kent. Want kende je die dan had je ze niet getypt.


    Dat slaat echt nergens op. Laat haar gewoon met rust als je alleen maar je mening gaat geven op zo'n aanvallende en persoonlijke manier. Je bent wel de minst volwassene in dit topic als je zo reageert. Jij hebt geen enkel idee hoe zij zich voelt, dus doe niet alsof jij dat weet. Ik weet het ook niet, maar dan ga ik niet uit mijn nek lullen. Dat maakt me gewoon kwaad. Maak de ellende niet groter dan dat het al is.


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    (...)

    Dat slaat echt nergens op. Laat haar gewoon met rust als je alleen maar je mening gaat geven op zo'n aanvallende en persoonlijke manier. Je bent wel de minst volwassene in dit topic als je zo reageert. Jij hebt geen enkel idee hoe zij zich voelt, dus doe niet alsof jij dat weet. Ik weet het ook niet, maar dan ga ik niet uit mijn nek lullen. Dat maakt me gewoon kwaad. Maak de ellende niet groter dan dat het al is.

    Dankje dat je mijn gedachten in woorden uitspreekt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cydonia schreef:
    (...)

    Dat slaat echt nergens op. Laat haar gewoon met rust als je alleen maar je mening gaat geven op zo'n aanvallende en persoonlijke manier. Je bent wel de minst volwassene in dit topic als je zo reageert. Jij hebt geen enkel idee hoe zij zich voelt, dus doe niet alsof jij dat weet. Ik weet het ook niet, maar dan ga ik niet uit mijn nek lullen. Dat maakt me gewoon kwaad. Maak de ellende niet groter dan dat het al is.


    Is toch wel een record :P
    En jij weet best dat het wel degelijk ergens opslaat, want anders ging je nu niet zo boos doen. Ze voelt ellende en pijn dat kan ik opmaken uit alles wat ik lees en blijkbaar is dat heel erg. Maar ze reageert dat wel af op iedereen die een beetje te kritisch is met zijn mening in dit topic. Dat kun je gewoon lezen. En of jij het nou te aanvallend of persoonlijk vind tja, dat kan, das een mening, maar ik zeg gwn hoe ik het zie. En dat recht heb ik.

    maar jij vindt dat het wel kan dat zij zomaar iemand dood wenst? Dat mag gewoon maar?


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Is toch wel een record :P
    En jij weet best dat het wel degelijk ergens opslaat, want anders ging je nu niet zo boos doen. Ze voelt ellende en pijn dat kan ik opmaken uit alles wat ik lees en blijkbaar is dat heel erg. Maar ze reageert dat wel af op iedereen die een beetje te kritisch is met zijn mening in dit topic. Dat kun je gewoon lezen. En of jij het nou te aanvallend of persoonlijk vind tja, dat kan, das een mening, maar ik zeg gwn hoe ik het zie. En dat recht heb ik.

    maar jij vindt dat het wel kan dat zij zomaar iemand dood wenst? Dat mag gewoon maar?


    Ja (bloos)

    Destined schreef:
    (...)

    Is toch wel een record :P
    En jij weet best dat het wel degelijk ergens opslaat, want anders ging je nu niet zo boos doen. Ze voelt ellende en pijn dat kan ik opmaken uit alles wat ik lees en blijkbaar is dat heel erg. Maar ze reageert dat wel af op iedereen die een beetje te kritisch is met zijn mening in dit topic. Dat kun je gewoon lezen. En of jij het nou te aanvallend of persoonlijk vind tja, dat kan, das een mening, maar ik zeg gwn hoe ik het zie. En dat recht heb ik.

    maar jij vindt dat het wel kan dat zij zomaar iemand dood wenst? Dat mag gewoon maar?

    Ze wil alleen haar woede uitdrukken, ik zou precies hetzelfde doen :Y)
    En zover ik heb gelezen gaf ze op iedereen die negatief was een normaal antwoord. Met eventuele extra uitleg over haar situatie. Dus ik weet niet waar jij het over hebt.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ze wil alleen haar woede uitdrukken, ik zou precies hetzelfde doen :Y)
    En zover ik heb gelezen gaf ze op iedereen die negatief was een normaal antwoord. Met eventuele extra uitleg over haar situatie. Dus ik weet niet waar jij het over hebt.


