• Ik vind mijn telefoon echt niet meer lief D: Nikki is nu als het goed is op het vliegtuig en gaat zo of is al onderweg naar Turkije. Ik zal haar dus 8 dagen niet meer zien en amper nog spreken. Iets wat ik niet heel erg leuk vind, maar ja wat doe je eraan hé?
    Dus ik wil gewoon een lekker muziek gaan luisteren om mijn gedachten op iets anders te laten concentreren wat doet mijn telefoon? Gaat muziek afspelen die ik associeer met Nikki. Hij ging zelfs ONS liedje afspelen. Scumbag telefoon. Als ik mezelf verdrietig wil maken doe ik dat zelf wel, dankje.

    P.s. voor de mensen die vinden dat ik me nu aanstel. Neem een vriendje, wees meer dan een jaar samen en wees elk weekend bij elkaar, plus elke vakantie en je praat altijd met elkaar op msn. En opeens is ze dan 8 dagen weg en kun je haar amper spreken. Dan pas mag je commentaar leveren.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 9:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Pfft, wat een flikker D: Geen haar op mijn hoofd dat daaraan denkt!


    Dat geloof ik best :Y) Dus zo erg is het niet, het zal enkel jullie vertrouwen versterken en het weerzien zal vast erg leuk uitpakken ;D


    Olive

    Viviee schreef:
    (...)

    Dat geloof ik best :Y) Dus zo erg is het niet, het zal enkel jullie vertrouwen versterken en het weerzien zal vast erg leuk uitpakken ;D

    JA OMG. Zij gaat dood als ik haar weer zie. Ik druk haar zo plat tijdens het knuffelen !


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sterke, dude


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik heb een vriendje, ben in 4 september een jaar samen en ben elk weekend bij hem. Ik zie het probleem niet zo van elkaar 8 dagen niet zien, eerlijk gezegd. Maar dat zal wel verschillen per persoon.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    CyberLord schreef:
    (...)
    JA OMG. Zij gaat dood als ik haar weer zie. Ik druk haar zo plat tijdens het knuffelen !


    Ze heeft geluk (:


    Olive

    Ik heb zelf een relatie gehad van 2 jaar, waarin hij toen 2 weken op vakantie ging en ik vond het ook niet zo'n verschrikkelijke ramp. Maar dat zal wel per persoon verschillen.
    Beetje jammer dat hij in die 2 weken is vreemdgegaan met 3 verschillende meiden, en dacht dat ik het hem toch wel zou vergeven :')
    Maar zo ben jij niet & zo is Nikki ook niet - neem ik aan (:


    To infinity and beyond •

    I know the feeling. En ik kan mezelf al gek maken als hij maar een paar dagen weg is. Sterkte!

    (En wat lief trouwens, dat je in die stijlen een kroontje achter jou en Nikki hebt geplaatst. King and Queen. ;p)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 16:50 ]


    You are beautiful, you are love.

    Disick schreef:
    Ik heb zelf een relatie gehad van 2 jaar, waarin hij toen 2 weken op vakantie ging en ik vond het ook niet zo'n verschrikkelijke ramp. Maar dat zal wel per persoon verschillen.
    Beetje jammer dat hij in die 2 weken is vreemdgegaan met 3 verschillende meiden, en dacht dat ik het hem toch wel zou vergeven :')
    Maar zo ben jij niet & zo is Nikki ook niet - neem ik aan (:

    Nikki vertrouw ik volledig en ik verwacht zoiets echt niet van haar. En ik, ik zou zoiets nog niet doen ook al stond mijn leven op het spel :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cydonia schreef:
    I know the feeling. En ik kan mezelf al gek maken als hij maar een paar dagen weg is. Sterkte!

    (En wat lief trouwens, dat je in die stijlen een kroontje achter jou en Nikki hebt geplaatst. King and Queen. ;p)

    Jij bent de eerste die het doorheeft en gezegd heeft hier op Q. En ja, dat heb ik expres gedaan vanwege King and Queen. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Nikki vertrouw ik volledig en ik verwacht zoiets echt niet van haar. En ik, ik zou zoiets nog niet doen ook al stond mijn leven op het spel :Y)


    Het is ook gewoon zwak. Maar hey, 't zal wel aan mij liggen haha.


    To infinity and beyond •

    Word verslaafd aan een serie met 8 seizoenen of meer. Daar ben je ingeval 8 dagen mee bezig (':

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 17:15 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Meh, I know that feeling too. D:
    Mijn vriend is vorige week woensdag op vakantie gegaan. En komt pas terug als ik net twee dagen in Turkije zit. :c


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Jij bent de eerste die het doorheeft en gezegd heeft hier op Q. En ja, dat heb ik expres gedaan vanwege King and Queen. :Y)


    Haha, viel me toevallig op. En leuk bedacht. ;]


    You are beautiful, you are love.

    Viviee schreef:
    Nikki weet tenminste dat je op haar wacht. Toen ik van vakantie kwam, liep mijn vriendje met met vriendin weg. Dus je stelt je zeker niet aan, sterkte (:
    En dat rotjochje heeft nog steeds geluk dat ik hem nog niet ben tegengekomen. Net zoals dat krengwijf.

    Hoe dan ook, I know the feeling. Mijn vriend was eens op skireis en ik kon niet mee omdat ik dat gewoon niet kon betalen en toen was ik ook helemaal depri omdat ik dan ook mijn eerste Valentijn had met een vriendje en ik hoorde dus echt nooit iets van hem. Ik kreeg enkel om 2u 's nachts een berichtje van hem. Ik was gewoon eerder boos op hem omdat hij mij precies leek te vergeten en dan heb ik daar nog eens zo'n kutkarakter bij dusja dan ben ik echt niet te genieten. Buiten het feit dat hij zichzelf soms gewoon vaak tegenspreekt op zo'n momenten, maar ik zie dat ventje toch zo graag. Vakantie is voor mij ook behoorlijk afkicken, want tijdens het academisch jaar wonen wij zo goed als samen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ze heeft gratis WiFi in het hotel -danst- Nu kan ik haar toch nog een beetje meer spreken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.