• Ik vind mijn telefoon echt niet meer lief D: Nikki is nu als het goed is op het vliegtuig en gaat zo of is al onderweg naar Turkije. Ik zal haar dus 8 dagen niet meer zien en amper nog spreken. Iets wat ik niet heel erg leuk vind, maar ja wat doe je eraan hé?
    Dus ik wil gewoon een lekker muziek gaan luisteren om mijn gedachten op iets anders te laten concentreren wat doet mijn telefoon? Gaat muziek afspelen die ik associeer met Nikki. Hij ging zelfs ONS liedje afspelen. Scumbag telefoon. Als ik mezelf verdrietig wil maken doe ik dat zelf wel, dankje.

    P.s. voor de mensen die vinden dat ik me nu aanstel. Neem een vriendje, wees meer dan een jaar samen en wees elk weekend bij elkaar, plus elke vakantie en je praat altijd met elkaar op msn. En opeens is ze dan 8 dagen weg en kun je haar amper spreken. Dan pas mag je commentaar leveren.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 9:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I know the feeling. Het is echt een enorm kut gevoel. Ik wens je heel veel sterkte (:


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    I know the feeling. Het is echt een enorm kut gevoel. Ik wens je heel veel sterkte (:

    Dankje. Ik overleef het wel als ik maar genoeg afleiding heb.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan je wel weer een cyberkoekje geven c:

    En een cyberhuuggg!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sterkte.

    Iets met je vrienden doen help! Ga naar plaatsen waar je niet met Nikki bent gewest, dan denk je ook minder aan haar.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    CatEyes schreef:
    Sterkte.

    Iets met je vrienden doen help! Ga naar plaatsen waar je niet met Nikki bent gewest, dan denk je ook minder aan haar.

    Plaatsen waar ik niet met Nikki ben geweest? Dan moet ik Enschede uit xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    asdasjdashjd, Nikki heeft net nog 3 berichtjes in mijn GB gezet vlak voordat ze het vliegtuig is in gegaan. Ze gaat dus nu naar de gate. Ze is zo lief (heart2)_(heart2)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind niet dat jij je aanstelt, hoor Mitchell. Ik heb dat alleen zelf nooit gehad met mijn ex, want ik kan er niet tegen als iemand zo op mijn lip zit. Zelfs niet als het mijn vriend is, dus als we elkaar een dag of twee niet spraken vond ik dat prima. I have issues.(cat)

    Ik kan me echter wel voorstellen dat het voor jou ronduit kut is. Maak anders een afspeellijst met liedjes die je niet aan Nikki doen denken. Dan kunnen er niet per ongeluk liedjes langs komen die je aan haar doen denken en is dat probleem in ieder geval opgelost. Spreek desnoods zoveel mogelijk af met vrienden?


    everything, in time

    CyberLord schreef:
    (...)
    Plaatsen waar ik niet met Nikki ben geweest? Dan moet ik Enschede uit xd


    je zal wel moeten :p


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Broadfields schreef:
    Ik vind niet dat jij je aanstelt, hoor Mitchell. Ik heb dat alleen zelf nooit gehad met mijn ex, want ik kan er niet tegen als iemand zo op mijn lip zit. Zelfs niet als het mijn vriend is, dus als we elkaar een dag of twee niet spraken vond ik dat prima. I have issues.(cat)

    Ik kan me echter wel voorstellen dat het voor jou ronduit kut is. Maak anders een afspeellijst met liedjes die je niet aan Nikki doen denken. Dan kunnen er niet per ongeluk liedjes langs komen die je aan haar doen denken en is dat probleem in ieder geval opgelost. Spreek desnoods zoveel mogelijk af met vrienden?

    Dat met liedjes is een slim idee en ik ga zeer zeker afspreken en zoveel mogelijk dingen doen.
    En ik dacht altijd dat ik niet zo klef zou zijn, maar ik ben het dus wel, heel erg zelfs.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 10:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een vriendin van me, waar ik anders elke dag mee praat -hoewel ik ze nog niet face-to-face heb gezien (Ik woon in België, zij in Nederland) - is tot twee september weg en ze heeft geen internet. So, I pretty much miss her. Al is ze nog geen twee dagen weg. Maar ik heb dan wel Camp NaNo, waar ik me op kan concentreren. En ze heeft even voor ze weg ging nog een enorm lief bericht op mijn profiel gezet, dusseh. I don't have to miss her all that much, yet I do.

    Anyway, sterkte! Ik zou niet meteen weten wat je kunt doen om Nikki even uit je gedachten krijgen. Sorry.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 10:11 ]


    Ex astris, sciencia

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dankje. Ik overleef het wel als ik maar genoeg afleiding heb.


    En vooral de dagen aftellen helpt. Dat hielp bij mij tenminste. Dan lijkt het een stuk minder lang te duren. En schrijf iets van een leuk verhaal, kijk een film..


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    En vooral de dagen aftellen helpt. Dat hielp bij mij tenminste. Dan lijkt het een stuk minder lang te duren. En schrijf iets van een leuk verhaal, kijk een film..

    Dat doe ik toch wel of ik het wil of niet (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sterkte


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Nikki weet tenminste dat je op haar wacht. Toen ik van vakantie kwam, liep mijn vriendje met met vriendin weg. Dus je stelt je zeker niet aan, sterkte (:


    Olive

    Viviee schreef:
    Nikki weet tenminste dat je op haar wacht. Toen ik van vakantie kwam, liep mijn vriendje met met vriendin weg. Dus je stelt je zeker niet aan, sterkte (:

    Pfft, wat een flikker D: Geen haar op mijn hoofd dat daaraan denkt!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.