    Nou, omdat haar woedde groeide en ze denkt bij de eerste keer, ach laat maar gaan joh en bij tweede valt het ook nog mee. Maar pas wanneer iemand net iets de kritisch of te negatief is, dan wordt ze boos. Tenzij jij iemand dood wensen een normaal antwoord vind.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Als jullie nu gewoon eens allemaal je mond houden.

    Sevda hoort geen mensen dood te wensen, true, maar jullie kennen haar niet en hebben dus ook geen enkel recht om zo over haar te oordelen. Ik ben het totaal niet eens met wat Sevda heeft gedaan en dat weet ze, maar op sommige punten ben ik het met haar eens. Op ieder topic wat zij opent wordt commentaar geleverd. Als je niets nuttigs te zeggen hebt, zeg dan gewoon niets. Ze is geen jeugdcrimineel, kom op zeg. Ik ben zo braaf als maar zijn kan, maar zelfs ik loop niet te zeiken over het feit dat ze de rest van haar leven heeft verpest.

    Dus again: hou gewoon je mond als je toch niets zinnigs te zeggen hebt.


    everything, in time

    Destined schreef:
    (...)

    Is toch wel een record :P
    En jij weet best dat het wel degelijk ergens opslaat, want anders ging je nu niet zo boos doen. Ze voelt ellende en pijn dat kan ik opmaken uit alles wat ik lees en blijkbaar is dat heel erg. Maar ze reageert dat wel af op iedereen die een beetje te kritisch is met zijn mening in dit topic. Dat kun je gewoon lezen. En of jij het nou te aanvallend of persoonlijk vind tja, dat kan, das een mening, maar ik zeg gwn hoe ik het zie. En dat recht heb ik.

    maar jij vindt dat het wel kan dat zij zomaar iemand dood wenst? Dat mag gewoon maar?


    Dat ze iemand "dood wenst" is wel even jullie schuld. Je lijkt gewoon te kicken op ruzie of niet dan? Je hebt op ieder zinnetje waar je het niet mee eens bent een mening. Je hebt niet eens door dat je mensen daar echt mee kan kwetsen, hè? En dan vind ik dat je niet langer recht hebt om je mening te uiten.


    You are beautiful, you are love.

    En nu stoppen met ruzie maken anders sluit ik het topic.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Cydonia schreef:
    (...)

    Dat ze iemand "dood wenst" is wel even jullie schuld. Je lijkt gewoon te kicken op ruzie of niet dan? Je hebt op ieder zinnetje waar je het niet mee eens bent een mening. Je hebt niet eens door dat je mensen daar echt mee kan kwetsen, hè? En dan vind ik dat je niet langer recht hebt om je mening te uiten.


    Jaa, tuurlijk wij hebben gezegd van: Joh wens eens even iemand dood joh!! Dat slaat pas nergens op. Kijk, ik geef mijn mening en dat mag hier en daar moet je bij het maken van een topic goed bij nadenken dat mensen ook weleens een afwijkende mening kunnen hebben die niet zo lief is als je denkt. En dat mag.
    Ik heb ook op zinnetjes waar ik het wel mee eens ben een mening hoor :P ik heb gwn altijd een mening :P en dat mag
    Ik heb wel door dat ik mensen ermee kan kwetsen, yup, maar zij kwetst ook iemand hier mee en dat vind ik niet kunnen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa, tuurlijk wij hebben gezegd van: Joh wens eens even iemand dood joh!! Dat slaat pas nergens op. Kijk, ik geef mijn mening en dat mag hier en daar moet je bij het maken van een topic goed bij nadenken dat mensen ook weleens een afwijkende mening kunnen hebben die niet zo lief is als je denkt. En dat mag.
    Ik heb ook op zinnetjes waar ik het wel mee eens ben een mening hoor :P ik heb gwn altijd een mening :P en dat mag
    Ik heb wel door dat ik mensen ermee kan kwetsen, yup, maar zij kwetst ook iemand hier mee en dat vind ik niet kunnen.



    Als jullie haar niet zo hadden gekwetst met oordelen, had zij jullie ook niet gekwetst. Het is een over - en - weer spel en blijkbaar is geen van jullie volwassen genoeg om zich erbij neer te leggen.


    everything, in time